Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 10 stycznia 2022

Ebooka "Męski Anal" można już kupić! :)

Ponad 500 sprzedanych egzemplarzy!!! Dziękuję Kochani :***

Po wielu bojach i przebojach - udało się w końcu opublikować ebooka. I wszystko wskazuje na to, że można go już bez problemu kupić!

KUP TUTAJ

PRZEGLĄDAJ

Dziękuję wszystkim za cierpliwość w oczekiwaniu i przepraszam raz jeszcze za falstart. Teraz chyba można już kupić ebooka - za niewielką kwotę 13,65 zł. Co w nim znajdziecie?

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa

 Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy

 Czego NIE wsadzać sobie w tyłek - lista zakazanych rzeczy :)

 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę

 Problem zbyt wąskiego kanału - czy da się go jakoś rozwiązać?

 Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa - bo lewatywa nie tylko nie jest tak skuteczna, ale na dłuższą metę nie jest też zdrowa dla pupy

 Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać

 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić

 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu

 Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć

 Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem

 Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu

 Anal a choroby zakaźne

 Anal a choroby jelit i odbytu

 Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie

 Jaki kutas jest idealny do analu

 Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz - serio warto wiedzieć, która to

 Najprzyjemniejsze pozycje w gejowskim seksie analnym (są rysunki :) )

KUP TUTAJ

32 komentarze:

  1. Super! Ebook już kupiony i zaraz zabieram się do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pomoc. Teraz na pewno anal będzie samą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem! Przeczytałem i wiem że było warto, zwłaszcza przy części o czystości i pozycji, choć mój chłopak od dawna sugerował kowboja ja myślałem o misjonarskiej, ale coś w tym musi być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* :* :*

      Dziękuję i mega się cieszę! Życzę cudownego analu i wielu duporgazmów :)

      Usuń
  4. Kupiony, prawie przeczytany cały, bardzo udany zakup
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę :) W przygotowaniu są już kolejne ebooki - zatem trzymajcie proszę rękę na pulsie :) :*

      Usuń
  5. Kupione, ale bardziej z ciekawości i żeby wspomóc działaność, bo na anal mam swoje sprawdzone metody które działają od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :***********
      Jeśli masz pomysł na inne tematy ebooków - pisz proszę śmiało!

      Usuń
  6. Na pewno sie przyda, zaraz biore sie za zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupuję w ciemno! Jestem pewien, że bardzo dobra to książka ;) za taką cenę to aż wstyd nie kupić :)

    Już nie mogę się doczekać stosowania zawartych w nim rad - ostatnio jestem bardzo spragniony analu; z różnych powodów baaaardzo rzadko go uprawiam, ostatnio było "prawie dobrze" - stąd moja chęć jeszcze bardziej wzrosła.

    Swoją drogą: nie wiem czy to tylko moje doświadczenie, ale trudno mi znaleźć partnera do seksu, który nie rzuca się do wsadzania kutasa jak po crocsy w lidlu :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, to po prostu zwięzły i krótki poradnik (acz treściwy), jak zacząć z analem :) Takie wypasione książki to dopiero się pojawią :)

      W sensie chodzi Ci o to, że tak głęboko wsadzają? Czy że od razu chce się ruchać?

      Usuń
    2. Tak, że od razu głęboko i to szybko. Bez wstrzymania się trochę, żebym się przyzwyczaił i sam tym "zarządził" - bo mi jest zdecydowanie lepiej gdy na początku aktyw po prostu da mi go dosiąść. Jak nie czuję tego niepohamowanego parcia to sam się rozluźniam i wtedy wchodzi mi lepiej.
      A jak koleś koniecznie chce wejść (bez zwracania uwagi na moje potrzeby) to ja się właśnie wtedy automatycznie "bronię" i zaciskam.

      Usuń
    3. Takie zaciskanie się pupy to naturalny odruch obronny. Polecałbym pozycję na kowboja lub podobną, gdzie miałbyś większą kontrolę nad akcją. I powiedzieć kolesiowi od razu wprost - powoli. A jak nie, to robisz wypad. Niektórym napaleńcom trzeba wprost i dosadnie.

      Usuń
  8. Hey i'm back już biorę się do nabycia :) chyba to będzie jedyna książka którą przeczytam w życiu :D poleciłem bloga książkę i homo fascynacje niejednemu koledze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** Dziękuję Kochany :*
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Ale to nie będzie ostatnia publikacja - w planach mam kolejne. Podpowiem, że będzie się je także dobrze OGLĄDAŁO (a nie tylko czytało :) )

      Usuń
    2. Hej przeczytałem właśnie ebooka:D jest zajebisty czekam na następne eBooki. Nie wiem czy był ten temat już opisywany ale jeśli nie to może o reakcji shugar dady-shugar baby :) cieszę się że wróciłeś do żywych i powróciły stare dobre wpisy :D pozdrawiam wszystkich czytelników i ciebie dream :***** *** i<3u ;)

      Usuń
    3. Dziękuję Franzuniu :***
      A powiedz mi proszę, co byś chciał wiedzieć o relacjach z sugar daddim :)

      Ja też się cieszę i :***** *** też :) <3

      Usuń
    4. Może ilu nas próbowało takich relacji, jak to wyglądało, ile to trwało, pod wpływem czego zdecydował się ktoś na taką relację. Może głosowania w jakich częściach świata jest to popularne oraz inne ciekawe tematy. Ty wiesz najlepiej :***** ***

      Usuń
  9. W jakim formacie jest ebook?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ebook jest dostarczany w 4 formatach: EPUB, MOBI, FB2 i PDF (wszystkie kupuje się łącznie za jedną cenę). Także polecam :)

      Usuń
    2. Świetnie, wyruszam więc na poszukiwanie linka do tego bestsellera😚😚😚

      Usuń
    3. Mój Drogi :) Jest tutaj w poście, powyżej - wystarczy kliknąć KUP TUTAJ :)

      https://ridero.eu/pl/books/meski_anal/

      Usuń
    4. Kupione, dostarczone, przeczytane.
      Dla starego geja jakim jestem nic nowego ale ta książka ogromnie ułatwiła by mi moje pierwsze anal e kroki. Polecam wszystkim przed pierwszym razem albo początkującym w temacie oddawania siebie. Naprawdę Warto!

      Usuń
    5. Dziękuję Ci za dobre słowo :***

      Usuń
  10. Witam. Dlaczego nie moge dokonać zakupu? Ciągle pojawia się komunikat "oopps coś poszło nie tak"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DreamWalker: Od paru dni Ridero zalicza jakieś techniczne wtopy - albo serwis nie działał, albo same podstrony - a teraz niekiedy płatności... Trzeba przeczekać niestety, aż doprowadzą to do porządku...

      Usuń
  11. Zapłaciłem i strona przestała działać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DREAMWALKER: Na pewno jest to tylko chwilowa awaria. Ridero jest solidną firmą - na pewno za chwilę wszystko wróci do normy (w tej chwili strona działa). W razie czego - pisz do działu wsparcia technicznego (support@ridero.pl).

      Usuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca