Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 16 stycznia 2023

Męski Anal - jak przygotować się do pierwszego seksu analnego w roli pasywnej


PONAD 700 SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY!!!



Trochę trudno mi w to uwierzyć - ale stało się. Mój pierwszy ebook-poradnik właśnie wylądował w sprzedaży! Choć mam za sobą sporo publikacji (zawodowo) - to tutaj przed Wami trochę się stresuję, jak zostanie on przyjęty.

A czego dotyczy?

Na Wasze życzenie - na pierwszy ogień idzie nieśmiertelny temat: "Męski Anal - jak przygotować się do pierwszego seksu analnego w roli pasywnej". Pytaliście o to jakieś milion razy - tak więc jest.

Ebook jest zwięzły i na temat. 35 stron, na których poruszam najważniejsze tematy dotyczące męskiego seksu analnego dla pasywów:


Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa

 Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy

 Czego NIE wsadzać sobie w tyłek - lista zakazanych rzeczy :)

 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę

 Problem zbyt wąskiego kanału - czy da się go jakoś rozwiązać?

 Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa - bo lewatywa nie tylko nie jest tak skuteczna, ale na dłuższą metę nie jest też zdrowa dla pupy

 Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać

 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić

 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu

 Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć

 Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem

 Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu

 Anal a choroby zakaźne

 Anal a choroby jelit i odbytu

 Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie

 Jaki kutas jest idealny do analu

 Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz - serio warto wiedzieć, która to

 Najprzyjemniejsze pozycje w gejowskim seksie analnym (są rysunki :) )

 

Dzięki tej wiedzy Twój pierwszy analny raz będzie bezpieczny, zdrowy i przyjemny :)

Sporo wiedzy, którą tam przelałem, pochodzi od ankietowanych przeze mnie setek / tysięcy gejów - którzy podzielili się ze mną swoimi doświadczeniami, pragnieniami i wskazówkami. Podzieliłem się też swoimi doświadczeniami oraz zebrałem badania i wskazówki ekspertów.

Cena ebooka to tylko 14,88 zł - zatem raczej każdy, kto potrzebuje, będzie mógł sobie pozwolić (mam nadzieję). Ebook jest w formacie PDF - więc otworzy się na każdym urządzeniu.

Gdzie kupić ebooka?

Na Ridero: KUP TUTAJ.

Mam nadzieję, że Wam się ta wiedza przysłuży :)

***

PS. Planuję także stworzyć Gejowską Kamasutrę - pierwszą na polskim rynku - z rysunkami pozycji. Próbkę tych rysunków znajdziecie w wydanym ebooku (są ilustracją do rozdziałów dot. pozycji). To druga tak pożądana przez Was tematyka :)

PS2. Nie kupujcie przez Beezar (tam ebook wylądował w pierwszej kolejności) - bo to martwy portal.

29 komentarzy:

  1. na razie na tej stronie nie da założyć się konta: "We're sorry, but something went wrong. We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly." - może warto też dać do sprzedaży w dodatkowym miejscu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde mol... U mnie też błędy wyskakują... :( :( :(
      Skontaktowałem się już z adminem - ale nie wiem, czy to coś da. I kiedy...

      Chętnie dałbym w innym miejscu, ale niestety możliwości w Polsce publikowania takich rzeczy są BARDZO ograniczone :(

      Proszę Ciebie i innych o cierpliwość - postaram się dowiedzieć, co dalej możliwie jak najszybciej.

      Usuń
  2. potwierdzam niestety występuje błąd przy założeniu konta na tym portalu. Niby zostaje założone bo gdy ponownie chce się założyć to informuje o tym że już konto istnieje ale @ o rejestracji nie przychodzi...i nie ma jak go aktywować a bez tego nie da się zakupić Twej publikacji 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( :( :(
      Niestety to siły wyższe, niezależne ode mnie :(
      Próbuję skontaktować się z adminem strony, ale... nie wiem, czy ta firma w ogóle nie poszła w pierony gdzieś :/
      Będę informował o postępach.

      Usuń
  3. Próbowałem kupić, bo powiedzmy że już za dwa tygodnie planuje z chłopakiem wieloletnim pierwszy raz... no ale konta się nie udało założyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, Kochani - zamiast ruchania pupy jest niestety zwykła dupa z tym ebookiem. Wciąż czekam na kontakt od amina, ale sprawdziłem firmę, która jest właścicielem Beezar - i wszystko to wygląda bardzo podejrzanie. Ostatni zakup na platformie był chyba pół roku temu. Niestety wszystko wygląda na martwe.

      Szukam innego sposobu. Dajcie mi proszę trochę czasu, może coś się uda ogarnąć.

      Usuń
  4. Może warto wydać to w formacie. Mobi przez amazon kindle? Powodzenia, dasz radę :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobi i ePub by się przydał, nie powiem. Wysłałem zgłoszenie do pewnego serwisu, który umożliwiłby nie tylko te formaty, ale także druk... Byłoby mega. Dziękuję za dobre słowa!

      Usuń
  5. Szkoda że nie ma tu jakiegoś czatu. Bo w końcu chciałbym mieć to za sobą.Ten pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Przydałby się taki czat!

      Usuń
    2. I widzicie Kochani moi Mili - tutaj się właśnie łączy kwestia ebooków, kasy i możliwości technicznych. Pomysł stworzenia portalu Sztuka Bycia Gejem był już dawno - niestety, aby działał na nim czat (sprawnie), potrzeba hajsu. Co poradzić. Pomyślałem, że ebooki mogłyby stanowić pewne źródło finansowania - które utrzymałoby infrastrukturę informatyczną, umożliwiającą stworzenie np. forum, czatów itd.

      Usuń
  6. Szczerze przyznam... nie mogę się doczekać. Czytam cię już długi czas i jestem tak na 99% pewny, że będzie to przydatne źródło dla mnie jak i dla wielu z nas. Mam nadzieję że znajdziesz jakiś sposób. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się nadzieja, że za parę dni ebook pojawi się w pewnym sklepie. Trzymajcie kciuki! :)

      Usuń
  7. Drogi DreamWalkerze, piszesz, abyśmy trzymali kciuki. Zapewne wielu z nas wolałaby trzymać inne części ciała (i to raczej niekoniecznie swoje), ale póki co - chyba nie ma wyboru. Zatem trzymam kciuki. Swoje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję :*** Trzymaj, za co Ci przyjemniej :)

      Usuń
  8. A czy jestem tu w stanie kogoś poznać na ten pierwszy raz?😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś z tym sam.a co byś o sobie jeszcze napisał?ja przed 40.

      Usuń
  9. DreamWalkerze, czy czytasz maile?, bo przed końcem zeszłego roku wysłałem wiadomość, a nie mam odpowiedzi. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ogarniam maile, proszę o cierpliwość! Mam ich sporo!

      Usuń
    2. W porządku. Dziękuję za informację! :)

      Usuń
  10. Mistrzu, a myślałeś np. o smashwords.com? Tam są takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałeś, że jesteś aktywem, więc bardziej wiarygodny były jednak poradnik doświadczonego pasywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejo, przeczytałem fragment i nie wiem czy nie wkradł się błąd. „Po drugie — wybierz dildo o średnicy 12—13 cm, czyli tyle, ile standardowo ma przeciętny gejowski penis.” Chodzi o obwód ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DREAMWALKER: HAHAHAH, powiem tak - nie wiem, jakim cudem taki błąd umknął podwójnej korekcie (i mnie), ale... jeśli ktoś kupi sobie dildo o ŚREDNICY 12-13 cm... No to będzie miał rozdziewiczenie życia :D Wątpię, czy takie rozmiary są dostępne na rynku ;) Tak, chodzi o obwód. Ale tak zabawnego błędu dawnom nie widział ja :D

      Usuń
    2. Już zacząłem się bać że nie mam się czym pochwalić 😂😂😂

      Usuń
  13. Ktoś zdradzi jaka jest najlepsza metoda oczyszczenia pupy przed analem, która nie jest lewatywą? :D p.s. nie mam $ na ebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostań aktywem 😏

      Usuń
    2. Haha, to tak nie działa. Raz, że nie armata, tylko armatka, dwa, że psychika ukierunkowana w stronę pas.

      Usuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca