Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

wtorek, 29 grudnia 2020

8 typów facetów w łóżku - którym jesteś / z którym chcesz się ruchać?

Przy kolejnym facecie, który dochodzi w Twoich ramionach, zaczynasz odkrywać, że pewne ich cechy powtarzają się. Znajdujesz wspólne wzorce i mianowniki wielu różnych facetów. Aż w końcu zmieniają się one w Twojej głowie w pewne typy.

I UWAGA: Nie mówimy o typach urody. Mówimy o pewnej mentalności, którą facet / chłopak wnosi do łózka.



Niewinny

Młody, nieśmiały i delikatny chłopaczek. Taka szara myszka gejowskiego seksu.

Uśmiecha się słodko i rumieni się, gdy go całujesz i gdy puszczasz mu salwę spermy na śliczną twarzyczkę. Ma w sobie to coś, co sprawia, że chcesz go czcić i sprawiać mu rozkosz na milion sposobów.

Może być prawiczkiem, a może nie, to nie ma znaczenia - bo seks z nim zawsze wygląda, jakbyś go rozdziewiczał. Za każdym razem odkrywa gejowski seks na nowo - i jest wdzięczny za to, że uprawiasz z nim seks.




Niewinny zgodzi się na wszystko, byle Cię zadowolić.

On tak naprawdę chce, by go brukać.

Gdy się z nim ruchasz - jesteś dla niego całym światem. Z niewinnym się nie jest - jego się adoptuje. Zostajesz jego tatuśkiem.



Wilk

Męski, tajemniczy, potężny jebaka. 

Mistyczny i trudny do zdobycia.

Mało mówi, nie zdradza emocji, wydaje się wręcz oziębły - ale w łóżku jest pewny siebie, bierze się za Twoją dupę bez litości i rżnie, rżnie i rżnie do upadłego. Przy takim drapieżniku każdy gej zmienia się w podnieconą, mokrą dziunię z rozwartym tyłkiem.

Znajomość z nim jest szorstka, nieco zdystansowana. Wilk ma swoje ścieżki i tajemnice; trudną przeszłość, o której nie chce mówić. Ale potrafi wybuchnąć nagle obfitym orgazmem po paru piwach - po czym zapominacie o sprawie.

Gdy robi Ci loda lub wylizuje pupę - drapie Cię brodą, ale Cię to jara.

O rozkosz wilka trzeba zadbać.

W seksie jesteś jego ofiarą - przygryzaną w kark sarną, która ginie w jego objęciach, by zaspokoić jego instynkty.

Wilk świetnie zgrywa się z niewinnym i z kociakiem (poniżej). Z innym wilkiem może wchodzić w konflikty terytorialne - ale jeśli się dogadają, to dwa wilki mają seks życia.

Wilk na jebaniu



Kociak

Młody, szczupły, giętki i perwersyjny do obłędu skurwysyn.

Kocha się ostro rżnąć - najlepiej wiele razy z rzędu. Gejowski seks to jego żywioł. Absolutnie bezwstydny, lubieżny i bezpruderyjny - gotowy brać i dawać na milion sposobów.

Dla kociaka seks to czysta zabawa - figle przeplatane konkretnymi, długimi orgazmami.

Bez ostrzeżenia zostawia malinki na szyi (i się z tego cieszy) - po których będziesz musiał się tłumaczyć w pracy.

Kociaka trudno zaspokoić. Ciężko zerżnąć go raz, a dobrze, aby się uspokoił. Chwilę pośpi, a potem znów chce się pieścić. Potrafi budzić się w środku nocy, psocić, wić się i domagać kolejnego orgazmu.

Jego uległość posuwa się czasem bardzo daleko...

Kociak wyczyści Ci jaja do dna każdej nocy. Bez pięciu orgazmów nie wypuści Cię z łóżka.

A dwa koty w łóżku to już seks-apokalipsa. Fikołkom nie ma końca ;)


Himbo

Głupi... a może wygłupiający się przystojniak - nie pogadasz z nim może na głębokie i poważne tematy, ale za to rozbawi Cię, ujmie romantyzmem i błyskiem w pięknych oczach.

To taki typ, który znamy z komedii romantycznych - może nie chciałbyś z nim rozwiązywać całek ani dyskutować o odkryciach sztucznej inteligencji, może jest trochę takim błazenkiem - ale będziesz śmiać się z jego dowcipów i gaf.


Romantyczny, wręczający kwiaty swoim wybrankom, odrobinkę narcystyczny - to idealna partia na weekend w górach przy kominku (na dłuższą metę mógłby Cię drażnić głupotą).

W seksie może być trochę nieporadny - ale nadrabia wyglądem ;)







Wulgar

Apodyktyczny, samczy i pewny siebie master. Często ma tatuaże i kolczyki.

Buntownik i dyktator. Mroczny typ - i może dlatego tak fascynujący.

Mówi Ci, co masz robić i jak go zaspokajać. Wyzywa Cię, poniża, przeklina - z każdym jednym słowem zmieniając Cię coraz bardziej w swoją szmatę.

Wsuwa dłoń w Twoje włosy i nadziewa twoją gębę na pal. Masz się dławić jego wielkim kutasem, a potem znosić ból dupy, gdy rżnie Cię jak portową dziwkę.

Nie obchodzi go, czy Ci się to podoba.

A Ty z przerażeniem odkrywasz, że lubisz to... suko ;)





Artysta

Dickasso gejowskiego seksu ;)

Poważny, głęboki, wrażliwy kochanek, który uprawia seks na serio i pasją tak wielką, z jaką maluje swoje obrazy, fotografuje czy komponuje utwory.

Jest inteligentny, oczytany i wygadany. 

Nawet nie zorientujesz się, jak rozmowa o sensie życia człowieka, wędrówce dusz czy wpływie romantyzmu na malarstwo europejskie przeistoczy się w gorący, długi, namiętny seks.

Dla niego seks gejowski jest aktem stworzenia - a Ty płótnem, na którym namaluje swym pędzlem kolejne arcydzieło.

Może Ci napisać miłosny wiesz. Lub erotyk. Może też namalować lub sfotografować Twój akt. I choć nie ma gwarancji, że jutro nadal będziesz jego muzą - póki się z nim kochasz w jego pracowni, jesteś jego najgłębszą inspiracją.


Tatusiek

Nieco starszawy, ale pięknie zakonserwowany przykład męskiej urody.

Mentor i przewodnik po krainie rozkoszy.

Doświadczony w gejowskim seksie, łagodny, wyrozumiały i opiekuńczy. Nauczy Cię, jak rżnąć się mądrze i rozważnie - ujmując Cię jednocześnie ciepłem i serdecznością.

Czujesz się przy takim facecie bezpiecznie. Znajdujesz w nim oparcie. Możesz do niego przyjść po poradę w każdej sprawie - przyniesie Ci kakao i wysłucha Twoich problemów.

A potem wyrucha na pocieszenie. W kakao ;)

Tatuś zadba o Ciebie, gdy będziesz dochodził ;)


Seks dla niego jest jak lekcja - nauczy Cię wielu przyjemnych tajemnic. Będzie patrzył na Ciebie z czułym uśmiechem, gdy będzie ładował Ci kolejny wytrysk na twarz. Pocałuje w czółko i przytuli na dobranoc.

Tatuś dumny jest z takiego synka-aktywa ;)


Sportowy brachol

Kumpel od seksu. Zabawny, czasem uszczypliwy - ale zawsze gotowy nieść pomoc swoim kumplom - i strzelić gałę czy pójść w anal.

Jest mieszanką kumplowskiej złośliwości i uroku - i choć nigdy nie przyzna wprost, że mu się podobasz, czujesz to w jajach i widzisz, jak na Ciebie patrzy pod prysznicem.

Brachole ruchają, joł.

Dla niego seks gejowski jest jak sport - ot, kolejny trening z kumplami i cicha rywalizacja, kto wyciśnie więcej. Robi pomki, rucha, robi przysiady, daje dupy, pręży muskuły. Joł, brachu - dochodzisz już? - spyta. - Co tak kurwa długo, stary? :)

Czasami kochany zawadiaka, a czasem złośliwy, mały chujek, któremu chciałbyś wpierdolić. Ale w głębi serca go kochasz jak brata.

I ruchasz jak najlepszego kumpla.

***

3 tematy warte obrobienia:


Z jakim typem / typami się identyfikujesz?

Ja w sumie z każdym po trochę. Choć widzę, że na mojego chłopaka działa odgrywanie kociaka i wulgara. Chociaż nie... w sumie to wszystko na niego działa ;)


Jaki typ najbardziej lubisz w łóżku?

Najmniej chyba wulgara? Sam nie wiem. Kręcą mnie wszyscy po trochę ;)


Jakie typy wg Ciebie najlepiej do siebie pasują? A jakie najgorzej?

Do wilka, tatuśka czy wulgara pasuje idealnie kociak, niewinny albo brachol. Umiem sobie wyobrazić dwa kociaki, kociaka z niewinnym czy np. brachola z kociakiem. Trudniej przychodzi mi wyobrażenie sobie np. dwóch wulgarów albo wulgara z wilkiem.

W sumie mamy aż 64 kombinacje każdego typu. A jeśli chodzi o trójkąty - 512 kombinacji ;)


***


Szykujesz się do pierwszego dania dupy i ogarnia Cię stres? Spokojnie. Dla tych, którzy chcą się dobrze przygotować na ten pierwszy raz - stworzyłem zwięzły poradnik w formie ebooka.

Jakie tematy w nim poruszam:

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa
► Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy
► Czego NIE wsadzać sobie w tyłek
► 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę
► Problem zbyt wąskiego kanału
► Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa
► Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać
► 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić
► 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu
► Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć
► Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem
► Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu
► Anal a choroby zakaźne
► Anal a choroby jelit i odbytu
► Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie
► Jaki kutas jest idealny do analu
► Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz
► Najprzyjemniejsze pozycje w seksie analnym


***

28 komentarzy:

  1. Osobiście identyfikuję się z "kociakiem" z niewielką domieszką "niewinnego".
    Najbardziej przepadam za "wilkiem" i "tatuśkiem. Zdecydowanie najmniej względem "niewinnego" oraz innych "kociaków", z którymi mógłbym drzeć koty. ;P Na pewno miałbym kłopoty z dogadaniem się z typem "himbo".
    Moje pary to: tatusiek z niewinnym, wilk z kotem, himbo z bracholem i wulgar z artystą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wulgar z artystą <3 <3 <3
      Czuję, jak zapładniam się teraz twórczo :)

      Mam pomysł na opowiadanie o wilku - takim predatorze z dużego miasta, który poluje na kociaki i niewinnych gejów i mocno ściera się z innymi wilkami ;)

      Ja jestem uni - więc identyfikuję się i z rolami pasywnymi, i aktywnymi. W sumie fajnie mieszać ze sobą te podejścia.

      Usuń
    2. Bycie uniwersalnym z pewnością poszerza horyzonty. ;) Można też dodać element stadny do tego pomysłu z pewnego rodzaju walką w hierarchii o przywództwo nad grupą. Wilki mogłyby tylko polować, ale wszystkie zdobycze trafiałyby do samca Alfa. Tak jak z reguły dzieje się to w naturze. Protagonista mógłby być następcą tronu, którego wygnano i pragnie teraz pomścić swój utracony honor i ciepłą posadkę na wilczym tronie. A najlepiej to od razu bracia tworzący połączenie wilka z bracholem. <3 A wracając do mnie to jestem 100% aktywnym prawiczkiem, dlatego małe mam pojęcie o tym co znajduje się p ciemnej stronie księżyca. ;-) Rówieśnicy mnie nie pociągają i stąd dominują u mnie bardziej samcze typy. Tacy dojrzali faceci, ale nie przejrzali. Drapieżni, a zarazem opiekuńczy. To dla mnie dopiero gratka :*

      Usuń
    3. Wyobraźnia pracuje ;)

      Sądzę, że w każdym typie jest coś magicznego i unikalnego. A mix tych typów tworzy po prostu kosmos kombinacji. Nic tak mnie nie inspiruje ;)

      Historie piszą się same. Np. dwóch wilków alfa rywalizujących o terytorium i wszelkich niewinnych oraz kociaków na nim zamieszkujących ;) Jeden z wilków - młodszy - ma swojego tatuśka-mentora, który go uczy. Starszy wilk z kolei wulgara, który go poniża i nakręca ;)

      Usuń
  2. Ja identyfikuję się z "Niewinnym", jestem prawiczkiem jednakże chciałbym to zmienić. Najlepiej z kimś typu "Artysta" lub "Tatusiek". Oboje są wrażliwi, a typ "Tatuśka" byłby idealnym nauczycielem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem połączeniem Wilka z Kociakiem i Artysty, wydaje mi się, że te typy najbardziej do mnie pasują, z kolei mój mężczyzna to Artysta i Tatusiek, mam mega słabość do takich typów faceta. :) W łóżku obaj jesteśmy uniwersalni, więc nie ma problemu z łączeniem wszystkich naszych seksualnych fantazji i wyobrażeń seksualnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilk, Kociak i Artysta - wow, głowę mi rozwala to połączenie. Piękne :)

      Usuń
    2. Cóż, ja to jestem wybuchową mieszanką i zbiorem wykluczających się cech i w życiu i w łóżku. ;) Częściej jednak przeważa ta romantyczniejsza strona, zarówno przy byciu pasywem jak i aktywem, z drugiej lubię zabawę i zaspokojenie mnie to trochę wyczyn, bo mam wysokie libido, na szczęście partner też i ładnie się zgrywamy ze sobą. Przynajmniej nie ma nudy, chłopak usatysfakcjonowany, czego chcieć więcej. :D

      Usuń
  4. Ja jestem zdecydowanie pasywnym kociakiem (raczej power bottom). Najbardziej pociąga mnie wilk (w szczególności ten na pierwszym zdjęciu), ale pierwszy raz najlepiej chyba przeżyć z tatuśkiem 😈. Wydaję mi się, że dobraną parą będzie wulgar z kociakiem i oczywiście niewinny z tatuśkiem. Na obecną chwilę chciałbym poznać tatuśka,który nauczyłby mnie wszystkiego od podstaw 😈. Natomiast życie chcę spędzić u boku męskiego wilka, przy którym zawsze czułbym się bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to taki niewinny 😊 ale kręcą mnie wulgarni

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście identyfikuję siebie jako "kociak", opis drogi Dreamie w punkt 👍 a mój partner to wykapany "wulgar", choć co nieco i z "wilka" ma. W naszym związku od początku było gorąco w łóżku i sex był dosyć wuzdany. Z biegiem czasu, zaufaniem, uczuciem pojawiło się jeszcze więcej miejsca na pogłębienie seksualnych eksperymentów i całkowite wyzbycie hamulców w realizacji naszych fantazji. Kiedy mnie rżnie mój partner, robi to tak intestywnie w takim swoistym amoku, że jesteśmy w tym totalnie zatraceni, a na końcu zawsze mówi "lubisz to suko".. 😈 Bo dokladnie wie czego mi trzeba. Swoją drogą opis "wulgara" trafiłeś w 10tke drogi Dreamie 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbliżej do artysty, nie tylko w łóżku. Choć chyba nie taki zmienny jak tu jest to przedstawione. Chyba nie zniosłabym kociaka/niewinnego bo zapewne ja byłbym w stanie się w takiego wcielić. Myślę że najbardziej wilk i wulgar ale jednak żeby to przeplatało się z czułością którą może zapewnić tatusiek (zależnie od dnia i poszczególnego stosunku, a nie żeby jednocześnie był wulgarny i czuły), ale mieć takiego turbo brachola-hunka to też marzenie.
    Janek

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja to kociak chociaż jestem misiem z wygladu ale uwielbiam sie kochac i byc posuwany pozatym wulgar tez mnie kreci zwlaszcza jak kaze mi ssac...

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to ciężko mi sie wstrzelić w którąś kategorię. Kociak baaardzo, ale z drugiej strony Niewinny i do tego wszystkiego Artysta. Pomieszane wszystko :)
    A co do panów co mnie zawsze krecili to napewno Tatusiek, ale znowu po mieszany z Wulgarem i Wilkiem. Ciężko mi tu powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba niewinny

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały post, pała znowu stoi na bacznosc :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Mógłby autor podać po chociaż jednym aktorze to każdego typu? Na razie przychodzi mi na myśl tylko jeden. Wulgar to oczywiście Bo Sinn, ale przydałoby się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilk - Tyler Roberts
      Tatuś - Vinnie Stefano
      Himbo - Dato Foland
      Kociak - Alam Wernik
      Wulgar - Jordan Fox
      Niewinny - Austin Lock

      Usuń
  13. Ja się identyfikuję jako niewinny, a do łóżka poszedłbym tylko z tatuśkiem, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem jeszcze prawiczkiem, z natury pasywnym, i mam w sobie cechy Niewinnego, Kociaka i Artysty. Dla swojego pana mógłbym zrobić w zasadzie wszystko, aby tylko go zadowolić, dać mu spełnienie, dać mu to, czego może jeszcze nikt inny mu nie dał... Zarówno seksualnie, jak i emocjonalnie.
    Powierzchownie delikatny i bardzo spokojny (w głębi zresztą też), ale w najskrytszych i najgłębszych zakamarkach mojego umysłu perwersyjny do szpiku kości i bez żadnych hamulców. Marzę o tym, aby w końcu ktoś mnie zeszmacił, skurwił... 🙊 Tak bardzo tego pragnę... 🙈
    A po takim dzikim, zwierzęcym, wyuzdanym rżnięciu moglibyśmy się zatracić - w absolutnej ciszy - w długim, kontemplacyjnym, mistycznym przytuleniu. Tutaj nie byłoby już podziału na "ja" i "ty" - tu bylibyśmy jednym istnieniem, jedną świadomością.
    Jeśli chodzi o mój ulubiony typ, to najbardziej kręci mnie Wulgar, dla którego mógłbym być na skinienie palca: klęczeć przed nim i trzymać jego pałę w buzi, zalotnie i niewinnie patrząc w jego nienasycone oczy, dostać w pysk i zostać podduszanym i oplutym za jakąkolwiek najmniejszą niesubordynację, a następnie dać mu do wychłostania swoją pupę i wypiąć się jak rasowa dziwka w pozycji na pieska, zostając jego zbiornikiem na spermę. Oj tak, być jego lodziarą i dupodajką... Rozmarzyłem się. 🤤😇😈
    Nie jest to jednak mój typ do związku. Na stałe najlepsze byłoby połączenie Wulgara, Wilka, Artysty i Tatusia. 😊
    Himbo i Sportowy brachol jakoś mnie nie przekonują. 🤷🏻‍♂️
    Pozdrawiam Was, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty odpowiadasz moim upodobaniom, a ja twoim, może się poznamy?

      Usuń
    2. Jeszcze nie wiem, czy odpowiadasz moim upodobaniom. 😛 Ale może możemy się przekonać. 😏

      Usuń
    3. Tez tak chcialbym jak w tym opisie :D anonimowy moze my sie blizej poznamy ? :) nie pozalujesz ^^

      Usuń
    4. W sumie... 😏
      Jestem ciekaw, dlaczego nie pożałuję. 🤔😜

      Usuń
  15. Ja osobiście się identyfikuje z wilkiem i kociakiem z domieszką wulgara- wilk bo lubię atakować, a kociak bo ciężko mnie zaspokoić jedną rundą w łóżku :) Wulgar bo czasem lubię użyć smyczy, obroży i pejcza 😈

    W łóżku lubię artystów i kociaki 😈

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to chyba jestem mixem większości, kociak, niewinny, czasem himbo, czasem wilk, a czasem dobry brachol... Gej zmiennym jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja 100% kociak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kociak + niewinny xd
    A kreca mnie wilki, tatuski i ci brutalni 🥰😍

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca