Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

sobota, 24 października 2020

Self Fuck - jak zerżnąć się własnym kutasem


"To niesamowite" - mówią ci, którzy tego doświadczyli. Oczywiście na ten szatański pomysł mogli wpaść tylko geje :)

Co prawda nie wiadomo, czy każdy jest anatomicznie zdolny, by to zrobić. Ale za to każdy może spróbować - oto jeden z przepisów.


Chcesz tego. Widzę to w Twoich wytryskach, słyszę to w Twoim jęku. Chcesz poznać smak zapętlonego fizjologicznie orgazmu - w którym własnym kutasem penetrujesz swoją dupę i osiągasz jednocześnie orgazm zwykły, jak i analny - wypełniając sam siebie swoją ciepłą spermą.

Tak anatomicznie kreatywni mogą być tylko geje - którzy płoną z podniecenia samymi sobą.

Trzeba przyznać, że jest to piękny sposób na anal i rozdziewiczenie samego siebie (jeśli ktoś jeszcze tego nie przeżył).


Spróbujmy zatem - oto przepis:

Elementy tego tajnego, gejowskiego rytuału pochodzą z otchłani internetu. Starałem się znaleźć wspólne mianowniki tych, którzy tę niełatwą sztukę samorżnięcia opanowali.

1. Przygotuj tyłek do analu. Najprościej: zażyj NOSPĘ na 20-25 minut przed, a potem wydrąż się didosem pod prysznicem. Nie tylko usuniesz ewentualne nieczystości, ale rozluźnisz zwieracze.

2. Przygotuj sobie ręcznik oraz żel nawilżający. Będą Ci przydatne we wchodzeniu w siebie.

3. Kutas ma być w opadzie. Gdy pała będzie Ci sterczeć, raczej jej nie wsadzisz.

4. Nawilż tylko samą głowicę. Reszta kutasa powinna zostać sucha. Jeśli będzie Ci się ślizgać cały kutas - nie wsadzisz go, bo wyśliźnie Ci się jak mydło.

5. Wybierz pozycję. Możesz położyć się na plecach i podwinąć nogi do góry. Albo np. usiąść okrakiem na skraju wanny z kutasem pod sobą - by wystawał Ci wraz z jajami z tyłu.

6. Podejmij próbę jak na załączonym obrazku:




7. Ruchaj się swoim kutasem i poczekaj, aż zacznie rosnąć w Twoim tyłku.



Ważna rzecz: nie poddawaj się. Wielu adeptów trudnej sztuki self facku mówiło, że początki były trudne, ale gdy udało się choć raz - potem ciało zapamiętuje wzorzec i jest o wiele łatwiej.



UWAGA: Nigdy nie próbuj łamać swojego kutasa podczas wzwodu. Grozi to złamaniem prącia i - choć jest to uleczalne - podobno strasznie boli...












*** Ładne filmy instruktażowe ***



***


Szykujesz się do pierwszego dania dupy i ogarnia Cię stres? Spokojnie. Dla tych, którzy chcą się dobrze przygotować na ten pierwszy raz - stworzyłem zwięzły poradnik w formie ebooka.

Jakie tematy w nim poruszam:

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa
► Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy
► Czego NIE wsadzać sobie w tyłek
► 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę
► Problem zbyt wąskiego kanału
► Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa
► Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać
► 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić
► 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu
► Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć
► Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem
► Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu
► Anal a choroby zakaźne
► Anal a choroby jelit i odbytu
► Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie
► Jaki kutas jest idealny do analu
► Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz
► Najprzyjemniejsze pozycje w seksie analnym


***

Zerżnąłeś się kiedyś własnym kutasem? A może planujesz to zrobić? Podziel się opinią w komentarzu :)

19 komentarzy:

  1. A myślałem że już nic mnie nie zdziwi w gejowskim sexie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że po tylu latach wciąż zaskakuję tematami :)

      Usuń
  2. A czy rozmiar ma tutaj znaczenie? Tzn jaki minimalny rozmiar jest wymagany aby móc samemu się zaliczyć? Czy standardowa 13 podoła wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź :) Na wielu filmikach widać, że self-fuckerzy nie mieli jakichś kolosów, a dawali radę. Poza tym odstęp między odbytem a podstawą penisa może się różnić u każdego - a on przecież też ma znaczenie. Z tego, co wiem, im ktoś młodszy, tym ten odstęp mniejszy. Jedyna droga, by się przekonać, czy wystarczy cm - to sprawdzić na sobie :)

      Usuń
    2. Będę próbował, może sam się rozdziewicze����dzięki za odpowiedź i pozdrawiam ��

      Usuń
  3. Niestety jakoś mi nie idzie, a próbuje już drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorze, a Ty już próbowałeś tej techniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś. Udało się 50/50 ;) Pewnie ponowię próby w wolnej chwili ;)

      Usuń
  5. Mnie zawsze ciekawiło jak to jest tak samego siebie przeruchać swoim kutasem i jeszcze się samemu do swojej dupy spuścić :D
    Widziałem kilka tego typu filmików i tym bardziej mnie to jarało. Po Twoim poradniku będę próbował i dam znać jak moje próby poszły :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę głupie może być to pytanie, ale co mi tam :P, Bo już kilka razy próbowałem sam się przeruchać swoim penisem. Da radę go wygiąć tak żeby zachodził na dziurę ale za chuja (heehee) nie dam rady go wsadzić, próbuje jak mogę ale nie mogę się rozluźnić na tyle by wszedł, nawet gdy się rozluźnie na tyle że dziura zostaje otwarta. Nie mam już pomysłu jak bardziej wspomóc rozluźnienie, czy ta no-spa rzeczywiście może pomóc? Próbowałem wsadzić sobie już wiele rzeczy żeby się rozciągnąć ale dupa, więc czy ona rzeczywiście da jakiś efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najpierw warto otworzyć się analnie - może być no-spa, może być mechaniczne wyruchanie się dildosem. A dopiero potem próbować wbić w siebie swojego kutasa. No Spa jest spazmolitykiem, rozluźnia mięśnie gładkie w środku pupy - ale nie rozluźnia zwieracza - on działa na innych zasadach. Jest ciągle spięty i najpierw trzeba go poluzować.

      Usuń
  7. Dla mnie najbardziej skuteczna pozycja to leżąc na brzuchu, chociaż parę razy udało mi się na stojąco pod prysznicem. Wręcz łatwiej mi przy wygięciu bioder w przód. Mam obfity preejakulat, więc mi łatwiej, ale warto nasmarować tyłek, przynajmniej śliną. Zwykle jestem dość ciasny, ale kiedy już przytrzymując jedną ręką trzon, uda mi się drugą wcisnąć żołądź do środka, kutas sam zaczyna rosnąć w środku. Trochę ruchów i zajebisty dwukierunkowy orgazm. Szczyt bycia uniwersalnym. Osiągnięcie samemu tego, co przybliżyć można tylko w wielokącie, a z trudem we dwóch - te opcje jeszcze przede mną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze nie byłem z facetem. Potrafię selffuck i selfsuck

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos pieknego wyrochac sie wlasnym kutasem. Dlugo nad tym pracowalem insie udalo. Trysnac ciepla sperma we wlasna dupcie nie do opisania. Teraz co wieczor sie bzykam i zalewam dupe gesta sperma az mi sie wylewa na zewnatrz uwielbiam ten stan miec dupe pelna spermy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Barszo bym chciał spuścić się do środka swojej dupy. Muszę trochę poćwiczyć bo mój kutas nie jest wielki, ale wierzę, że to kwestia treningu i niedlugo uda mi się go wsadzić i wypieprzyć się swoim kutasem. Dupę mam przygotowaną średnica 6cm wchodzi tylko kutasa muszę nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.Juz od paru lat wkładam sobie w odbyt różnej grubości rzeczy w tej chwili mam w sobie solniczkę włożoną do samego końca,podejrzewam że za jakiś czas będę tak podniecony ze pójdę na spacer w miejsce gdzie będę sam np.las albo jezioro, następnie się rozbiorę się do naga chcąc wysunąć solniczkę z odbytu i włożyć coś jeszcze grubszego podejrzewam że jakąś butelkę jak zwykle bo uwielbiam to uczucie gdy wciskam sobie butelkę tak że aż boli bo wchodzi naprawdę ciężko gdyż mam dziurkę maxymalnie rozszerzoną a jak troszkę już wejdzie to naciskam tak że siadam na niej i wchodzi do samego końca a ja dochodzę. Czy to znaczy że mam pociąg do mężczyzn? Bo chciałbym zobaczyć jak to jest robiąc loda mężczyźnie z połykiem i dać się wyruchac analnie. Sądzę że spodobał by mi się sex z mężczyzna bo pragnę tego. Czy to znaczy że jestem gejem? Pamiętając że jestem uzależniony od lizania cipki bo przeważnie kobieta dochodzi po paru minutach tak wsuwam język w cipke wraz z nosem. Czy to normalne,bo nie wiem jakiej jestem orientacji. Pomożecie mi i doradzicie co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka miesięcy trenowałem zabawy swoją dupcia i kutasem ocierając kutasem o swoją dziurkę. W końcu weszła główka. Ale uczucie samego orgazmu i tego jak własną sperma zapladniasz samego siebie jest obłędnie. Warto polecam.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca