Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

wtorek, 5 stycznia 2021

TOP 6 powodów, dlaczego geje otwierają związki

Kwestia niewyłączności seksualnej może dotyczyć nawet 40% wszystkich związków gejowskich (tak wynika z moich badań, ankiet oraz badań naukowców z USA). Zatem - wbrew temu, co się wydaje - nie stanową one kwestii marginalnej.

70 gejów, którzy są lub byli w otwartych związkach, podzieliło się ze mną swoimi intymnymi tajemnicami. Moje pierwsze pytanie, jakie im zadałem, to dlaczego zdecydowali się otworzyć seksualnie swoje związki?

Czy te odpowiedzi są dla Was wielkim zaskoczeniem?



Zacznę od powodów najmniej popularnych:

Około 5% ankietowanych zaznaczyło, że jeden z partnerów zakochał się w kimś innym - ale mimo to nie rozstali się, lecz próbowali scalić nowego faceta w ramach związku, który już zbudowali.

Drugim mało popularnym powodem otwarcia - choć jednak dotyczącym aż 12% otwartych związków (a więc co 8 geja w otwartym związku) - to poliamoryczność jednego z partnerów. 

Na razie mam mało danych, ale z pewnością warto ten temat przebadać lepiej - bo poliamoryczność wciąż jest nie do końca dla większości zrozumiała.


TOP 6 powodów otwierania gejowskich związków:


6. Niższy popęd jednego z partnerów

Aż w 31% odpowiedzi pojawiała się kwestia niższego popędu seksualnego jednego z partnerów, co - jak zgadujemy - prowadziło do seksualnej frustracji tego bardziej napalonego samca.


5. Nietypowe potrzeby seksualne jednego z partnerów

32% ankietowanych zaznaczyło, że jeden z partnerów miał nietypowe potrzeby seksualne, których nie mógł zrealizować w związku - bo po prostu partner się na nie nie godził. Wyjściem okazało się otworzenie związku na osoby, które dane potrzeby mogły spełnić.

Niestety - nie wiemy, jakie do końca te potrzeby. Ale z komentarzy i opisów można wywnioskować, że nie chodzi tutaj o jakieś egzotyczne dziwactwa - ale np. przyjęcie roli pasywnej lub aktywnej. 

Zdarzają się przypadki, gdy zakochuje się w sobie dwóch facetów aktywnych lub dwóch pasywnych - i nie mogą się zaspokoić w pełni. Dlatego szukają kogoś, kto ich dopełni.


4. Nuda w łóżku

1/3 par (33%) w otwartych związkach deklaruje, że powodem otwarcia była łóżkowa nuda. Kwestia wypalenia seksualnego jest bardzo istotna w związkach - bo tak niestety działa energia seksualna. Pojawia się i znika.


3. Przypadek...

36% otwartych związków otworzyło się przez przypadek - bez planowania, bez uzgodnień. Najpewniej to konsekwencja imprez i alkoholu.

Ot, życie ;)


2. Chęć zrealizowania konkretnej fantazji / pozycji możliwych tylko w trójkącie

Aż połowa ankietowanych zadeklarowała, że po prostu miała w głowie konkretną fantazję czy pozycję seksualną, którą da się zrealizować tylko w trójkącie. Po uzgodnieniu tego z partnerem - postanowili spróbować.


1. Poszukiwanie nowych, silniejszych wrażeń seksualnych

Aż 84% ankietowanych zaznaczyło, że motywem otwarcia ich związków było poszukiwanie nowych, silniejszych wrażeń seksualnych. Nie musiały być to konkretne wizje czy scenariusze - chodziło o mnogość doświadczeń, ich intensywność i moc.

Nie da się ukryć - seks we trójkę otwiera zupełnie świeże i bardzo ekscytujące opcje łóżkowe, których w związkach mono nie da się osiągnąć. 

Satysfakcja z obciągania dwóch kutasów, jebanie kogoś do spółki, bycie obciąganym przez dwóch naraz czy zebranie trzech wytrysków na swoją klatę to bardzo nęcące wizje.


Zauważcie, że:

.... wszystkie powyższe główne powody otwarcia związku są stricte seksualne - i nie dotyczą one kwestii miłosnych / romantycznych (poza wspomnianą poliamorią i zakochaniami).

Pary gejowskie - mimo otwarcia związku - realizują swoje seksualne fantazje i nie rozstają się z tego powodu. Wprowadzają wyraźne rozgraniczenie na seks i miłość - czerpiąc z obu sfer to, co najlepsze.

Otwarcie związku - wbrew obiegowej opinii - nie oznacza, że miłość się skończyła i jest to już preludium do rozpadu romantycznej więzi. Dla zdecydowanej większości ankietowanych dodatkowy partner seksualny był tylko kwestią samego seksu i ewentualnie przyjaźni.

Co więcej - satysfakcja z życia seksualnego pary (co wynika z poprzednich ankiet) nie spada po otwarciu związku, a nawet lekko rośnie. Kto wie, co by było, gdyby para nie otworzyła związku. Z odpowiedzi wynika, że 1/3 par borykała by się z problemem frustracji seksualnej jednego lub obu partnerów (niedopasowanie potrzeb, poziomu popędu) czy nudów.


Bonus: dodatkowe komentarze w sekcji powodów otwarcia związków:

  • Jestem uniwersalny, a mój chłopak tylko aktywny, czasami muszę kogoś przelecieć.
  • Ja po prostu nie potrafię być w związku tylko monogamicznym.
  • Bezgraniczna miłość i troska o partnera a także chęć urozmaicenia.
  • Moj facet chcial spróbować trójkąta w poprzednich związkach ale nie miał przyzwolenia na to.
  • Rozmawialiśmy trochę wcześniej o tym, ale konkretna akcja wyszła dosyć spontanicznie z nowo poznanym kolega, choć nie planowaliśmy tego z nim akurat
  • Zdecydowałem się na otwarcie związku po spontanicznim seksie z 3. chłopakiem, głównie po to żeby "ratować" związek choć w sumie już czułem że to nie ma szansy powodzenia.
  • Fantazje i potrzeba silniejszych wrażeń
  • Wolę seks w większej grupie
  • Mój partner potrzebuje wielu aktywów i nie zamierzam go ograniczać
  • Nowe przygody i wspaniale doznania

Wzajemnie spijanie.

Trzeba pamiętać, by traktować partnerów sprawiedliwie ;)

Tryskać szczęściem między dwoma parami polerujących ust...


Nie przeszkadzaj, nie widzisz, że obciągam?



***

A Ty? Jakie masz zdanie na ten temat? Podziel się nim w komentarzu:

75 komentarzy:

  1. Aż 40% ankietowanych niby odpowiedziało, że jest w otwart związku? No błagam... Gdyby to było 4% to może i bym w to uwierzył ale w fakt, że niby prawie co 2 związek jest otwarty niezbyt. Ludzie bardzo lubią idealizowac siebie, a w tym przypadku uznali że bycie takim "ruchaczem" zrobi z nich lepszych. Tak samo działała ankieta średniej długości penisa? Prawie 16? Nie wiedziałem, że żyjemy w afrykańskim państwie, bo tylko tam padają takie cyfry. Jak mamy analizować i wyciagać średnie do różnych danych, skoro ludzie nawet w anonimowych ankietach nie potrafią być szczerzy, tylko próbują stworzyć wrażenie, że składają się z wielu cech, bedących ogólnie uwazanych za lepsze. Jakby nagle świat się przewrócił i zaczelo panować twierdzebie, że to mały lenis jest atutem meskości, to średnia badań magicznie by zmalała. Tego typu rzeczy to zamknięte koło. Ludzie idealizują swoje wyniki, bo ankiety takie je okazują, a oni nie chcą odstawać. A dlaczego pokazują? Bo ludzie podają nieprawdziwe dane. Gdyby każdy podawał prawdę, to nie byłoby kosmicznych wyobrażeń, a liczba kompleksów wśród ludzi znacznie by się zmniejszyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie lubię taką tonalność komunikacji - ale puszczam komenta, by ustosunkować się do kwestii wiarygodności danych.

      Wszystkie moje badania od początku konsekwentnie pokazują, że 32-35% związków gejowskich to związki w jakiś sposób niewyłączne seksualnie (teraz lub kiedyś). Do tego należy doliczyć ok. 7 % związków, gdzie dochodzi(ło) do zdrady - bo możemy uznać, że partner zaznaczył związek mono, ale już jego chłopak nie...

      Warto tutaj dodać, że bardzo ciężko określić, co znaczy otwartość tego związku.

      Są relacje monogamiczne, w których partnerzy stwierdzili, że RACZEJ lub NA PEWNO otworzą związek (13% osób w związkach monogamicznych tak uznało) i to TEŻ jest forma otwartości (zadeklarowanej - choć nie zrealizowanej).

      Są związki, które otwierają się RZADKO albo zrobiły to raz - a od lat mogą być ponownie monogamiczne. Pytanie, czy taki związek uznajemy nadal w 100% za monogamiczny - dokładnie taki, jak związek, który nigdy się nie otworzył?

      Zbierając dane z wielu ankiet, w których o to pytałem na wiele sposobów, można wyciągnąć wniosek, że co prawda te 32-35% związków jest otwartych czy wręcz poligamicznych - to ok. 25% wszystkich związków gejowskich ogółem to związki otwarte i serio aktywne seksualnie (pozostali robią to rzadko lub bardzo okazyjnie - ewentualnie raz). Jednak tutaj trzeba wziąć korektę na to, że jest pandemia - a drugim najczęstszym powodem zamykania związków teraz jest lęk przed chorobami.

      Czynników jest więc mnóstwo - zatem ostrożnie wyciągam wnioski.

      Kwestia otwartości związku jest bardzo płynna i uznaniowa - więc ZAWSZE będzie podatna na naciąganie w jedną lub w drugą. I nie jestem w stanie (póki co) wniknąć aż tak głęboko w życie każdego ankietowanego. W jakimś stopniu muszę zaufać, że to, co konsekwentnie deklarują, jest prawdą.

      Co ciekawe - wiele ankiet bardzo spójnie wyłania sylwetki gejów mono i poligamicznych. Cechy poligamistów korelują się spójnie np. z liczbą partnerów seksualnych, zachowaniami w łóżku. fantazjami seksualnymi itd. Przykładowo - wiele razy pytałem o FORMĘ otwarcia (np. tylko wspólne trójkąty czy seks na boku z innymi itd.) - i wyniki praktycznie się pokrywają. Gdyby to były zwykłe kłamstwa walone na ślepo - nie byłyby tak powtarzalne.

      A wzięło w nich już udział tysiące gejów.

      Usuń
    2. W badaniach przeprowadzonych na Zachodzie wynika, że nawet 47% gejowskich związków to związki niemonogamiczne.

      O ile z pełni zgodzę się, że centymetry kutasów mogą i prawie na pewno są naciągane (dobre słowo) - na co zwracałem uwagę przy omawianiu wyników - to w przypadku określania otwartości swojego związku i rzekomego pozowania na ruchacza zgodzić się nie mogę.

      Bo o ile zapewne większość gejów zgadza się z tym, że większy penis jest lepszy - to jeśli chodzi o zdanie na temat poligamii, otwartości seksualnej itd. - to zdania się podzielone.

      Piszesz: "a w tym przypadku uznali że bycie takim "ruchaczem" zrobi z nich lepszych"

      Nie ma czegoś takiego, że każda para dąży do otwartego związku i otwarty związek jest synonimem zajebistości. Dla niektórych "lepszy" jest związek mono i gardzą związkami otwartymi. I - co ciekawe - mogą "naciągać" dane w kierunku, że ich związek jest mono. I tak już zresztą było w jednym badaniu, gdy opcją wyboru było: związek prawie monogamiczny / przeważnie monogamiczny. Było full odpowiedzi i uznałem, że to było takie marne udawanie monogamii (dostałem parę info, że chłopaki są w związkach otwartych i wcale im się to nie podoba, ale robią to dla partnera).

      Nie mają więc ciągot, by udawać, że odwalają harem w sypialni - jeśli uważają, że są w monogamicznym związku i uważają, że to jest dla nich okej.

      Naciąganie penisów z kolei jest powszechnie znanym zjawiskiem także u hetero - i nie jest objawem nieszczerości. Po prostu konfrontacja z faktami czasem dla badanego jest tak przykra, że dodaje centymetr lub dwa, żeby poczuć się ze sobą lepiej. Nie ma tu powodu doszukiwać się złych intencji - po prostu proponuję czasem ZROZUMIEĆ ludzi, którzy odpowiadają tak, a nie inaczej.

      Inna sprawa - że z wielu względów dokładne zbadanie długości penisa jest bardzo trudne. Kiedyś o tym będzie artykuł.

      Zatem nie uważam, że mówienie, iż niewyłączność seksualna może dotyczyć nawet 40% związków gejowskich, jest jakąkolwiek przesadą, błędem czy paranoją. Opieram to na wielu obserwacjach, Waszych opisach, reakcjach.

      W ciągu paru dni bez problemu ponad 100 gejów opowiedziało mi ze szczegółami, jak otwierali swoje związki, z kim, gdzie i po co - a ich odpowiedzi są spójne i wiarygodne (kopania wiedzy).

      A czemu tego nie widać w ogólnym doświadczeniu? Czemu nie mamy więc gejów poligamistów w znajomych na FB?

      Bo:

      - bo jak weźmiesz 100 przypadkowych gejów, to tylko 50 jest w związkach, a 17-18 będzie w związkach otwartych, a 10 będzie z tej otwartości CZĘSTO korzystać
      - bo ludzie nie mają na czole napisane, z iloma partnerami uprawiają seks i jak często
      - bo nie chwalą się byciem w takich związkach - bo nie są one akceptowane społecznie

      Co do wielkości penisów - w pewnych badaniach obliczono, że faceci naciągają sobie o ok. 1-2 cm długość. To jednak wciąż nie tłumaczyłoby, dlaczego geje deklarują prawie 16 cm - a więc o ok. 3 cm więcej niż średnia.

      Było już X badań, które potwierdzały konsekwentnie, że geje mają o ok. 1 cm więcej długości niż hetero.

      Pewni badacze nawet wysnuli hipotezę, że geje mają wyolbrzymione pewne męskie cechy (np. długość kutasa właśnie) - z powodu pewnych zmian hormonalnych w okresie prenatalnym. Zatem oprócz tego, że naciągamy, to serio możemy mieć statystycznie większe kutasy od hetero.

      Uff, tyle. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Co zrobić, gdy właśnie teraz stoi mi kutas w moich męskich stringach od Andrew Christian a dziurka jest wilgotna... 😇
    Tak się podniecam, gdy je zakładam i paraduje w nich po domu, czy nie uważacie, że to ładny widok? 😈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh 😈 trzymam się teraz za kutasa i jajca a moja dziura rozszerza się...

      Usuń
    2. Ooj odrobinkę, ale jak tu nie być tak podjaranym... 😈
      Jak mi chuj stoi w stringach, patrzę na siebie w lustrze w łazience, wypinam dupsko... Mmmm...

      Usuń
    3. A słucham do tego ASMR i to jest bardzo podniecające...

      Usuń
    4. No to super :) Nie spodziewałem się, że aż tylu ludziom się to ASMR spodoba ;)

      Jak tam? Zabawa w stringach trwa? :)

      Usuń
    5. Oczywiście, trwa, trwa 😇
      Leżę sobie na kanapie w białych soxach i w stringach, mam słuchawki na uszach i się masturbuję, a to raz wkładam ręce w gacie a to tarmoszę gruchę przez stringi, jest zajebiscie, ja po prostu odpływam...
      ASMR - usłyszałem o tym dopiero tu na blogu, na mnie nie działa bardzo, bardzo pobudzająco, ale jednak efekt jest 😈

      Usuń
    6. Swoją drogą nie wiedziałem, że takie rzeczy, jak ASMR mogą tak wpływać na odczuwanie seksualnej przyjemności, bardzo ciekawa sprawa...

      Usuń
    7. To ładnie się bawisz;)

      Usuń
    8. Dzięki, staram się 😇

      Usuń
  3. Super jest ten blog zawsze czekam na nowy wpis duzo można się dowiedzieć wiele zobaczyć w komentarzach też;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda
      A Ty lubisz sobie walić do postów?

      Usuń
    2. Oj Nicky ja to z chęcią zwalił bym Tobie i to jak prawdziwa suka😈😈😈🍆💦💦

      Usuń
    3. Oj Nicky ja to z chęcią zwalił bym Tobie i to jak prawdziwa suka😈😈😈🍆💦💦

      Usuń
    4. Mówisz? 😈
      Ale ja też jestem suką 🍑😇
      Zlałem się na brzuch...

      Usuń
    5. A co, Adi, jesteś ostrą szuczką? 😇

      Usuń
    6. Jestem 100% ostrą i perwersyjną suką. Takiej ździry jak ja jeszcze nie poznałeś. Duża pupa🍑🍑, ładna twarz, a do tego niekończąca się chęć obciągania dużych kutasów.😈😈😈
      Szkoda, że nie zlałeś się na moją twarz😢😢😢

      Usuń
    7. Jak też raczej czuję się suką 😉
      Jak duża pupa? 🍑 W opinii kilku osób też mam fajny tyleczek
      Ja zlewam się do dziur 😄

      Usuń
    8. Pupa 104 cm w obwodzie przy dosyć wąskiej talii i niewielkim wzroście (175 cm), więc jest zajebiście👌. Trzęsie się już w trakcie chodzenia, dlatego uwielbiam twerkować. Z chęcią udostępnił bym Ci swoją dziurę 😈😋🍑. A jak tam z twoimi wymiarami, Nicky?

      Usuń
    9. 104 cm to sporo, ooo twerkowanie jest super, hmm akurat nie mierzyłem sobie tyłeczka, ale jest bardzo okrąglutki 😈
      A taka trzęsąca się dupa to skarb, zresztą są moje zdjęcia tu w tym świątecznym plebistycie 😄
      Ja uwielbiam nosić stringi na swojej dupci, a Ty Adi?

      Usuń
    10. Mmm to fajny tyłeczek

      Usuń
    11. Ja również uwielbiam nosić stringi i w nich twerkować. To moja ulubiona bielizna. W stringach też chyba każda pupa wygląda zajebiście 👌👌👌

      Usuń
    12. Ja również uwielbiam nosić stringi i w nich twerkować. To moja ulubiona bielizna. W stringach też chyba każda pupa wygląda zajebiście 👌👌👌

      Usuń
    13. Oooo kurwa, Adi, ja też uwielbiam stringi, właśnie teraz mam je na sobie, wtedy dupa wygląda tak zajebiscie, a jeszcze zajebisciej jest, jak jest w tych stringach ruchana 😈
      Uwielbiam wypinać dupę w stringach i wsadzać wtedy swoje dildo 🍆
      Twerk jest zajebisty, chętnie bym to zobaczył z Twoim dupskiem 🍑

      Usuń
    14. Stringi rządzą!!! Mam nadzieję, że w końcu ktoś mnie w nich porządnie wyrucha😈😈😈. Twerk to najlepszy taniec świata 🍑🍑🍑. Uczę się już chyba od roku i nieźle wymiatam. Ogarnąłem już chyba wszystkie możliwe ruchy. Może kiedyś zaprezentuję Ci, Nicky, jakąś sexy choreografię😈😈. Cieszę się, że Ty też jesteś fanem twerku🍑🍑🍑. Ktoś z Was też go uwielbia albo się go uczy?

      Usuń
    15. Stringi rządzą!!! Mam nadzieję, że w końcu ktoś mnie w nich porządnie wyrucha😈😈😈. Twerk to najlepszy taniec świata 🍑🍑🍑. Uczę się już chyba od roku i nieźle wymiatam. Ogarnąłem już chyba wszystkie możliwe ruchy. Może kiedyś zaprezentuję Ci, Nicky, jakąś sexy choreografię😈😈. Cieszę się, że Ty też jesteś fanem twerku🍑🍑🍑. Ktoś z Was też go uwielbia albo się go uczy?

      Usuń
    16. Mmmm to świetnie, ćwicz dalej 😈
      A lubisz masturbowac się w stringach, bo ja właśnie leżę i to robię 😈
      Jestem tak napalony 😈

      Usuń
    17. Uwielbiam was obydwu:*

      Usuń
    18. Ja lubię ostro jęczeć 😈 podnieca Was to?

      Usuń
    19. Nicky, jeśli masturbować się to tylko w stringach, nie ma nic lepszego. Życzę Ci miłego walenia 😈🍆💦. Dziękuję Ci Ktośku za miłe słowa❤️❤️
      PS. Odpalam teraz na cały regulator City Girls i idę trząść pośladami 🍑

      Usuń
    20. Dawaj trzęś mocno, a ja będę walił w stringach 😈
      Mega to podniecające, że tak umiesz twerkować 🍑😍
      Zakebiste to musi być i bardzo kuszące, na pewno złapiesz na to niejednego aktywa z wielką pałą

      Usuń
    21. Cieszę się bardzo, że mogę Cię tym podniecić, Nicky. To moje marzenie, żeby w końcu znaleźć męskiego aktywa z wielką pałą, która mogłaby ostro wyruchać moją wielką pupę😈🍑🍆💦. Mam nadzieję, że się spełni🤞🤞🤞

      Usuń
    22. Ależ oczywiście, że się spełni, a można spytać, Adi, ile masz lat? 😊 Jesteś jeszcze prawiczkiem, czy już doświadczyłeś analu? 😚
      A można spytać, jak to zrobiłeś, że masz taką wielką pupę? 😍

      Usuń
    23. Mam 17 lat i jestem niestety 100% prawiczkiem😢😢😢. Nie doświadczyłem ani analu i Iraku. Czekam jeszcze na swojego księcia z bajki 😂😂😂. Tak naprawdę zależy mi na znalezieniu mężczyzny niezależnego, ambitnego, odważnego, i przy którym będę się czuć bezpiecznie. Ostatnio np. zdarzyła mi się sytuacja, kiedy byłem z rodzicami w galerii, a jakieś szczyle oblali mnie o colą z wyższego piętra, nie wiem nawet za co. Dlatego chcę, aby mój mężczyzna zawsze potrafił stanąć w mojej obronie. Z wyglądu chciałbym, aby był bardzo męski ( w przeciwieństwie do mnie), natomiast w łóżku prawdziwy ogier.😈🍆💦 Jeśli chodzi o sekret dużej pupy to najważniejsze są ćwiczenia (wykroku, wymachy nóg, unoszenie bioder na leżąco, a niekoniecznie przysiady) oraz odpowiednia dieta (białe pieczywo, makarony, ryż, suszone owoce, orzechy, chude mięso, jogurty greckie i tłuste ryby). U mnie świetnie podziałało masło orzechowe. Dzięki temu w ok. 2-3 miesiące przytyłem w pupie 7 cm i w udach. Łącznie przytyłem ok. 6 kg, ale udało mi się zachować płaski brzuch i nawet wcięcie w talii. Uważam, że było to warte swojej ceny. Kiedyś byłem szczupły,a teraz moją sylwetkę można określić jako "thick"🍑🍑🍑. A jak wygląda sytuacja u ciebie, Nicky, ile masz lat i czy znalazłeś już swojego księcia z bajki?

      Usuń
    24. Oj to jesteś jeszcze bardzo młody, spokojnie zatem, na pewno kogoś znajdziesz, nie ma się co z tym spieszyć, ja poznałem pierwszego chłopaka w wieku 20 lat.
      Mam 24 lata i tak, mam swojego Męża 😍

      Usuń
    25. To super, cieszę się twoim szczęściem. Mam nadzieję, że ja też niedługo znajdę swojego jedynego😘😘😘 Powodzenia w budowaniu sexy pupy🍑

      Usuń
    26. To super, cieszę się twoim szczęściem. Mam nadzieję, że ja też niedługo znajdę swojego jedynego😘😘😘 Powodzenia w budowaniu sexy pupy🍑

      Usuń
    27. To super, cieszę się twoim szczęściem. Mam nadzieję, że ja też niedługo znajdę swojego jedynego😘😘😘 Powodzenia w budowaniu sexy pupy🍑

      Usuń
    28. Na pewno znajdziesz, bez problemu 😊
      Bardzo dziękuję 😊

      A mam pytanie jeszcze, jakie marki stringów kupujesz? 😉

      Usuń
    29. Ojej trudno mi powiedzieć, bo zamawiam z różnych stron od różnych marek. Wybieram raczej różne fasony i kolory oraz testuje, w których moja pupa będzie wyglądać najlepiej😄🤩🍑

      Usuń
    30. Ojej trudno mi powiedzieć, bo zamawiam z różnych stron od różnych marek. Wybieram raczej różne fasony i kolory oraz testuje, w których moja pupa będzie wyglądać najlepiej😄🤩🍑

      Usuń
    31. Aa rozumiem, na wybieram głównie Andrew Christian i Addicted
      Pupa musi ładnie wyglądać 😉

      Usuń
    32. Dobre firmy ja z kolei lubię chodzić w jockstrapach

      Usuń
    33. No w końcu to podstawa. U mnie w każdej stylizacji pupa musi grać pierwsze skrzypce 🍑🍑🍑

      Usuń
    34. No w końcu to podstawa. U mnie w każdej stylizacji pupa musi grać pierwsze skrzypce 🍑🍑🍑

      Usuń
    35. Ja jockstrapy też lubię 😊
      Fakt, pupcia ładna musi być 🍑

      Usuń
    36. Ja ogólnie uni jestem ale dupka musi dobrze wyglądać u aktywa też 😉

      Usuń
    37. Pewnie, aktyw też musi dbać o swoje ciało, w szczególności wtedy, kiedy też może być pasywem😈😈😈. W ogóle ja to chyba mam obsesję na punkcie swojej pupy😂🍑😜. A przed chwilą zauważyłem, że mam ciało podobne do Megan Thee Stallion 👅👅👅. Myślicie, że taka sylwetka jest sexy u chłopaka?

      Usuń
    38. O kurde musisz mega wyglądać jeśli masz taką dupkę i talię 😍😍😍

      Usuń
    39. Ojej, dziękuję Ci Ktośku za takie miłe słowa!!!😘😘😘. Normalnie zrobiłeś mi dzień. Właśnie takiego faceta szukam, któremu taka sylwetka się spodoba. A mógłbyś trochę powiedzieć mi jak to wygląda u gejów uni, czy są w stanie dogadać się w łóżku z aktywem lub pasywem czy tylko z uniwersalnym?

      Usuń
    40. Ja uważam, że taka sylwetka typu Megan u faceta może być naprawdę seksowna i męska 😊

      Usuń
    41. Ojej, bardzo dziękuję Ci Ktośku za te słowa.😘😘😘 Normalnie zrobiłeś mi dzień!!! Właśnie takiego faceta szukam, któremu spodoba się taka sylwetka. Już zaczynałem myśleć, że moje ciało jest do bani. A mógłbyś mi powiedzieć jak wygląda sytuacja u gejów uni, czy są w stanie dogadać się z pasywem lub aktywem, czy tylko z uniwersalnym?

      Usuń
    42. Ogólnie ja nie widzę problemu żeby dogadać się z aktywem lub pasywem jestem otwarty na ludzi i różne propozycje 😉

      Usuń
    43. No to świetnie. Ja zdecydowanie jestem pasywem i poszukuję aktywa, ale podziwiam tak otwartych gejów. Osobiście nie wyobrażam sobie siebie w roli aktywa. Potrzebuję prawdziwego samca, który porządnie mnie wyrucha🍑🍆💦👅. A ty, Ktośku, znalazłeś już swojego faceta?

      Usuń
    44. Powiedzmy że mam ale jeszcze krótko się znamy i jakby się poznajemy nadal

      Usuń
    45. To życzę Ci powodzenia!!!😘😘😘. Dzisiaj rano pod prysznicem odkryłem, że potrafię klaskać pośladkami🍑, to jest naprawdę niesamowite!!!😍😍😍

      Usuń
    46. Weź bo działasz mi na wyobraźnię 😍

      Usuń
    47. No to chyba dobrze 😈😈😈. Jeszcze nikomu trochę podniety nie zaszkodziło 😂. Idę trochę potwerkować🍑🍑🍑. Naprawdę cieszę się, że ten twerk tak Wam się spodobał. Mam nadzieję, że inni geje będą mieli takie samo zdanie na ten temat🤞🤞🤞

      Usuń
    48. No jak ma się nie podobać jak rusza się taka piękna dupka

      Usuń
    49. Jeju, a mi wszyscy mówili, w szczególności rodzice, że to beznadziejne i jedynie dla dziewczyn, które tym tańcem mogą podniecić facetów hetero. Wmawiali mi nawet, że chyba jestem transseksualny, skoro tak tańczę.😢😢😢

      Usuń
    50. Co kto lubi ja tam uwielbiam takie dupeczki 😘

      Usuń
    51. No to bardzo się cieszę, że chociaż Tobie się podoba.😈😍🍑🍑🍑 Ja to uwielbiam duże, owłosione kutasy.🍆🍆🍆

      Usuń
    52. No niestety nie widziałem jej 😉

      Usuń
    53. Kto wie, może kiedyś zobaczysz?😈😈😈🍑🍑🍑👅👅👅

      Usuń
  4. Może jakiś artykuł o masturbacji analnej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak w ogóle jeszcze, Adi, bardzo chyba wszyscy tutaj chcieliby zobaczyć zdjęcie Twojej pięknej dupy 😍🍑

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca