Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

piątek, 29 stycznia 2021

Single w łóżku z gejowskimi parami - pytam ich, czy było fajnie

Zapytałem 75 facetów, którzy choć raz poszli do łóżka z gejowską parą, o wszystko, co przyszło mi do głowy. Jak wyglądały ich relacje? Co robili z dwoma facetami w łóżku? No i czy im się podobało?

Oto, co mi powiedzieli ;)


Co wiemy o ankietowanych:

Podstawowym kryterium było to, czy ankietowanych CHOĆ RAZ był w łóżku ze stałą, gejowską parą - jako "ten trzeci", czyli kochanek pary.

Mają średnio 26 lat z hakiem.

Czują się bardzo męsko (na 89%), mężczyźni pociągają ich 9 / 10. Czują też na co dzień bardzo wysoki pociąg seksualny (84%).

29% z nich jest uniwersalnych w seksie analnym. Po 25-26% z nich jest raczej pasywnych lub raczej aktywnych. Pełnokrwistych pasywów mamy w tej grupie 12%. 5% to absolutni aktywi.

28% ankietowanych było w trójkącie z parą tylko jeden raz.

  • 43% z moich ankietowanych było parę razy (2-5). 
  • 13% bywało w trójkątach wiele razy (6-20). 
  • 12% to prawdziwi koneserzy - bywali w takich relacjach więcej niż 20 razy.


Po pierwsze: co sprawiło, że wylądowałeś w łóżku z gejowską parą?

5% ankietowanych zakochało się w obu facetach naraz - a oni zdecydowali się na otworzenie swojego związku (wow).

11% ankietowanych zakochało się w facecie, który był już w związku - i tenże namówił swojego partnera na otwarcie (także wow).

17% ankietowanych przyznało, że zaplanowało taką akcję - chcieli poznać parę i uprawiać z nią seks.

37% ankietowanych przyznało, że to gejowska para była inicjatorem relacji.

43% ankietowanych uważa, że seks z dwoma facetami jest ciekawszy niż z jednym. I chcieli zrealizować konkretną fantazję seksualną możliwą tylko w trójkącie (powiedzcie kurczę jaką! ;)

52% przyznało, że po prostu szukało dodatkowych podniet seksualnych.


Gdzie poznałeś parę, z którą połączyła Cię relacja?

12% ankietowanych przyznała, że parę poznała w miejscu publicznym (na ulicy, w galerii handlowej, saunie itd.)

20% przyznało, że gejowska para była ich znajomymi już wcześniej.

80% ankietowanych poznało parę przez Internet.


Gdzie uprawiałeś seks z gejowską parą?

Nie, trójkąt nie wyklucza miłości.

76% ankietowanych zaznaczyło, że seks uprawiali głównie w ich mieszkaniu.

15% zaznaczyło odpowiedź "W wynajętym tymczasowo miejscu (np. hotel, domek)". Pozostałe lokalizacje (kluby, w swoim mieszkaniu, w plenerze) - stanowiły mały procent odpowiedzi.


Co robiliście w łóżku? ;)

44% ankietowanych przynajmniej raz obserwowała, jak gejowska para uprawia przy nich seks.

51% przynajmniej raz uprawiało seks wyłącznie z jednym z partnerów w stałym związku - bez obecności drugiego.

60% przynajmniej raz uprawiała seks z jednym z partnerów w związku na oczach drugiego partnera.

71% przynajmniej raz uprawiało seks z oboma partnerami na zmianę - ale sam na sam - bez obecności drugiego parntera.

80% przynajmniej raz uprawiało seks z oboma partnerami na zmianę - ale w ich obecności.

92% przynajmniej raz uprawiało seks z oboma jednocześnie. Ta forma seksu jest także najpopularniejsza wśród ankietowanych - 45% zadeklarowało, że taki układ przeżywało więcej niż 5 razy.


Ciekawsze historie:

  • Byłem pasywem przy 2 aktywach
  • Byłem dominowany przez obu, zawsze jako pas, do tego skupienie się na fetyszu stóp
  • Z uwagi na to, że oni byli w większości ulegli to często dominowałem nad nimi wymyślając różne zabawy.
  • Miałem dwóch panów po 50 (ja miałem 20), obaj lecieli na młody tyłeczek i bawiliśmy się dwójkami i we 3
  • Wtedy byłem pasywny, oni mnie ruchali w każdej konfiguracji. Teraz jestem uni, w trójkątach z tylko akt.
  • Była to para dwóch zakochanych w sobie pasywów a ja byłem ich aktem
  • Byłem jebany na 2 baty
  • To nie było w łóżku, był to salon, częściowo wyłożony poduszkami. To było z Turkiem i Holendrem, mój pierwszy trójkąt. Próbowałem wielu rzeczy na raz, mega sprawa. Jeden, jedyny raz.
  • Typowy trójkąt byłem stroną uniwersalną zarówno oralnie jak i analnie. Taki w sumie przekaźnik


Jaka forma seksu z gejowską parą była najprzyjemniejsza?

Miejsce 3.: uprawianie seksu tylko z jednym z nich, podczas gdy drugi wyłącznie obserwował

Miejsce 2.: uprawianie seksu z nimi na zmianę

Miejsce 1.: uprawianie seksu z obojgiem naraz (korelacja 0,37!!!)

Uprawianie seksu z dwojgiem naraz najbardziej podbijało noty w skali ogólnej satysfakcji z całej relacji z parą. Ci, którzy oceniali seks z gejowską parą najwyżej (9..10 / 10) - w 68% zadeklarowali, że wiele razy właśnie tę formę seksu z gejowską parą wybierali.


Na ile trwałe były / bywały Twoje relacje z gejowską parą:

Najczęściej pojawiająca się odpowiedź (63%), to że była to luźna, tymczasowa relacja.

29% ankietowanych zaznaczyło, że ma na koncie jednorazowe akcje seksualne z parami.

16% ankietowanych łączyło z parami stała, długa relacja, którą mogli nazwać związkiem.



53% ankietowanych zaznaczyło, że bywali w relacjach z parami tylko dla seksu.

43% przyznało, że zdarzały im się relacje z parami, w których także kumplowali się z jednym lub z oboma partnerami.

1/3 badanych przyznała, że była w relacji z parą, która była zainteresowana wyłącznie seksem.

13% miało sytuację, gdzie jeden z partnerów z pary gejowskiej się w nich zakochał.

9% badanych zakochało się w obu partnerach ze związku.

5% ankietowanych miało sytuację, gdzie obaj partnerzy ze związku się w nich zakochali.


Dlaczego ta relacja się skończyła?

Najczęściej pojawiającą się odpowiedzią (24% ankietowanych) było to, że ankietowany chciał być docelowo w monogamicznym związku - więc nie kontynuował przygody z parą.

19% ankietowanych znudziło się taką relacją i przerwali ją.

12% ankietowanych przyznało, że para znudziła się nimi i zerwali kontakt.

11% było rozczarowanych taką relacją - nie dostali tego, czego oczekiwali.


Jak ogólnie oceniasz swoje przygody seksualne z parami gejowskimi jako "ten trzeci"?

8 / 10 - na tyle single oceniają ogólnie doświadczenia seksu z parami.

Im częściej ankietowani uprawiali seks z gejowskimi parami - tym WYŻEJ oceniali całą tą kategorię swoich doświadczeń seksualnych (korelacja 0,28 - czyli wysoka).


Spytałem ich, czy sami kiedyś zamierzają otworzyć swój związek z partnerem. "Tak" lub "być może tak" odpowiedziało... prawie 70% z nich. Tylko 5% z hakiem odpowiedziało "zdecydowanie nie".

To chyba najlepsza rekomendacja dla seksualnych szaleństw we trójkę ;)


Spośród moich ankietowanych - prawie 31% zdecydowanie dąży do związku niemonogamicznego, a 13% rozważa to.

49% ankietowanych twierdzi, że związki niemonogamiczne są tak samo w porządku, jak monogamiczne. 32% mówi, że być może są.


Jakich porad udzielisz tym, którzy chcieliby przeżyć przygodę z parą gejów:

  • Odwagi i porządnie się nawilżyć 💪
  • Korzystajcie z życia
  • Żeby byli ostrożni i nie liczyli na nic konkretnego, bo trzeba dojść do porozumienia z każda z osób w trójkącie 
  • Ostrożność, niemówienie o sobie zbyt dużo 
  • Polecam zawsze mówić otwarcie o sobie i swoich potrzebach
  • Jest super, polecam 
  • Przede wszystkim na początku ustalić sztywne i jasne zasady. A dwa słuchać jednej i drugiej strony z uwagą. 
  • Wszystko zależy od tego, w jaką relację z nimi się wchodzi - czy jest to pojedyncza akcja, zostanie "zaadoptowanym" przez parę, czy może stworzenie krótszej bądź dłuższej relacji tylko z jedną osobą z pary. Ważne na pewno jest, by wszystko sobie mówić, stawiać zasady i reguły (Bo jak tworzyć otwarty związek bez otwartości? Choć i w monogamicznych jest to konieczne, rzecz jasna...). Potem obserwować sytuację - emocje wszystkich względem siebie. Dla mnie osobiście wejście w taką historię było dosyć trudne, bo czułem się rzeczywiście jako "ten trzeci", czy wręcz kochanek, ale nie żałuję niczego. Ważne jest więc, by być szczerym względem samego siebie, brać odpowiedzialność za swoje działania. Na pewno nie polecam osobom, które mają już wystarczająco swoich własnych problemów i nierozwiązanych spraw. Chyba, że mówimy o wejściu w jednorazowy trójkąt w ramach seksu, ale to według mnie nie to samo, co wejście ze swoim życiem w życie już ułożone przez daną parę.
  • W skrócie: otwartość, dojrzałość, odpowiedzialność + radzenie sobie z zazdrością
  • Być sobą i nie udawać
  • Żeby byli świadomi swoich "praw" będąc w takim związku, żeby nie bali się o nie walczyć, żeby nie dali się ukryć/schować jako "ten trzeci" (chyba że im to odpowiada), od momentu dołączenia trzeciej osoby powinno się prezentować ten związek na zewnątrz i mówić jako o nim jako trójkącie albo wcale (na pewno nie o parze).
  • Nie daj się zakochać, traktuj to jako zabawę i chwile przyjemności 
  • Jeśli wchodzisz w związek, bo zakochałeś się w jednym z nich: upewnij się, że na pewno akceptujesz ten trójpodział władzy i że nie staniesz się w pewnym momencie zazdrosny o to, że nie masz tego jedynego na wyłączność i/lub on nie podziela Twojego gorącego uczucia. A jeśli takie myśli już się pojawią, to najlepiej po prostu odpuścić.
  • Idź na spontanie 
  • Nie bać się i poznawać nowe przygody 
  • Fajne doświadczenie jeśli się nie zaangażujesz
  • Mnie kręci głównie inteligencja, oczytanie i obycie w świecie. Więc ja szukałem wykształconych starszych od siebie osób. Później nic na siłę, trzeba raczej zakładać, że to będzie jednorazowa przygoda.
  • Dobrze jest taką parę dobrze poznać zanim dojdzie do czegokolwiek - pamiętajmy że to jednak 2 facetów którzy ''już się znają'' więc jeżeli nie mają złych zamiarów to w ciągu kilku spotkań na mieście sytuacja powinna się wyklarować, a jak dojdzie do sypialni - jako 3 staraj się zajmować obydwoma w takim samym stopniu nawet jeżeli jeden pociąga Cię bardziej.
  • Znajdź parę, w której obydwaj mniej więcej równo Cię kręcą.

Jak widać - ogólnie nie ma się czego bać i warto przeżyć przygodę z gejowską parą jako singiel. Sam mam takie przygody na koncie i muszę przyznać, że pod katem seksualnym - to było niebo.

Poczuć dwóch samców na kutasie.

A ruchaniom nie było końca.

Tylko w trójkącie można zagospodarować każdy swój otwór.

Iść w podwójne dildo, gdy ma się obok żywe kutasy?

Ktoś tu ma dzisiaj urodziny ;)

Nic tak nie łączy dwóch chłopaków, jak konkretny drąg między ich ustami.

Mocno wykolejony pociąg...

Full serwis bez ogumienia.



A Ty? Miałeś takie akcje? Podobało Ci się? A może dopiero planujesz poznać parę do seksu?

17 komentarzy:

  1. A czy chęć posiadania monogamicznego związku to cos złego? Oldschoolowego i niemożliwego w dzisiejsych. Czasach? Czy jak się liczy na związek monogamiczny gejowski jest się naiwnym? Są jeszcze geje, którzy też taki związek by chcieli? Czy chciałbym za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie. Nie. I tak. Nie.

      Powyższe badanie dotyczy specyficznej grupy gejów. Dane dla ogółu są takie, że ok. 50% gejów jest w stałych związkach. W 60-65% są to związki monogamiczne.

      Usuń
    2. Dzięki, że odpisałeś. Próbowałem raz trójkąta nie jest to fla mnie, jestem otwarty szanuje wybór innych. Tylko jakoś o ile pisze się nie raz ze geje patrzą na związki przez wychowanie w hetero świecie, że jakiś tam model jest preferowany. Zastanawiam się po tych wszystkich apkach, czy szukanie związku monogamicznego jest właściwie jeszcze możliwe, i czy są geje którzy też czegoś takiego szukają. Czy jestem dziwny w swoich uczuciach. Jeśli z twoich badań wynika ze to pół na pół, otwarte związki a monogamicznego relacje. Może jednak jest jakas dla mnie nadzieja.

      Usuń
    3. "czy są geje którzy też czegoś takiego szukają"

      Jeśli szukasz do związku monogamicznego, co potrzebujesz GEJÓW, którzy tego szukają. Potrzebujesz GEJA. Tego właściwego.

      Poza tym "otwartość" związków to kwestia BARDZO dyskusyjna - to, co ludzie zaznaczają w ankietach, nie musi odpowiadać wyobrażeniom o sodomskich rozpustach.

      Usuń
    4. Oczywiście że to nic złego. Absolutnie!
      Ja "za młodu" próbowałem różnych konfiguracji zarówno trójkątów jak i czworokątów, będąc singlem i będąc też w związku braliśmy sobie tego trzeciego tudzież spotykaliśmy się z inną parą i nawet mi się to podobało. Jednak tak a nie inaczej się ułożyło że rozstałem się z moim ówczesnym partnerem, po czym spotkałem jak mi się od razu wydawało miłość swojego życia i jesteśmy razem od 8 lat. Obaj traktujemy nasz związek bardzo poważnie i nie mamy ochoty na jego otwieranie. Myślę że jest to spowodowane właśnie tym że obaj się bardzo kochamy i chcemy być razem do końca naszych dni.
      Otwarcie związku tudzież seks w większej konfiguracji niż dwoje to nic złego jeśli wszyscy wyrażają na to chęć. To także indywidualne podejście do tematu. Nie wszyscy mają na to ochotę i nie jest to obowiązek.

      Pozdrawiam gorąco,
      Brian

      Usuń
    5. Oczywiście, że tacy jeszcze są, trudno o kogoś bardziej zadeklarowanego monogamii niż ja z tego co zauważyłem po chłopakach, których poznałem. W moim wypadku jeszcze większym problemem niż samo znalezienie monogamisty jest znalezienie odpowiedzialnego i dojrzałego emocjonalnie monogamisty. Moje relacje się kończyły zwykle dlatego, że druga strona nie chciała się zaangażować i traktowała związek jako coś co po prostu jest i się o to nie walczy, ani nie dba na co dzień. Jedna z definicji tchórza moim zdaniem. Za miesiąc skończę 25 lat, spotykam się z chłopakami od 19. roku życia i mam już poważne problemy z zaufaniem komukolwiek. Przyzwyczaiłem się na przestrzeni lat do swojej ręki, dlatego seksualnie jestem bardzo samowystarczalny, nawet jako romantyk cenię sobie bardziej czułości i samą obecność kogoś niż seks. Także jest ciężko. Ciężko jest być tak młodym, wiedzieć czego się chce i trafiać na tych wszystkich chłopaków w swoim wieku, którzy nie wiedzą czego chcą.

      Usuń
  2. Ciekawe dane. Ja już nie mogę doczekać się podsumowania ankiety odnośnie dawania dupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co - wciąż zbieram dane - potem ich przetwarzanie też pewnie trochę potrwa. Zatem cierpliwości! :)

      Usuń
    2. Drogi Autorze, a czy będzie można dowiedzieć się czegoś ciekawego, czy też nawet zaskakującego z tego badania?

      Usuń
    3. Myślę, że sporo. Np. jakie choroby najczęściej występują wśród gejów. Ilu z nas robi to bez gumy. Jakie czynniki wypływają na orgazm analny. Będzie tego sporo :)

      Usuń
    4. Coś czuję, że będzie to długa lektura do czytania :)

      Usuń
  3. Oj spotykałem się swego czasu z parami w związkach. Z jednymi długo, np. raz w miesiącu przez 2 lata. Z innymi po kilka razy na sam seks, z innymi jednorazowe akcje. Trójkąt w gejsowskim seksie gdzie byłem zazwyczaj pasywny, jest niezapomniany. To wypełnienie z każdej strony i napalenie dwóch samców na twój tyłek to cudowne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakim wieku są czytający tego bloga?
    Są tutaj też starsi/dojrzali panowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się - choć średnia wieku Czytelników to ok. 25-26 lat.

      Usuń
  5. Są. Szukasz rówiesników czy "różnicy wieku'?

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie spoko tylko jak znajdzie się osobę naprawdę Kochana i gdzie jest silna więź emocjonalna z obu stron to takie fantazje schodzą na drugi plan. Ja z moim chłopakiem ruchami się jak króliki od 5 lat czasem mam wrażenie jakby to robiło 2 osoby na raz. Fantazje są by je spełniać ale dobrze rozmawiać i być otwartym jak to prawdziwy związek.otwarci na rozmowę .Mi jest tak dobrze ze nie chciałbym skrzywdzić bliskiej mi osoby jest mi świetnie w seksie czy mam miłość wystawić na próbę nie nie chciałbym tego¿ Zależy jakie mamy doświadczenia a w Polska to specyficzny kraj do życia parom homoseksualnym, Raczej czuje będąc w związku chec seksu ze strony gejów kolegów bo właśnie widzę w oczach ze chcą seksu zwłaszcza ze chodzimy na siłownie to fantazje przychodzą kumplom do głowy rożnego typ wiec mamy ograniczony kontakt z gejami singlami.trochę męczące jak czujesz zwrok na sobie i swojego partnera . W fajny, związku a taki uważam ze mam buduje się relacje i idzie do przodu ciężko mi już rozumieć dylematy singli gejów którzy bawią się wkoło i nie umieją zbudować trwałej relacji, zmieniając partnera z blachach powodów i łatwo znajdują kogoś innego. Życzę miłości dużo miłości i poznania zajebistego partnera w tym ciężkim kraju.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca