Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

piątek, 25 grudnia 2020

Piękno Gejowskich Ciał - seksowne foty Czytelników

Kochani - dzieje się! Akcja "Piękno Gejowskich Ciał" przekroczyła popularnością moje najśmielsze oczekiwania. Można powiedzieć, że dosłownie zalaliście mnie swoimi nudesami oraz aktami - za co jestem Wam niesamowicie wdzięczny :*

Ponieważ zgłoszeń było DZIESIĄTKI (a niektóre zawierały dziesiątki zdjęć) - stanąłem przed nie lada wyzywaniem: które foty wybrać. Jak je zaprezentować itd.,

W ostateczności - wybrałem TE - i podaję Wam je wg dość przypadkowej kolejności.



18twink

18twink był jednym z pierwszych, którzy wysłali swoje foty - więc jego foty pojawiają się jako pierwsze. Jak widzimy - pseudonim zgadza się z ponętną zawartością zdjęć: 18twink to po prostu piękny twink! :)

Jeśli ktoś chciałby poznać tego przecudownego chłopaka bliżej - twin18 zaprasza do konwersacji: yo.twink@gmail.com


vxlvy_

Choć osobiście nie jestem wielkim fanem owłosienia - to jest coś w vxlvy_, co mnie ujmuje za serce - jakaś słodkość i czochraśność tej urody cielesnej. Całuję mocno w suty i czochram klatę :*

Chłopaka tego znajdziecie na Insta: vxlvy_


AdKa

Mamy tutaj jeden konkretny i twardy argument, dlaczego publikujemy tę fotkę ;) Niech nie zmylą Was szczupli chłopacy - potrafią kryć WIELKIE sekrety :D Można powiedzieć - pała idealna i zaskakująco długa.

AdKa - bless ya! :)


JCh

(w tle werble) Panowie i Panowie - oto kutas idealny. Doskonale kształtny, jędrny, prężny. Nie zmieniłbym w nim nawet pixela. Moja gotowość do obciągania: 100%.


Tommy_mis89

Mówiłem Kochani, że będzie gorąco? Oto pierwsza (ale nie ostatnia!) twarz dzisiejszej akcji.

Z fot bije sympatyczność i słodkość tak duża, że po prostu  musiałem je umieścić - choć nie powiem, że nie miałem dylematów odnośnie publikowania Waszych ślicznych buź. Niemniej chęć pokazania Wam, jacy fajni faceci czytają tego bloga, wygrała :)

Do tego ta cudna bielizna ukrywająca coś zapewne tak samo słodkiego, jak sam Właściciel ;)

Dziękuję Ci Tommy za odwagę!

Wbijajcie na profil Tommiego na Insta: tommy_mis89. I polubujcie go :)


Queen



Tu wchodzimy w klimaty artystyczne. Zdjęcia dają do myślenia - wyhaczają wzrok i przyciągają unikalnością. Wydają się być jakby nieco wyblakłą pamiątką po dawnych czasach - przechowującą w sobie samczość pewnego anonimowego faceta.

Jak dla mnie - bomba!


Nicky Asston

Nicky to wielki fan bielizny - co zresztą widać po wyszukanych częściach garderoby. Nicky jest też aktywnym komentatorem tego bloga - i mówił mi, że z niecierpliwością czeka na to, by znaleźć się w naszej akcji ;)

Zatem jesteś :*

Nickiego poznacie na Twitterze: twitter.com/AsstonNicky 


Mister R

Choć Mister R przysłał wiele fotek - musiałem zdecydować się wybrać jedną. Chyba najbardziej soczystą ;)


Felix

Kawał chłopa z tego Felixa - wydaje się być takim idealnych crushem na Święta - z brodą i norweskim swetrem. Z kolei zdjęcie pały ujmuje miodnością. Kutas wydaje się idealny :)


Hornytwink

Twinków Ci u nas dostatek. Ale nieczęsto zdarzają się tacy, którzy mają pały soczyste jak czereśnie :)

Podoba Wam się? Horniego znajdziecie na Snapie: tomekkrol9383


aku

Wchodzimy w świat pup - których u nas wysyp ;) A wszystkie są brzoskwiniowe i słodkie do obłędu. Jak u aku. Trzeba przyznać, że bielizna też robi tutaj swoją robotę.

Aku spotkacie na Snapie: akeela97


KP

Grzechem byłoby nie opublikować tak słodkiej jak tort czy beza pupy - charakteryzującej się tak wysoką estetyką, jednobarwnością i aksamitnością. Pupa idealna do rimmingu - któż nie chciałby oślinić takiego otworu?


Paweł

Soczysta i pojemna pupa Pawła - a także (dla odmiany) konkretnie porośnięta - z pewnością pobudza zmysły i wyobraźnię!

Klepałoby się ;)


matttttt

Nie często zdarzają się foty, które ukazują całokształt cielesny - bo zrobienie takiej foty wymaga pewnego wysiłku. Tym bardziej kłaniamy się w pas matttttttowi - ładna fotttttttttta :D

Skontaktujcie się z nim pod adresem: matttttt@interia.pl


Paweł (2)

Kolejna pupa - i kolejny Paweł - rozłożony ponętnie w pozycji pt. bierz mnie, Tygrysie ;) Paweł ten zostawia do siebie kontakt:

pawelpawl91@gmail.com


Dante

Urocza pupa Dantego nadziewa się na konkretnego dildosa - to scena zaiste dantejska ;)


Schwarz Posh

Naturalne akweny i letnie plenery to miejsce, gdzie mamy największą szansę zastać nagiego geja. Roznegliżowany samiec zażywa kąpieli, nim wyruszy na gody ;)

Samiec ten pozostawia do siebie kontakt: schwarzposh@gmail.com


L

Coś totalnie gorącego dla fanów BDSM - a pan L. wydaje się w tej kwestii fachurą ;) Zdjęcie niewątpliwie jest ciekawe - chyba najbardziej oryginalne ze wszystkich, jakie spłynęły.


Marzyciel


Każda kolejna owłosiona fota coraz bardziej przekonuje mnie do obecności włosów w życiu intymnym. Pupa niczym brzoskwinka z obrazu Van Gogh' - a od przodu także nie jest wklęsło ;)

Marzyciel sam o sobie: 22 lata, twardo stąpający po ziemi a w łóżku 100% bottom :)


Sebciom

Gorąca, letnia noc - wentylator pracuje pełną mocą i smyra nagie ciało chłopaka strumieniami chłodnego powietrza. Czyż to nie jest podniecająca wizja? :)


Bono

Jak dla mnie - szalenie intrygująca fota. Penis niemały - i niedopowiedziany, skryty i tajemniczy - skrywający wciąż sekret swojego zwieńczenia. Miód :*


DreamWalker

Autor poczytnego bloga gejowskiego, który codziennie wmasowuje koenzym Q10 w swoją pupę - ażeby zachować jej kształtność oraz jędrność. Zdjęcie miało być jakby artystyczne - i gdyby przymrużyć oczy, to można je tak nawet nazwać ;)

Po focie można by wnioskować, że jest on przedstawicielem nurtu pasywnego i właśnie wypina się w oczekiwaniu na swojego aktywa, ale to byłaby tylko połowa prawdy - bowiem DreamWalker w arkanach aktywności też się rozkosznie odnajduje (tak, jak jego chłopak, zatem energia płynie w obie strony ;)

(boziu chryste jestem za stary na takie zabawy ;)


Mateusz8931


Niniejszym wchodzimy w świat ponętnych hunków - oto Mateusz, który ma bice i poślady tak soczyste, że można by się w nie wgryźć i wyssać wszystkie soki. Sportowa sylwetka połączona z idealnie dobraną bielizną generuje spontaniczne fantazje homoseksualne ;)

Łydy też zasługują na pochwałę - tym bardziej, że w obliczu tak intensywnych atraktorów mogły Wam umknąć. Ale one tam są :)

Chcecie z nim pogadać? Oto namiary do Mateusza:

pikus-kuba11@wp.pl

fellow.pl: Mateusz8931


no_pic_no_chat

Gdy ta fota spłynęła na moją skrzynkę mailową - przez pół godziny musiałem zbierać szczękę z podłogi. Tym bardziej, że w pierwszej kolejności dostałem wersję w 100% nagą i niezapixelowaną. 

Kłaniam się modelowi w pas (w pas, hmm... :) za jego odwagę i cudowne ciało. Nie da się nie mieć wrażenia, że ożyła na naszych zdumionych oczach antyczna rzeźba idealnego boga.

Instagram autora zdjęcia (nie modela) to: https://instagram.com/no_pic_no_chat - i tu ważna uwaga: model ze zdjęcia nie jest autorem. Na Insta zobaczycie więcej prac w podobnym stylu.

***

Wszelkie kwestie związane z fotami zgłaszajcie na: dreamwalker.pro@gmail.com

***

Kochani - dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za udział w naszej akcji. Ciekawy był to eksperyment i zadziwiająco popularny. Najwyraźniej w nas, gejach, tkwi pewna zdrowa dawka ekshibicjonizmu - i to jest super! :)

Pierwszy raz w historii tego blogasa pokazaliśmy się razem swoje ciała - robiąc sobie fajny prezent świąteczny zarazem. Jest coś zaiste magicznego w tej doniosłej chwili. Zalewamy truskawy szampanem :)

Do wszystkich, którzy przesłali mi foty, ale nie odnaleźli się w tym gronie: przepraszam Was. Nic osobistego, Kochani.

To nie był łatwy wybór, a konkurencja była wysoka. Wierzcie mi, że przeglądałem Wasze prace wiele razy i patrzyłem na nie pod wieloma kątami - starając się docenić różne aspekty Waszej twórczości.

Starałem się docenić nie tylko Wasze walory - ale także to, jak umiecie je zaprezentować światu. Oraz to, ile inwencji wsadziliście w fotę, wysiłku i zaangażowania. Sama estetyka zdjęć oraz scenerii też jest dla mnie istotna.

Pomijając, że część z Was nie załączyła wymaganego oświadczenia (choć chyba zawsze odpisywałem, aby to uczynić, jeśli ktoś zapomniał).


Uff.... to jak? Podobało się?

Dajcie znak w komentarzach, co myślicie o naszych fajnych Chłopakach. I czy akcja przypadła Wam do gustu. Może kiedyś ją powtórzymy?

Nie będę ukrywał, że akcja dostarczyła mi sporo emocji i dylematów (które zdjęcie wybrać, czy dawać zdjęcia, gdzie jest i twarz, i kutas?). Ale mimo to paru facetów z tej galerii zostało moimi idolami ;)

55 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia hairybae skradłeś moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarek4027, skradłeś moje serce. Ciacho nad ciachami!!!! E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne foty i super inicjatywa. Brawo dla uczestników za odwagę :D i oczywiście dla autora bloga za ujęcie wszystkiego w całość. Już nie mogłem się doczekać haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję Wam za udział, komentowanie i zainteresowanie :)

      Usuń
  4. Nie ma co - my faceci to jednak jesteśmy piękni. Każdy element ciała jest jakby idealnie przemyślany, smaczny, cudowny...
    Pozdrawiam innych chłopaków, którzy brali udział :)
    Marzyciel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Well. DAMN.
    I dzieki za publikacje.
    Idę się zabierać za walenie.
    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy wyglądają super, bardzo się cieszę, że już można wszystkich podziwiać i że mogłem zająć tutaj skromne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę :) :*

      Usuń
    2. Mi najbardziej spodobali się 18twink, KP i aku

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za zaszczytne miejsce wśród tych wszystkich opublikowanych pięknych ciał! Świetna inicjatywa i mam nadzieję, że takich akcji na tym blogu będzie więcej! Super robota Dream! ♥️
    (Ps. jak już wiecie - jara mnie owłosienie, więc vxlvy_, Marzyciel i Paweł - sooooo hooot! 🥵

    Pozdrawiam, hairybae 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność leży po mojej stronie, hairybae :)
      Brandzluje mnie myśl, że tak Wam się ta akcja spodobała :) W dniu dzisiejszym bloga wyświetlono ponad 10 000 razy - co jest rekordem wszechczasów jeśli chodzi o wyświetlenia jednego dnia :)

      Buziam :***

      Usuń
  8. I się nie załapałem 🤪 nawet takiego konkursu nie mogę wygrać 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrysku mój Kochany, ja Cię kofciam całym sercem - a decyzja dot. Twoich fot serio nie była łatwa. Ale proszę Cię, byś w przyszłości jeszcze popracował nad fotami - a na pewno się pojawią :* :* :* Całuję, ściskam i tulę :*

      Usuń
  9. Jak tam, też trzepiecie konia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja Ci powiem koleżko drogi, że strzepałem i było całkiem fajnie. ; )

      Usuń
  10. Dzięki Dream. Moje (Sebciom) chyba jako ostatnie się załapało? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy Aku nazwa snapa to akeela97 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnych mamy tych czytelników 😁😎 Jest na co patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsi Czytelnicy na świecie <3 :)

      Usuń
    2. Z pięknym Panem Prowadzącym ;***

      Usuń
    3. <3 <3 <3 Dziękuję Rose ;) Masz tutaj soczystego buziaczka :*

      Usuń
  13. Co za przepiękne zdjęcia i zalapalo się też moje!ogromnie się cieszę i gratulacje pomysłowej akcji :)
    Z pozdrowieniami.
    AdKa

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie kolejna część?

    OdpowiedzUsuń
  15. Koń zwalony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się chłopak taki jak hairybae. Każdego poranka wtulałbym się w jego niezwykle męskie i seksowne ciało. Połykałbym jego kutasa do końca, a on potem nurkowałby w mojej dużej, owłosionej pupie, która klaskałaby z radości. Na końcu spuściłby się w moich ustach, a ja połknął bym każdą kroplę jego samczego nektaru.
    Ach, rozmarzyłem się...

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się chłopak taki jak hairybae. Każdego poranka wtulałbym się w jego niezwykle męskie i seksowne ciało. Połykałbym jego kutasa do końca, a on potem nurkowałby w mojej dużej, owłosionej pupie, która klaskałaby z radości. Na końcu spuściłby się w moich ustach, a ja połknął bym każdą kroplę jego samczego nektaru.
    Ach, rozmarzyłem się...

    OdpowiedzUsuń
  18. Hornytwink i Jarek duże WOW.

    OdpowiedzUsuń
  19. 18twink mi się mega podoba, jest śliczny, ale nie może sie rownać z moim chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Hornytwink wymiata wszystkich swoją apetyczną pałą, można ssać bez końca 🤤💦jeszcze małe pytanko Dream? Kiedy następna część? 😏Bo chciałbym podesłać coś swojego 😼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakoś na początku przyszłego roku - dam znak :) A podesłać można w każdej chwili (z oświadczeniem) :)

      Usuń
  21. Zdjęcia super. Fajnie by było gdyby autor zorganizował konkurs na zdjęcia samych klat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, zwłaszcza twinkow oraz oczywiście Jarek - przepiękne oczy... <3

    Jakby ktoś chciał również to chętnie pogadam
    Patogen95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tommy jest piękny...
    A gdzie ptaszki i fistaszki... Buu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. AdKa, jCh i Hornytwink obciagnoł bym wam te kutasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. O do diaska - coś pięknego... Takie ciasteczka, że można się nabawić cukrzycy...

    Zig Munt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam najseksowniejszych Czytelników na świecie ;)

      Usuń
  26. Hornytwink wow. Wyjdź za mnie! Plz XD
    DreamWalker jesteś super i piękne zdjęcie <3
    Super zdjęcia, wszyscy super <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mateusz8931 skradł moje serducho, jeszcze czerwone jockstrapy to po prostu cudo <3 no i mieszka niedaleko mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za docenienie oraz za możliwość sprawienia Tobie nieziemskich doznań wzrokowych jak i, mam nadzieję, innych. I przede wszystkim dziękuję organizatorowi za zabawę. Nie wiem jak Wy, ale ja się bawiłem świetnie. Hmm może następnym razem będę bardziej odważny�� Mateusz

      Usuń
  28. Hornytwink wooooow ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy więcej zdjęć tego Pana.

      Usuń
  29. Felix najlepszy! <3 Wrocław, mis.pys.95@wp.pl odezwij się, szukam na 1szy raz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tommy_mis89 jest przepiękny. Mega hot! Mój ideał.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca