SZYBKIE INFO:

[24.04.2017] Kochani, miałem przerwę od bloga i od maili, komentarzy. Ech - czas leci jak szalony. Postaram się odpisać na tyle maili, ile zdołam :) Póki co - pozdrawiam!

[12.03.17] Dziś temat przyjemny - o seksie na własną rękę :)

UWAGA: Zaczęła się wielka zbiórka pieniędzy na organizację największej w historii Parady Równości - zachęcam gorąco do dokonywania wpłat: Zobacz szczegóły. Wspólnie powalczmy o lepszą przyszłość dla nas wszystkich.

wtorek, 14 lutego 2017

Seksownych Gejowskich Walentynek!


Z okazji Walentynek - życzę Wam Moi Drodzy dużo miłości. Przede wszystkim tej miłości najważniejszej, a więc swojej do siebie samego. A reszta się ułoży :)

Wiem, że to w sumie głupie, komercyjne święto - ale niech będzie. Bawmy się dobrze - samotnie, z drugą połówką czy w grupie ;)

A przy okazji - dreamboard o Walentynkach (kliknij główny obrazek, by cieszyć się detalami :) ) PS Pozostałe moje dreamboardy.

26 komentarzy:

  1. Dream, mam dzisiaj duży apety na męską pupe i myślę jak go pysznie zaspokoić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechaj więc penis Twój będzie Ci przewodnikiem tej nocy ;) hia hia

      Usuń
  2. Z drugą połówka czy w grupie Hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jak mogę założyć bloga w takim stylu graficznym jak twój? Jestem zielony, a marzy mi się blogować od jakiegoś czasu.
    Pozdrawiam Patryk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest postawiony na serwisie Blogger, szablon - jeden z domyślnych, ale zmodyfikowany. A obrazki - cóż, trzeba kombinować po swojemu :) Powodzenia :)

      Usuń
  4. A ja w walentynki dałem czekoladki i kartkę mojemu ex. Rozeszliśmy sie kilka dni wcześniej po prawie roku.
    Kocham go jak cholera i nie potrafię przestać. :-(
    Boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykra sprawa. Życzę, aby wszystko ułożyło się dobrze - z nim lub bez niego.

      Usuń
    2. Cicha nadzieja siedzi jeszcze we mnie i liczy, że coś mu się odmieni i znów pokocha mnie jak rok temu...

      Usuń
  5. Jaki masz znak zodiaku? Obstawiam wodnika :D dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, proszę Cię, tylko nie te zabobony ;)

      Usuń
  6. Prosze tylko zwykła ciekawość ;/ czasami to się sprawdza nie wszystko ale cos jest ;D ziarno prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sprawdzono to eksperymentalnie. Wzięto teczki żołnierzy, którzy zapisali się do armii USA. Założono, że tylko niektóre znaki zodiaku mają predyspozycje, by iść do armii - a niektóre kompletnie się do tego nadawać nie będą.

      Wynik? Idealnie 1:12 każdego znaku zodiaku wśród wszystkich żołnierzy. Statystyka nie kłamie :)

      Poza tym takie horoskopy nałożyłyby Ci na mnie pewien filtr - "on jest uparty" albo "on jest mądry" - i kolekcjonowałbyś tylko dowody potwierdzające swoją tezę, a odrzucałbyś wszystko, co nie pasowałoby do uprzedzenia.

      Zatem - nie, przykro mi, nie powiem Ci, jaki jest mój znak zodiaku. Odkryj to, analizując moje wypowiedzi. Jeden strzał - wodnik - pudło. Masz jeszcze dwa :D Szansa, że trafisz - 1:11, a potem 1:10.

      Usuń
  7. Pomyślę heheh wodnik - Bo troche podobny do mnie. A statystykę w szkole miałem spokojnie :D Za to mogę zgadywać twoją orientacje. Prawdopodobienstwo zgadnięcia 1:4 heheh :D Za to myślę, że jestes znakiem wodnym ryby, skorpion lub rak bo woda to wrażliwosc, spokój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dupa Panie - żaden z powyższych :)
      Najwyraźniej Twój znak zodiaku nie jest dobry w odgadywaniu znaków zodiaku :)

      Usuń
    2. Jest trudno cię zaklasyfikować szczerze mówiąc. Czasami tak się zdarza. A rozeznanie zodiaku nie jest łatwe :) Obstawiam jeszcze wagę lub bliźnięta. Jeśli to nie to już dalej nie próbuje. Mam nadzieje,że nie zmuszasz sie do tej "zabawy" :D pozdrawiam wróżbita Maciej :)

      Usuń
    3. Pudło i pudło :)
      Powinieneś widzieć, że skoro jestem uparty i nie chcę podać swojego znaku zodiaku, to mój znak to...

      Usuń
    4. Byk ;/ cześć.

      Usuń
    5. No tak, przecież mamy nawet powiedzenie "uparty, jak byk..." :) A czekaj...

      Usuń
    6. na co mam czekać? Czyli jesteś żywiołem ziemskim. Wg horoskopu powinieneś lubić mieć wszystko poukładane i czuć się pewnie w życiu np finansowo bardziej niż inni. Cóż to tylko horoskop nie ufaj mu..

      Usuń
    7. Baran. Uparty jak baran. Nie chciałem powiedzieć, jaki znak zodiaku, bo głupi zdeczka.

      Wystarczyło odrobinę dedukcji :)

      Usuń
  8. Cześć, mam pytanie, może głupie dla Ciebie. Jak to jest być w pełni wolnym gejem i (szczęśliwym), w pełni się akceptować i znać to, co się lubi, kochać na legalu? :)
    Pozdrawiam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie uczucie, że masz w sobie przestrzeń wolną od krytyki, ostracyzmu, nienawiści.

      Takie rzeczy występują, ale tylko na zewnątrz. Moje wnętrze jest od tego wolne.

      Nie kontynuuje myśli, że "jestem zboczony", że "powinienem mieć dziewczynę", że "muszę się leczyć" - bo 1) to nieprawda, 2) chcę się dobrze czuć.

      Nie powtarzam wewnątrz siebie tych myśli, bo bez nich jestem lepszą wersją siebie.

      Mam posprzątany środek pod tym względem. Nie umiem uwierzyć w takie myślenie. Tak bardzo nie jest oparte na żadnych faktach, że aż mnie śmiech ogarnia, jak słyszę coś takiego.

      Czy jestem w pełni szczęśliwy? Na pewno jestem szczęśliwszy niż kiedyś. I na pewno bycie w 100% szczęśliwym nie jest zawsze idealnym rozwiązaniem na wszystko - bo są momenty, gdy człowiek jest w dupie i musi działać. I to nie są momenty, na "hygge" ani nic innego. Tylko na spinanie dupy.

      Ale z czasem odkrywam nowe ścieżki. I być może będę kiedyś siał homopropagandę na pełnej nirwanie ;)

      Taki cień smutku wyczuwam w Tobie, po tej mince na końcu. Uśmiechnij się. Ta droga jest dla każdego.

      Usuń
    2. Smutek we mnie jest to prawda, a mimo to się uśmiechnąłem po przeczytaniu twojej odpowiedzi :)
      Może wyolbrzymiam, ale jest mi ciężko w tej materii, bo lubię swoje życie, a świadomość bycia innym w pewien sposób mnie martwi, bo jest nieprzewidywalna. Nie mam pojęcia jak można żyć z chłopakiem na co dzień. Być może to i fajne? :D Jednak przeraża ta inność i nie akceptacja. Dostrzegam coś fajnego w chłopakach, nie wiem czy to uczucie jest seksualne, czy potrafiłbym coś takiego zrobić z chłopakiem. Do tej pory nie miałem zdania o homoseksualistach. Czuję się lekko rozbity. I dziękuję za chęć niesienia mi pomocy i innym ludziom także :) Do usłyszenia. I jeszcze coś. Od jakiegoś czasu bloguję dzięki Tobie, za co jestem wdzięczny :D I szczerze dla mnie twoja orientacja nie ma znaczenia, nie oceniam Pana w tych kategoriach. Czuję sympatię z powodu twojej pracy na rzecz innych, bo sam jestem podobny. A na blog trafiłem przypadkiem i widać tak miało być.
      Pozdrawiam gorąco :D Dodam tylko jeszcze że mam w tym roku 19 lat :)

      Usuń
    3. ps.
      Przekazałem 30 zł na organizację parady równości. Więcej nie mogłem z powodu nie posiadania pracy :D

      Usuń
    4. "świadomość bycia innym w pewien sposób mnie martwi, bo jest nieprzewidywalna"

      Myślę, że całe życie jest nieprzewidywalne - ale to i dobra, i zła wiadomość. Bo może nas ono zaskoczyć negatywnie, ale i pozytywnie :)

      "Nie mam pojęcia jak można żyć z chłopakiem na co dzień. Być może to i fajne? :D"

      Tak, jak ludzie żyją ze sobą na całym świecie. Nic w tym znowuż takiego niezwykłego.

      "Jednak przeraża ta inność i nie akceptacja."

      Myślę, że bardziej przeraża Cię wizja tego, jak zareagują inni - że spotka Cię ostracyzm i odrzucenie. Sama inność nie jest przerażająca, bo wszyscy się różnimy od siebie w jakimś stopniu.

      Ciesze się, że działasz i piszesz :) I łączę pozdrowienia również! :)

      Usuń

Umieszczanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu (w menu na górze). Musisz liczyć się z tym, że - jeśli Twój komentarz nie spełni jego warunków - nie pojawi się na tej stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP 10 miesiąca