Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 21 lutego 2022

Jak zaakceptować siebie jako geja - praktyczny poradnik krok po kroku (premiera książki i ebooka)


W ankiecie sprzed około roku aż 1/3 z Was podała, że chętnie sięgnęłaby po książkę, która pomoże im zaakceptować samego siebie jako geja.
Zmartwiło mnie, że aż tak wielu z Was ma problem w tej jakże fundamentalnej dla ludzkiego zdrowia i szczęścia kwestii.

Samoakceptacja jest przecież warunkiem koniecznym do tego, by mieć udane życie, związki i seks. Bez niej w każdym z tych aspektów będziemy czuli dyskomfort i chaos.

Do napisania tego zwięzłego poradnika nakłoniło mnie to, jak chujowa w tym kraju jest opieka psychologiczna dla osób LGBT+. I to, że szczególnie w młodym wieku i w małych miejscowościach (coś o tym wiem) naprawdę ciężko o profesjonalną, dyskretną i skuteczną psychologiczną pomoc w tej jakże wrażliwej i delikatnej kwestii.

Postanowiłem więc, że stworzę taki poradnik, który sam chciałbym kiedyś przeczytać jako młody gej. Który ułatwiłby mi zaakceptowanie siebie oraz zmianę swojego myślenia, swojej postawy i emocji. Który nie tylko sensownie wyjaśniałby, czym jest homoseksualizm, ale także pomagał EMOCJONALNIE się z nim pogodzić - na głębokim, podświadomym poziomie.

Pozwól, że opowiem Ci więcej, co w nim znajdziesz:

Co konkretnie jest w tym poradniku:

Opisuję w tym poradniku bardzo prostą acz bardzo skuteczną metodę pracy nad swoim umysłem. To fuzja wielu różnych technik i podejść (m.in. radykalnego wybaczania, The Work, Racjonalnej Terapii Zachowań, afirmacji, medytacji), które po części sprawdzały się tak sobie - ale razem mają naprawdę dobrego powera.

Sam miałem problem z pełnym zaakceptowaniem siebie - nie tylko jako geja, ale także jako osoby wysoko wrażliwej, z pewną wstydliwą chorobą. A także siebie jako introwertyka. Wiele lat temu miałem w głowie totalny syf - mętlik sprzecznych emocji, chaos myślowy i zgiełk.

Dziś - po wielu próbach i testach - udało mi się siebie jakoś sensownie posklejać. Mam nieporównywalnie więcej spokoju, wewnętrznego ładu i harmonii.

I to samo chciałbym dać Wam.




Skąd się wzięła wiedza w tym poradniku:

Przez wiele lat - praktycznie od początku studiów - jeździłem na różne szkolenia psychologiczne, coachingi z najlepszymi trenerami, terapie i konsultacje, a także czytałem tony książek i masowo stosowałem przeróżne metody, które odkryłem. Jedne działały lepiej, inne gorzej. 2 lata temu (jakoś na początku pandemii) przyszło mi do głowy, żeby zacząć łączyć te techniki i sprawdzać, jak działają RAZEM - i to był strzał w 10.

Testowałem to na sobie i na innych ludziach - i prawie zawsze efekt był odczuwalny. Przede wszystkim w przypadku osób wrażliwych, które przeszły w życiu wiele złego.

Dziś wiem, że proponowana przeze mnie metoda doskonale działa na wszystkie WYUCZONE problemy, które działają na poziomie myśli, emocji i postaw. A takim właśnie problemem jest brak akceptacji swojej własnej orientacji seksualnej. To problem nabyty w toku socjalizacji - i problem, którego można swój umysł oduczyć. Dość sprawnie.

I to właśnie pokazuje ten poradnik.

Bardzo ważna była dla mnie ZWIĘZŁOŚĆ. Nie chciałem tworzyć książki podobnej do tych, które zalegają na półkach księgarni - pełnych teorii i abstrakcji. Te poradniki ładnie tłumaczą różne kwestie - ale potem zostawiają czytelnika z niczym. Bez żadnej metody czy narzędzia. Niby rozumiesz zagadnienie - ale w praktyce niczego to nie zmienia.

Moja publikacja to przede wszystkim miała być i jest poradnikiem PRAKTYCZNYM - dającym Ci do ręki konkretnie narzędzie zmiany, na którym będziesz mógł polegać w trudnych chwilach. Narzędzie, którego możesz nauczyć się bardzo szybko i od razu zacząć stosować je w praktyce.

Udało mi się to wszystko skompresować na 55 stronach A5 - w około bodaj ok. 60 tysięcy znaków. To niezbędne minimum, by zrozumieć swój homoseksualizm i nieprzyjemne emocje, które mogą się w Tobie tlić na myśl o nim.


Ostrzeżenie:

Tutaj muszę jednak zaznaczyć, że poradnik te i owa metoda nie zastępuje wizyty u psychologa, pracy z psychoterapeutą, a już na pewno nie wizyty u psychiatry. 

U części osób problemy mogą być tak złożone i tak nawarstwione, że mogą same sobie nie poradzić mimo najlepszych metod i chęci - i potrzebują wsparcia kogoś z zewnątrz, kto nie straci zimnej krwi w najgorszych momentach terapii.

U części osób podłożem problemu psychologicznego mogą być zmiany organiczne (np. urazy głowy, guzy lub zaburzenia biochemiczne w mózgu lub układzie nerwowym) - i tutaj także ten poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów - może być rozpatrywany tylko jako wsparcie terapii.

To są rzeczy, których nie przeskoczy żaden poradnik - i które wymagają po prostu leczenia.


Dla kogo więc jest ten poradnik:

Jeśli czyiś problem polega na tym, że wychowywał się od małego w homofobicznym środowisku i niechcący nasiąkł negatywnymi przekonaniami na temat homoseksualizmu - to ten poradnik jest totalnie dla niego.

Dla wszystkich, którzy boją się być gejem - i tego, co się z tym wiąże. Którzy są przerażeni tym, że podniecają ich mężczyźni. Wstydzą się swojej orientacji, są z jej powodu smutni albo czują się winni i mają poczucie, że kogoś rzekomo "krzywdzą" swoim homoseksualizmem. 

Dla wszystkich załamanych tym, że są homoseksualni. Którzy żałują, że nie urodzili się hetero. I którzy się na siebie z tego powodu złoszczą lub frustrują się, że nie mogą się zmienić.

Ten poradnik pokaże Ci, jak pracować ze swoim umyłem samodzielnie - w domowym zaciszu. Jedyne, czego potrzebujesz, to kartki, długopisu, trochę wolnego czasu i dobrych chęci. Gotowości do odkrycia samego siebie i dokonania realnej, ODCZUWALNEJ zmiany w swoim myśleniu i postawie względem własnej orientacji seksualnej.

Na czym polega ta metoda? Ogólnie jej schemat jest bardzo prosty - skupiamy się na swoich przykrych emocjach, spisujemy myśli, jakie krążą nam wtedy po głowie, dystansujemy się do nich, kwestionujemy je, a potem odwracamy myśli, znajdujemy ich kreatywne i wspierające alternatywy, a potem instalujemy je sobie w głowie za pomocą sprytnie skonstruowanych pytań.

Pod kątem technicznym metoda jest więc dość prosta i logiczna - wyciągasz myślenie, kwestionujesz, odwracasz i uczysz się nowych schematów.

Dzięki opisanej metodzie możesz oduczyć się krytykowania siebie, potępiania, wyśmiewania samego siebie w swojej głowie z powodu swojej orientacji. Możesz nauczyć się znów szanować siebie, kochać i w pełni akceptować - tak, jak to było, gdy byłeś małym dzieckiem i nie wiedziałeś jeszcze, co to znaczy homoseksualizm.

Jestem pewien na 100%, że każdy, kto przyłoży się do stosowania tej metody na co dzień - nie może nie zmienić swojego myślenia na lepsze i bardziej konstruktywne. Stosowanie tej metody po prostu musi skutkować zmianą myślenia i ujrzeniem nowych perspektyw. A także podniesieniem samooceny.

Zmiana też nie zajmuje sporo czasu. Mnie oszczędziła naprawdę sporo czasu na dogadywaniu się z samym sobą w różnych kwestiach. Pozwoliła wyrzucić mętlik myśli i emocji - wyjść na prostą. Nie wiem, ile lat musiałbym spędzić w gabinecie psychoterapeuty, by dojść do tego, co jest teraz - do nieporównywalnie większego poczucia spokoju, które w sobie mam. I to jest zasługa tej metody, którą opisuję w tym poradniku.

To najlepsza wiedza i technika, jaką dla Was mam :*


Gdzie i jak zamówić ebooka / książkę:


Bardzo cieszy mnie, że książka pokazała się nie tylko w formie ebooka, ale także można zamówić sobie wersję drukowaną. Zdaję sobie sprawę, że z racji delikatności tematu, zapewne mało kto będzie chciał sobie postawić taką książkę na półce :) (no i niestety jest droższa, bo 29,99) - ale opcja zawsze jest. Jest to druk na żądanie - także chwilę dłużej się pewnie czeka - ale z drugiej strony, jak ktoś woli formę fizyczną, to ją otrzyma :)

Ebook za to jest tańszy (aktualnie tylko 16,99), szybszy i bardzo dyskretny - więc pewnie będzie cieszył się największym wzięciem.

Co więcej - jeśli ktoś będzie miał pytania dotyczące stosowania opisanej przeze mnie metody - zawsze może do mnie napisać, a ja - w miarę możliwości - doradzę i pomogę.

To jak? Działamy? :)

PS. Zakup jest dyskretny i anonimowy. Nikt się nie dowie - książka przyjdzie na Twojego maila.



SPIS TREŚCI:

CO BĘDZIE, JEŚLI NIE ZAAKCEPTUJESZ SWOJEJ ORIENTACJI
CZYM JEST SAMOAKCEPTACJA SIEBIE JAKO GEJA
CZYM TAK NAPRAWDĘ JEST BRAK AKCEPTACJI SWOJEJ ORIENTACJI
PRAWDA O HOMOFOBII, KTÓRA UŁATWI CI ŻYCIE
DLACZEGO HOMOSEKSUALIZM ISTNIEJE I JAKIE MA INTENCJE
CZY JESTEŚ TYLKO SWOJĄ ORIENTACJĄ SEKSUALNĄ
JAK SPRAWDZIĆ, CZY NAPRAWDĘ JESTEŚ GEJEM
KORZYŚCI Z BYCIA GEJEM
SKĄD TAK NAPRAWDĘ WIESZ, ŻE SIEBIE NIE AKCEPTUJESZ
TRUDNE EMOCJE, Z KTÓRYCH ULEPIONA JEST NIEAKCEPTACJA — JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
JAK GEJE UCIEKAJĄ PRZED WŁASNYMI EMOCJAMI
KONFRONTACJA ZE SWOIMI WEWNĘTRZNYMI DEMONAMI — JAK TO ZROBIĆ
SKUTECZNA TECHNIKA DODATKOWA, KTÓRA MOŻE CI POMÓC
JAK ZACZĄĆ SKUTECZNIE KWESTIONOWAĆ SWOJE OGRANICZAJĄCE PRZEKONANIA DOTYCZĄCE ORIENTACJI SEKSUALNEJ
JAK ZAINSTALOWAĆ SOBIE W GŁOWIE NOWE, WYZWALAJĄCE MYŚLENIE O SWOJEJ ORIENTACJI SEKSUALNEJ
DODATKOWE PYTANIE, KTÓRE POMOŻE CI POCZUĆ SIĘ LEPIEJ


3 komentarze:

  1. P cwelik z Warszawy19 marca 2022 15:57

    Zainteresowałeś Mnie tą książką i same pytania zawarte już w artykule tutaj są intrygujące i bardzo Mnie pociągają aby kupić tą książkę.
    Jestem bardzo zainteresowany czy uzyskam choć promień światła który właśnie pozwoli Mi samemu odpowiedzieć - kim jestem? czy jestem gejem a może kimś innym?
    ps. Nie posiadam konta bankowego czy uwzględniasz opłatę przez przelew pocztowy i rozumiem że jest dyskrecja, zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Cieszę się bardzo, że książka Cię zainteresowała. Być może pomoże Ci ona zrozumieć lepiej, kim jesteś - ale to będzie tylko wskazówka, jaką drogą iść - natomiast odpowiedź na te pytania pojawi się raczej w wyniku Twojego wglądu.
      Z drugiej strony - pytanie: jakie ma to znaczenie, czy jesteś gejem, czy nie? To ważne - bo tam może się kryć w Tobie lęk przed byciem gejem. I to może Ci blokować poznanie siebie i przyznanie się szczere do tego, kim jesteś.
      Co do przelewu i braku konta - tego mój Drogi nie przeskoczymy :( Za dystrybucję i sprzedaż odpowiada platforma Ridero - która wymaga przelewu. Są dyskretni i można im zaufać - ale niestety trzeba im dokonać płatności online. I nie mam na to wpływu... :(

      Usuń
    2. P cwelik z Warszawy22 marca 2022 03:47

      DreamWalker nie oczekiwałem od książki że da mi rozwiązanie mojego pytania a właśnie pozwoli zrozumieć kim jestem i jakie ma to znaczenie dla Mnie osobiście. Dlatego też bardzo Mnie zainteresowało Twoje ujęcie tego problemu i spojrzenie na lęk, obawę jaką mam w sobie.
      Bardzo żałuję że niestety chyba nie będę mógł zakupić tej książki - nie mam konta a rodzina, jak i znajomi nie wiedzą że jestem gejem i nie mogę się dowiedzieć bo zabili by Mnie samym wzrokiem.

      Usuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca