Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

wtorek, 11 lutego 2020

Nowe logo i nowe hasło SBG!



Cóż tu dużo gadać - jakie nowe logo jest, każdy widzi. Mówi samo za siebie - i mam nadzieję, mówi rzeczy dobre i podniecające :)

Ciekawostka: strzałki wychodzące z okręgów logo są względem siebie ułożone dokładnie pod kątem 69 stopni :-) Zbieg okoliczności? Nie sądzę :)

12 komentarzy:

  1. Ładne te nowe logo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaay, super, że się podoba :) Bo starałem się, jak mogłem :D

      Usuń
  2. wow, dobra robota 👏😉🦊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te logo! Czarne jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :) Chyba jest bardziej czytelne, niż poprzednie. No i mam takie wrażenie, że litery są hm... męsko-łagodne :)

      Usuń
  4. Logo Super!! Planujesz jakąś kolejną ankietę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Póki co mam mnóstwo materiału do wyciągnięcia z poprzednich. Ale w głowie roi mi się już pomysł kolejnych - jeszcze bardziej pokręconych :)

      Więc śledź bloga :)

      Usuń
  5. Dream nowe logo jest zajebiste a te czarne, chłopie, aż mam ochotę na męskie bzykanko ;)

    Te 69 stopni to naprawdę tak jest w oznaczeniu czy majstrowałeś trochę przy tym ;)

    Świetna robota ;) całuski Adrianek.S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianku :* :)

      69 stopni tam jest i nie jest to przypadek.

      Usuń
    2. Wiem, że nie przypadek :)

      Myślalem, że trochę "pomajstrowałeś w tych stopniach" ;P tak z miłości do Nas, fanów Twego Wspaniałego Bloga ;)

      Całuski Adrianek.S

      Usuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca