Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 12 października 2020

Rimming - wszystko o tym, jak geje pieszczą językami odbyty

Rimming - czyli lizanie i całowanie odbytu - jest wśród gejów dość popularną formą seksu oralnego. Aż 53% ankietowanych gejów choć raz poznało smak gejowskiej pupy - a 60% choć raz swą pupę udostępniło do lizania innemu gejowi.

W tym wpisie wszystko, co chcecie wiedzieć o tym, jak geje pieszczą swoje odbyty.

Nic dziwnego, bowiem gejowski rimming podnosi jakość życia homoseksualnego. Jeśli gej ma często lizaną pupę - ocenia swoje życie seksualne średnio na 7,2 / 10. Jeśli nie - ocenia je na 6,6 / 10 (korelacja to 0,44!).

Orgazmy także są silniejsze u gejów uprawiających rimming.


Lubimy odwzajemniać rimming:


Jeśli często liżesz gejowi odbyt - to w 74% przypadków często się odwdzięcza.

Jeśli gej często liże Ci odbyt - to w 79% przypadków także chętnie udostępnia swoją dziurę do lizania.

Jeśli seks gejowski zawiera taki smaczny element - to średnio w 77% przypadków językowo-odbytnicze działania są prowadzone w obie strony.


Rimming a związki / single:

15-16% gejów ogółem często na dzień dzisiejszy zarówno liże odbyt innego geja, jak i daje swój do wylizania. Jednak te procenty mocno zmieniają się w przypadku singli oraz gejów w stałych związkach.

Wśród singli - tylko 6% często bawi się w rimming (w obie strony). Jest to dość niebezpieczna forma seksu - i wymaga także sporego otwarcia i zaufania partnerów. 

W stałych związkach znacznie rośnie liczba rimmingowiczów. Aż 28% gejów liże często swoim partnerom odbyty - 30% daje wylizać swój. Nieco rzadziej uprawiają rimming partnerzy w związkach mono (26% w obie strony) oraz w związkach otwartych, w których partnerzy dopuszczają osobno skoki w bok (23-30%).

Generalnie - w związkach monogamicznych aż 70% gejów przynajmniej raz lizało partnerowi tyłek i aż 75% dawało swój do wylizania.

Ci ciekawe - im dłużej geje są w związku, tym chętniej otwierają przed sobą wzajemnie swoje pośladki (korelacja 0,25-0,26 w obie strony).


Trójkąty - prawdziwe kluby rimmingowe

Szczególnym upodobaniem rimming cieszy się wśród gejów, którzy na stałe lub czasowo tworzą trójkąty. tam aż 92-95% gejów w takich związkach zarówno lizało odbyt partnerów, jak i udostępniało im do oślinienia swój.

Wśród par, które od czasu do czasu wpuszczają do swojego łoża kolegę (ale nie skaczących samotnie w bok) - aż 52% często wylizuje odbyt swojemu partnerowi / partnerom i aż 50% daje jemu / im wylizać swój.

Podobnie jest w stałych związkach trójki gejów (otwartych czy też nie) - 54% często liże pupy swoim partnerom. I aż 49% doświadcza łechtania gejowskich języków na swoim odbycie.

Ten 2-krotny skok w porównaniu ze związkami monogamicznymi wynika z czystej matematyki. Jeśli jesteś w trójkącie, to masz nie tylko 2x więcej tyłków do wylizania, ale także 2x więcej języków chętnych zanurkować w Twoim :)

Co ciekawe - szansa na odwzajemnienie rimmingu jest 2x mniejsza (korelacja ok. 0,41 - 0,48). Czyli najpewniej mamy tam często do czynienia z nierównymi układami typu 1 pasyw + 2 aktywów itd., gdzie nikt już tak dokładnie nie zwraca uwagi, kto komu jest dłużny usługę lizania odbytu :)


Rimming a długość penisa

Im dłuższego penisa ma gej, tym chętniej zarówno liże pupy innym (korelacja 0,2) oraz daje lizać swoją (0,16).


Jacy geje uprawiają rimming:

Im facet bardziej czuje się gejem i im bardziej akceptuje swoją orientację - tym mniejsze ma problemy z lizaniem tyłka innemu facetowi (to w sumie logiczne).

Im większego fiuta ma facet - tym chętniej liże odbyt innemu (może dlatego, że jest aktywem i przygotowuje sobie pupę do ruchania?).


Jakim gejom najchętniej liżemy tyłki:

Ci, którzy deklarują, że często facet liże im rowa, mają średnio 26 lat i w 50% mieszkają w dużych miastach pow. 300 tysięcy ludzi. Czują się gejami na 9,13 / 10 i mężczyznami na 9 / 10. Zaakceptowali swoją orientację na 8,7 / 10.

30% z nich to wysocy, szczupli chłopacy (ektomorficy). 10% z nich to faceci proporcjonalni, postawni i dość umięśnieni (mezomorficy). 22% określa się jako typ pomiędzy nimi.

Niżsi, krępi i masywni (endomorficy, "miśki") stanowią 11% tych, którzy mają często lizane tyłki. 17% to takie przypakowane, wyższe miśki.

Statystycznie najczęściej do częstego lizania gejowskich pup dochodzi w związkach monogamicznych (jest w nich 45% wszystkich gejów, którzy często podlegają rimmingowi). Ok. 23% facetów często rimmingowanych jest singlami. Pozostali, którzy często doświadczają tych przyjemności, są w związkach ze skokami w bok (15%), zaliczający trójkąty (14%) lub będących na stałe w trójkątach (2%).



Jacy geje najchętniej liżą tyłki innym:

Także mają 26 lat - najwyraźniej właśnie wtedy najchętniej aktywujemy się w tym temacie. Być może wcześniej mamy za mało doświadczenia i śmiałości w seksie m-m.

W 52% mieszkają w dużych miastach powyżej 300 tysięcy ludzi.

Wśród nich jest nieco mniej wysokich i szczupłych chłopców (ektomorfików) - 26%, a nieco więcej umięśnionych i przypakowanych (mezomofików) - 13%. Typ pomiędzy ekto- a mezomorfikiem to 20%.

Bardzo podobnie wygląda stopień "uzwiązkowienia" gejów chętnych do rimmingu - w 47% są w związkach monogamicznych.

Można powiedzieć więc, że faceci z obu grup (często liżących i lizanych) są wręcz statystycznymi klonami samych siebie.


Rimming a rola w seksie gejowskim (bycie aktywem i pasywem):


Im częściej gej jest aktywem w analnym seksie - tym chętniej liże odbyt swojemu pasywowi (korelacja 0,35).

Niemniej to, jak często lubi ruchać, nie ma żadnego powiązania z tym, czy sam da pupę do wylizania - te dwie rzeczy są kompletnie niepowiązane. Mogą więc zdarzyć się totalni aktywi, którzy często dają swoją pupę do wylizania pasywowi.

Im gej jest bardziej pasywny - tym chętniej oddaje swoją pupę do wylizania aktywowi (korelacja 0,24). Niemniej poziom "spasywienia" nie oznacza w ogóle, czy gej będzie chciał lizać pupę aktywa - te dwie rzeczy są niepowiązane. Będą więc się zdarzać pasywi, którzy bardzo często będą lizać odbyt swojemu aktywowi, ale nigdy go nie wyruchają.


Fantazje rimmingowe a zamiary:

Im częściej gej marzy o lizaniu odbytu innemu gejowi - tym większa szansa, że w końcu dopnie swego (korelacja 0,5).


Czy dawanie odbytu do wylizania podnosi siłę orgazmu:


Geje, którzy mają często lizane pupy, oceniają średnio siłę swoich orgazmów na 7,7 / 10. Z kolei Ci, którzy lizania odbytu doświadczają rzadko (pomimo, że są w stałych związkach) - mają orgazmy na poziomie 7,2 / 10.

Korelacja między siłą orgazmu a poddawaniem swojej pupy lizaniu wynosi 0,2.

Wylizany po odbycie gej ma także nieco większy wytrysk (0,16).


Jak rimming ośmiela gejów:


Im częściej gej liże rowa - tym częściej też fantazjuje o pieprzeniu wielu facetów jeden po drugim (0,2). Gdy ma lizanego rowa - także nieco częściej o tym fantazjuje (0,14).

Co ciekawe - uprawianie rimmingu nieco także koreluje się z fantazjowaniem o uprawianiu seksu w publicznym miejscu (0,2). Geje, którzy uprawiają rimming, także nieco chętniej uprawialiby seks na oczach innych osób (0,15-0,16).


Rimming a gotowość do związku

Rimming w jakimś stopniu jest wyznacznikiem tego, jak dana gejowska para jest sobie oddana, przywiązana do siebie i gotowa do sformalizowania związku. Im częściej się rimminguje, tym chętniej zawarłaby związek partnerski (korelacja 0,2 bez względu na rolę).

***











***


Szykujesz się do pierwszego dania dupy i ogarnia Cię stres? Spokojnie. Dla tych, którzy chcą się dobrze przygotować na ten pierwszy raz - stworzyłem zwięzły poradnik w formie ebooka.

Jakie tematy w nim poruszam:

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa
► Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy
► Czego NIE wsadzać sobie w tyłek
► 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę
► Problem zbyt wąskiego kanału
► Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa
► Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać
► 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić
► 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu
► Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć
► Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem
► Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu
► Anal a choroby zakaźne
► Anal a choroby jelit i odbytu
► Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie
► Jaki kutas jest idealny do analu
► Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz
► Najprzyjemniejsze pozycje w seksie analnym


***

A Ty? Uprawiasz rimming? Podziel się doświadczeniami i obserwacjami!

12 komentarzy:

  1. Jeśli już mowa o tyłkach to mam do Ciebie pytanie DreamWalkerze, a także do innych gejów. Czy według Was twerk jest sexy? Ostatnio zacząłem się uczyć tego tańca, ale jak moi rodzice się o tym dowiedzieli, to mnie wyśmiali, stwierdzili, że to taniec dla dziewczyn i może podniecać tylko facetów hetero. Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat, gdyż twerking bardzo mi się spodobał, a moja pupa jest tak duża, że jest do tego stworzona ;)
    Z góry dziękuję za odpowiedzi!!!
    PS. Dodam jeszcze, że nigdy nie uprawiałem rimmingu, bo jestem niestety prawiczkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osibiście nie jestem fanem ani w wykonaniu męskim ani żeńskim (jestem biseksualny). Ale nie dawaj się wpędzać w schematy że coś jest tylko dla jednej płci lub tylko komuś coś się może podobać. Pierdol to jeśli sprawia Ci radość i Tobie się podoba to idź w to, właśnie z tego powodu. Jestem pewien że niejeden gej doceni to wizualnie. A poza tym wg mnie to że ktoś się realizuje w swojej pasji, zwłaszcza jak jest oryginalna, samo w sobie jest sexy.

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za taką pozytywną odpowiedź, to było mega słodkie. Aż się wzruszyłem

      Usuń
    3. Twerk jest sexy i rób to - a jeśli masz do tego dużą pupę - RÓB TO JESZCZE BARDZIEJ :) Pozdrawiam i całuję :*

      A jak będziesz w tym dobry, to do Twojej dużej pupy ustawi się kolejka gości, którzy Ci ją wyliżą lub zrobią coś więcej :)

      Usuń
    4. Dziękuję Ci za miłą odpowiedź i mam nadzieję, że masz rację.

      PS. Wszyscy mówią mi że mam pupę jak Jennifer Lopez :)

      Usuń
  2. Ymmm fajnie że ten temat wzioles na tapetę kochany jesteś Dream lizanie męskiej dupci i odbytu to coś cudownego choć jestem pasywny w 90 % to lubię jedno i drugie i korzystam przy każdej okazji dupcia męska jest dla mnie obiektem ogromnej rozkoszy uwielbiam ją pieścić języczkiem lizać całować jak mega mnie podnieca gdy ktoś się zajmuje moją dupeczką ostatni seks jaki miałem też właśnie z nieznajomym heh to rimming w jego wykonaniu to był idlot. Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W seksie jestem pasywny i bardzo lubię jak mój chłopak liżę mi pupę. Podnieca go to bardzo, robi mi to, prawie przed każdym stosunkiem. Ja odwdzięczam się robiąc mu loda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj autorze!
    Jestem nowy na Twoim blogu i bardzo z niego zadowolony. Jeśli jest o tym post to mam do Ciebie pytanie odnośnie rimmingu. Z partnerem prowadzimy udane życie seksualne. Od pewnego czasu mój partner chciałby wprowadzić do naszego seksu rimming jednak we mnie jest coś co nie chce do tego dopuścić. Bardzo podnieca mnie lizanie dupki i chciałbym aby mi to zrobił, jednak jest we mnie jakiś opór.
    Co byś autorze doradził w tej sytuacji? Czy mając opór dać sobie spokój z rimmingiem czy przy najbliższym seksie przełamać się i po prostu dać facetowi dupke do lizania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dzięki za dobre słowo! :)
      Pytanie, na czym ten opór polega? Jakie masz obiekcje? Bo widzisz - nikt z zewnątrz Ci tego nie powie, co konkretnie soi Ci na przeszkodzie. To zadanie dla Ciebie, by to odkryć. Druga kwestia to zrozumieć ten opór i go uszanować. On po coś jest, coś Ci komunikuje. Może to być po prostu kwestia do przełamania - jak raz pójdziecie w rimming to może Ci ten opór minąć. Ale może to być grubsza sprawa i trzeba będzie nad tym popracować.

      Usuń
    2. Myślę, że opór polega na lekkim wstydzie. Nigdy wcześniej tego nie robiłem, nie mam w tym doświadczenia, nie wiem jak wyjdzie. Z resztą on też nigdy tego nie robił. Z drugiej strony wstydzić się w sumie nie ma czego. Jestem z facetem rok, nigdy nie mieliśmy żadnej wpadki. Temat lizania dupci jest dla mnie bardzo podniecający a dla mojego partnera marzenie żeby wejść we mnie językiem ;)

      Usuń
  5. Zna ktoś tego aktora z przed ostatniego gifa? Wygląda jak DiCaprio😍

    OdpowiedzUsuń
  6. A coś o praktycznych poradach?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca