SZYBKIE INFO:

HOT NEWS!

Obczajcie HomoFascynacje - nowe, gorące opowiadanie zawitało na ich łamy :)

czwartek, 14 stycznia 2016

Złoty Penis 2015 - wybierz swojego faworyta!


Stało się. O tytuł walczy 6 wspaniałych. Ponieważ tylko jeden z nich zmierzył długość swojego przyjaciela (i zrobił to nieprawidłowo) - kategoria "Najdłuższy Gejowski Penis" niestety odpada (smuteczek).

Ale wciąż zostają dwie - nagroda jury w kategorii "Najpiękniejszy Gejowski Penis" oraz Wasza.

Zobaczcie więc Kandydatów i głosujcie :)


Kolejność jest chronologiczna - a więc de facto przypadkowa.

1. Haha


2. Gacuś


Gacuś jako jedyny chciałby coś dodać od siebie :)

Dzień dobry.

Nazywam się Gacuś, i bardzo chciałbym spróbować swoich sił w konkursie pt. Złote Penisy 2015. Bardzo chciałbym przedstawić krotką historię o sobie.

Prawdopodobnie nikt nie zwróciłby na mnie uwagi, gdybym przeszedł obok niego na ulicy, nie zawsze mam wiele do powiedzenia, i nie zawsze mam z kim podzielić się swoimi przemyśleniami. Wielu ludzi uważa,że ktoś taki jak JA nie powinien tak na prawdę pokazywać się innym na oczy. Postanowiłem to zmienić.

Chcę pokazać światu,że takie ciche myszki jak Ja, potrafią namieszać w społeczeństwie, potrafią odnaleźć swoje miejsce na świecie na przekór nieprzychylnym osobom (w przedszkolu dzieci mnie lubiły, i zabierały moją zabawkę Space Rangera, to bardzo wpłynęło na moje życie). Wygrana w Konkursie byłaby moim osobistym świadectwem i dowodem na to,że zmierzam w dobrym kierunku jeżeli chodzi o mój rozwój osobisty.

Jestem pogodny i ciekawy świata. Moje IQ to 123,456789, ukończyłem wiele kierunków na studiach w tym:

- gotowanie na gazielogie
- leserologię
- stosunki miedzy pantofelkami i bakteriami
- zarządzanie nadmiarem wolnego czasu

Dodatkowo robię doktorat, którego tytuł brzmi: Pomiar słodkości kotkami z internetu oraz jego wpływu na gospodarkę Tajwanu.

Wierzę, że wszystkie problemy ekonomiczne oraz społeczne powinno rozwiązać się darmową pizzą, colą a także miętowymi dropsami, ale jedyne czego chciałbym dla świata, to tylko pokoju, najlepiej z balkonem i widokiem na morze.

Myślę, iż wygrana otworzy przede mną nowe drzwi. Czy za nimi będzie kryć się sława,pieniądza a być może miłość? Tego nie wiem, ale bardzo chciałbym doświadczyć tej szansy, którą z pewnością da mi konkurs.

3. Tommy


4. Kamix


5. Grzałka


6. Jeremi




CZAS GŁOSOWANIA UPŁYNĄŁ.
Wyniki początkiem lutego :)

(wybaczcie tę durną reklamę pod koniec - znów się kłania urok darmowych serwisów! :)

13 komentarzy:

  1. 1 i 4 najlepsze piękne, młode, zachęcajace

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha wygrywa pod jeśli mam oceniać wizualność :) Chociaż Gacuś za sam tekst powinien dostać głos. Odwagi i wiary w siebie Gacuś :) Nie daj się stłamsić "głupkom", którzy tylko żerują na cudzym bólu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 Śliczna tylko lizać

      Usuń
  3. Dream a ty startowałes chętnie byśmy 2 mgły być Twój :-):-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja nie startowałem. Mój Arnold odmawiał stanowczo :) A tak serio - byłoby to nieetyczne, bo wiadomo, na kogo byście musieli wtedy głosować :) No i poza tym co, sam bym sobie nagrodę wręczył? :)

      Usuń
  4. Mnie najbardziej podoba się 3.
    Biżuteria zdobi człowieka.... no... Wacława :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójkę, trójkę wybierz Panie
      :)
      Tommy szczególnej urody wygrywa zawody
      ;)

      Usuń
  5. 1. I na lodzika i do dupki ładnie by pasował :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeremi jest fajny. Nie ogolony ale wygląda na młodego zdrowego i sprawnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, zabawny konkurs :)
    Uważam 1 i 4 za najładniejsze penisy :)
    Głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam ze 6 jest fajny taki gruby:

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 zdecydowanie :) Jest piękny i można by go nie wyciągać z ust, no chyba, żeby miał zaraz trafić do tyłeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zawiedziony, trójka nie dostała nawet wyróżnienia
    :)
    co za pech

    OdpowiedzUsuń

Umieszczanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu (w menu na górze). Musisz liczyć się z tym, że - jeśli Twój komentarz nie spełni jego warunków - nie pojawi się na tej stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP 10 miesiąca