Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

czwartek, 16 czerwca 2022

Był zapierdziel - ale już prawie po :)


Witajcie Kochani! Mam za sobą dość intensywny czas pod kątem zawodowym. Nawet nie wiem, kiedy minął ten miesiąc! Powoli jednak to się i kończy i mam nadzieję wrócić tutaj do Was oraz zaserwować Wam nowe, ekscytujące treści gejowskie :) 

Wbrew pozorom - napisanie artykułu na bloga to spore wyzwanie czasowe i umysłowe - bo trzeba temat znaleźć, bo trzeba przemyśleć treść, wyszukać ilustracje itd. A muszę Wam przyznać, że ostatnio byłem tak umęczony zawodowymi kwestiami, że wytryskałem się ;) z sił - głównie tych umysłowych.

Mam w deklu sporo RAM-u dodatkowego na różne przemyślenia, ale czasem i on nie wystarcza :)

Tak czy inaczej - cieszę się, że pojawiały się nowe komentarze, maile itd. - znaczy, że nadal tu wchodzicie i obdarzacie mnie swoim zainteresowaniem - za co jestem Wam niezmiernie wdzięczny :*

Niebawem postaram się opracować wyniki naszej ankiety dot. Gejowskiego Seksu Życia - w końcu dowiemy się, jak poustawiać zmienne tak, by mieć 10 orgazmów życia z rzędu ;)

Póki co - wybaczcie - ale muszę nieco jeszcze zregenerować siły. Zostawiam Wam za to parę ślicznych GIFów gejowych - w końcu dziś jest święto z wyrazem "ciało" w nazwie - boskie ciało? :) Czy jakoś tak. Zatem puśćmy w ruch trochę ciał :)

Słodki gul spermy wprost z młodego kutasa - śniadanie bogów :) 

Szokująco podniecający kontrast między ciasnotą młodzieńczej pupy a ogromem kutasa, który ją drąży.

Uczucie, gdy wtula się w Ciebie nagi facet :*

Wyśmienite dopasowanie męskie - ależ tam w środku musi być ciasno i miło :)

Ssanie soczystych sutów samczych - kto by nie chciał :)

Walić taką maczugę - tak konkretnie po męsku - aż do chluśnięcia nasienia.

Romantyczne lizanie klaty - wessać się w to mięso i poczuć jego pot - mmmm :*

Zaszczyt, gdy piękny, nagi samiec pieprzy Cię w gębę. Spijalibyśmy.

Gdy nadzy koledzy pozwalają się doić stadnie i dosadnie.

Dwa byki biorą Cię na kanał - trzeci zatyka Ci japę drągiem. Nie pierdol, że nie chcesz :)


5 komentarzy:

  1. Ostatni GIF. Pewnie, że chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Mam 26 lat i godzę sie że jestem gejem. W związku z tym chcę dobrze wyglądać a nie znam nikogo kto mógłby mi realnie pomóc. Chcę przypakować, nawet z lekkim dpingiem. Więc może na tę stronę zaglądają biseksualni pakerzy albo geje pakerzy co mogliby mi pomóc? Jestem terenu wiejskiego i na siłownię mam sporo kilometrów ale i tak nie pogadam tam jakbym rozmawiał z gejem lub bi o mięśniach, w kontekście uwielbienia, muscle worship, itp. A to mnie jara. Z takim kolegą z tąd bym rozmawiał na luzie. Bardzo proszę. Krzych jestem. Mój mail hurtiakgada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany Krzychu, jeśli w ogóle myślisz o dopingu to błagam najpierw zacznij bez, przynajmniej rok dwa. Bo może ci się to nawet nie spodobać. Skoro masz daleko na siłownie to ćwicz w domu. Naucz się techniki.Nie wiem jakie masz fundusze ale Kup ławkę,sztangi, obciążenia, stojaki drążek do sufitu lub do ściany polecam sklep masiv albo ferros a obciążenia z olx jeśli nie chcesz przepłacać i ucz się techniki np z filmików kfd, albo paweł góral i książek np atlas ćwiczeń. Jeśli nie chcesz skończyć u fizjoterapeuty z poważną kontuzją.

      Usuń
  3. Najlepszym sposobem jest kalistenika (ćwiczenia masą własnego ciała) + dobre odżywianie. Buduję siłę i mięśnie. Poszukaj w necie na ten temat, efekty zaskakujące :) Gify świetne jak zawsze 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Gify 2, 4, 9, 10 - najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca