Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

piątek, 24 grudnia 2021

Wesołych Świąt


Chciałbym Wam wszystkim życzyć dużo zdrowia, szczęścia, miłości i pieniędzy.

Ale się powstrzymam :)

Bo w sumie - zamiast zamieszczać kolejne banalne życzenia, które już dawno uległy procesowi habituacji do tego stopnia, że odruchowo odpowiadamy "nawzajem" - chciałbym dziś zapytać Was:

Czego życzycie sobie teraz najbardziej na świecie?

Czego pragniecie w życiu osobistym / zawodowym? O kim i o czym marzycie?

W tym roku takie pytania są dla mnie bardzo ważne - ważniejsze niż dotychczas. Z różnych powodów stoję na rozdrożu - a przede mną poważne decyzje. I dlatego najbliższy wolny czas poświęcę nad dobrym zastanowieniem się nad tym, czego właściwie chcę od życia.

A teraz tak na serio - Wesołych Świąt :* Trzymajcie się dobrze - buziam Was i ściskam :)

24 komentarze:

  1. „Nawzajem“ ;) Podobnie jak Ty, również mam wrażenie, że stoję na rozdrożu i może faktycznie warto wykorzystać ten czas na danie sobie nieco oddechu i zastanowienie się nad tym, co dla nas, a nie innych ważne. To mój pierwszy komentarz, więc - dzięki, że jesteś :) Spokoju ducha w Nowym Roku. Drone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie po to podświadomie ludzkość od zarania dziejów tworzyła święta - by dać sobie oddech od zapierdolu i pomyśleć, dokąd to wszystko zmierza.

      Dziękuję za komentarz :***

      Usuń
  2. Czego bym życzył? Tego żeby w końcu ludzie stali się ludźmi by przestali kłamać kraść zabijać żeby tym wszystkim politykom i innym gangsterom doszło do łbów że tych wszystkich pieniędzy willi z basenem nie zabiorą do trumny! I żeby w Polsce było tak jak na zachodzie w sensie więcej zrozumienia dla inności znaczy też nie dla innych bo to po prostu wymówione przez kościół tym biednym ludziom że wszyscy którzy kochają osoby tej samej płci czy wierzą w kogo innego lub w ogóle że to jest złe.. a wiadome jest że tak nie jest przecież chyba każdy wie że gej to gej a nie pedofil !!! Chociaż niestety bardzo dużo osób a naszym kraju równa geja do pedofila.. i jeszcze na koniec o wiele lepiej są geje w niebie niż pedofile to chyba logiczne ludzie przecież czy wy tego nie widzicie kościół mówi że jest dla biednych.. a im poprzez np pana z Torunia zabiera bardzo dużo .. mówi że LGBT jest złe tymczasem nie widzi nic złego w pedofilii .. nie no dramat.. a na już na prawdę koniec życzę wam wszystkim żeby wam się układało i żebyście walczyli do końca!!! Ps Misieu jeżeli to czytasz to bardzo cię pozdrawiam i czekam na ciebie w łóżeczku hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Najbardziej życze sobie odwagi... do zmian, do wyjscia przed szereg i powiedzenia światu kim naprawde jestem, że jestem gejem, obawiam sie jednak wykluczenia spolecznego i zawodowego. Zawodowo udało mi sie odnieść pewien sukces, mam "pod sobą" kilkosobowy zespół, boję sie ich rekacji, rekacji rodziny.
    Z moim obecnym partnerem jestem juz ponad 6 lat razem, oboje mamy podobne obawy przed otwartym mówieniem światu kim jesteśmy.
    Wiec ja chcialbym wam życzyć, dużo odwagi oraz samoakceptacji by nigdy nikt z nas nie musiał, żyć z obawą braku akceptacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciał tego samego. Jak to czytam to jakbym sam to pisał. Chciałbym kogoś takiego poznać

      Usuń
  4. A ja liczyłem na zdjecia/gify 😜
    Życzę Wszystkim wszystkiego dobrego, zdrówka i spokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. No, myślałem że w tym roku już nic nam nie napiszesz. Dziękuję serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnych,, świąt,, z takim facetem jak na zdjęciu powitalnym. Taki facet spełnia wszystkie inne życzenia już sam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja życzę sobie, żeby ktoś mnie w końcu często ruchał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę sobie żebym się określił, gdyż jestem biseksualny. Czekam na prawdziwe doznania z facetem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzyłbym sobie wakacje w jakimś hotelu, resorcie lub wiosce tylko dla gejów gdzie są tylko i wyłącznie faceci nawet w obsłudze i wszyscy chodzą nago. Ktoś z Was zna może takie miejsca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko o takie miejsce w PL

      Usuń
    2. Taki wyłącznie męski świat to marzenie wielu geji...

      Usuń
    3. A ja właśnie myślę o stworzeniu takiego miejsca. Lato, hamaki, dobre jedzonko, natura no i oczywiście jak najwięcej nas samych ;)

      Usuń
  10. Hej!

    Wiele rzeczy sobie życzę, ale przede wszystkim choćby odrobiny odwagi, pewności i wiary w siebie oraz przezwyciężenia lęków, których mam mnóstwo i pojawiają się na każdym kroku. Mam problem wyjść ze swojej "strefy komfortu". Po prostu boję się na każdym kroku, że sobie nie poradzę, że nie uda mi się cokolwiek zrobić, osiągnąć i lekko załamię się psychicznie. Przez to nie potrafię próbować nowych rzeczy. Chciałbym się za wiele rzeczy zabrać, ale strach przed porażką mi to kompletnie uniemożliwia.

    Wszystkim, którzy to czytają, chciałbym życzyć wiary w siebie, we własne możliwości, samoakceptacji oraz bliskości i czułości drugiej osoby.

    Konrad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre słowa Konrad, mam ten sam problem co Ty. Powodzenia i Tb i mi haha

      Usuń
  11. A ja życzę sobie i innym gejom żeby w PL w końcu było normalnie. A co mam na myśli? Żeby homoseksualizm był akceptowany. Żebyśmy wszyscy nie bali się wyjścia z szafy, żebyśmy nie bali się jak zareaguje nasze otoczenie, nasza rodzina, przyjaciele, znajomi, pracodawcy itp itd. Mam dosyć ukrywania się i udawania. Choć nigdy tego nie ukrywałem ale sam z siebie nikomu tego nie mówię jedynie gdy mnie ktoś o to zapyta potwierdzam. Ode mnie dowiedzieli się jedynie najbliżsi, ci o których wiedziałem że to zaakceptują i mnie nie odrzucą. A chciałbym otwarcie mówić o swoim partnerze, może nie obnosić się z tym ale nie ukrywać. Jednak niestety myślę że świadomość społeczna jeszcze długo się nie zmieni...
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt
    Brian

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, Tobie życzę podjęcia decyzji i działania, jakąkolwiek podejmiesz będzie ona dla ciebie najlepsza w momencie wyboru😉
    Czego sobie życzę ? W przyszłym roku w 1 kolejności chce się skupić na swoim zdrowiu, i relacjach. W życiu osobistym chciałbym być bardziej otwartym na miłość oraz wytrwały w podejmowanych decyzjach, a w życiu zawodowym – jest dobrze więc nie będę wymyślał na siłę.

    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  13. A na jakim etapie jest Twój ebook o analu?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja życzyłbym sobie tego aby znaleźć jakiś sposób na znalezienie wartościowej relacji. Ciężko jest znaleźć kogoś kto ma poukładane w głowie, nie nie mówię o inteligencji, ale o emocjach. Mam wrażenie, że zyjac w społeczeństwie, które od urodzenia wpaja nam, że bycie innym jest złem powoduje, że ludzie będący inni czują nie potrafią budować relacji. Aby zbudować relacje z kimś najpierw trzeba zbudować ją z sobą. Życzę sobie i innym właśnie takiej relacji.

    P.S. Czy są gdzie ludzie myslacy czymś więcej niż kutasem i kierujący się lekiem przed bliskością? JESLI TAK: odezwij się.

    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Szczęśliwego Nowego 2022 roku i spełnienia marzeń w nim, życzy czytelnik z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie myślę o stworzeniu takiego miejsca w bardzo naturalnym nastawieniem. Lato, hamaczki i wielu wyzwolonych nas ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca