Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

czwartek, 24 grudnia 2020

Wesołych Świąt - życzenia i sexi obrazki

Ostatnio trafiłem na pewną smutną statystykę: podobno 50% osób LGBT nie jest zapraszanych na Święta do rodzinnego domu. Zrobiło mi się przykro. Ale potem pomyślałem o tym pod innym kątem - może to dobrze? 

Pomyślmy - czy lepiej spędzić święta z homofobiczną, agresywną rodziną? Czy może lepiej być samemu lub z gronem znajomych?

Oczywiście taki wybór jest wyborem kiepskim tak czy owak - dlatego swoje świąteczne życzenia kieruję dziś przede wszystkim do tych, którzy te Święta spędzą w poczuciu samotności:


Bądźcie dla Siebie najlepszymi Przyjaciółmi w te Święta. Najlepszym wsparciem. Swoją własną ostoją. Weźcie ciepłą kąpiel, przytulcie kota, wejdźcie pod ciepły kocyk, zwalcie konia i obejrzyjcie głupi film.

I pamiętajcie: jeśli coś Wam leży na sercu - piszcie w komentarzach. Wyżalcie się. Ponarzekajcie. Opiszcie, jak spędzacie Święta - i jak chcielibyście je spędzić.

Kocham Was i ściskam z całego mojego gejowskiego Serduszka :*


Wigilia po naszemu.

Chłopaki gotowe do obfitego świętowania ;)


Kto komu wręcza prezenty.

Gdy trzeba prędko dorobić sosu ;)

Trzeba spróbować każdej potrawy wigilijnej.

Mikołaj dobrze traktuje grzeczne dzieci.

Mikołaj spuści się nie tylko przez komin.

Słodkie biesiadowanie ;)



Taki tam drobiażdżek pod choinkę.

Anal słodki aż do spustu.

Ten uczuć, gdy przygarnięty włóczęga na Wigilię okazuje się słodkim ciachem.

Gdy skrzaty zapakowały już prezenty i w końcu możesz odpocząć z kumpami.

Rozpakowywanie prezentów lvl gej ;)

29 komentarzy:

  1. Choć sam spędzam święta samotnie - to mam nadzieje, iż żadne z was nie musi być samemu w te dni. Życzę wam Wesołych świąt, zdrowia oraz otwartości - otwartości świata zwłaszcza. Oraz by każdy znalazł swoją drugą osobę i szczęśliwy, bezpieczny kącik dla siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzymaj się Kochany :* Warto wykorzystać ten samotny czas, by zaopiekować się sobą. Tobie także życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Samemu jest ciężko bardzo ciężko można sobie mówić że że wygląd nie jest najważniejszy ale niestety w dzisiejszych czasach prawie wszyscy tak oceniają drugiego człowieka jak go widzą nie ważne że może mieć super charakter czy po prostu mądra głowę nie jest brzydki i musi i będzie sam czasem aż ma ochotę zabić się a na koniec i tak trafisz do pewnie piekła bo byłeś zły.. a tak nie może być być nienawidzę ludzi i mojej samotności gdyby nie miś to by mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anonimowy, cokolwiek się dzieje - trzymaj się. Nie jesteś sam *tulę*

      Usuń
    2. Stary, świetnie cię rozumiem. Kolejne święta, rodzeństwo w żonami/mężami, a ja nadal sam. Kolacja się kończy, wracam do siebie i znowu sobie obiecuję, na pewno już w tym roku kogoś poznam. Podobnie jak ty nienawidzę swojej samotności, zwłaszcza tej fizycznej - jest wieczór, ludzie się przytulają, a ja co? Siedzę sam... Serdecznie Was ściskam bracia samotni, może 2021 będzie czasem zmiany?
      Buziaki, Eleuter

      Usuń
    3. Eleuter - ściskam mocno i tulę! Miałem tak przez lata, więc doskonale Cię rozumiem! :*

      Usuń
  3. Anonimowy chciałoby się podać dłoń. Dzisiaj każdym szuka kena i taka jest prawda nikt nie patrzy na drugą połowę pod względem charakteru osobowości, ale cóż zrobić
    Pozdrawiam ciepło i życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Wesołych - miejmy nadzieję, że przyszły rok okaże się bardziej łaskawy, niż ten!

      Usuń
  4. Drogi wujku dreamwalkerze,
    Dziękuję za życzenia 😘
    Święta to trudny czas, szczególnie dla gejów😪 Na szczęście mama i siostra, akceptują i mogę z nimi spędzać święta. Jestem szczęściarzem :) Choć nie ukrywam, fajnie by było miec chłopaka 😝 czekam na ten moment :).
    Anyway, dreamwalkerze, na święta życzę Ci cudownego czasu z chłopakiem i rodzina 😉
    Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo Adasio :*

      Dziękuję za pozytywną energię w Twoim komentarzu - od razu zrobiło się jaśniej.

      A chłopak się w końcu przydarzy - byle uśmiech nie schodził Ci z buzi :)

      Tobie również Wesołych! Pozdróweczki :*

      Usuń
  5. Dla wszystkich, którzy zmagają się z poczuciem samotności. Zwłaszcza w te świąteczne dni chciałbym/chcielibyśmy by wszyscy i każdy z osobna poczuł to ciepło, którego tak wam w życiu brakuje. To może być dotyk pluszowego misia, poduszki lub nawet miły komentarz przeczytany na tym blogu. To czas dany dla Was... Słońce, które dziś wzeszło zwiastuje kolejny dzień, kolejną szansę na poznanie kogoś wyjątkowego. Postarajcie się oswoić własne demony i właśnie w obliczu cierpienia odnaleźć w sobie najlepszego przyjaciela. Wykorzystajcie tą szanse daną przez życie, pracujcie nad sobą, doskonalcie charakter, zadajcie o wygląd, ale przede wszystkim nie traćcie nadziei na lepsze jutro. Na tym blogu jesteśmy jedną, nie taką niewielką, wirtualną rodziną i bądźcie pewni, że wielu z Nas właśnie w tej chwili myśli o każdym z osobna, który czuje się samotny. Przesyłamy Wam istny gangbang przytulasów, które tylko czekają na to by rozgrzać Wasze osamotnione serca w ten wieczór. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na tym blogu jesteśmy jedną, nie taką niewielką, wirtualną rodziną" <3 <3 <3

      Właśnie przeżywam mały orgazm, dajcie mi chwilkę <3

      Gangbang przytulasów mnie wychędożył na wylot :)

      DZIĘKUJĘ :* Całuję wszędzie, gdzie tylko chcesz, Xibalbuś :)

      Usuń
    2. To ja powinienem całować, gdzie tylko chcesz Dream, bo przecież Ty spajasz Nas - jako społeczność czytelników. Zawdzięczmy Tobie wiele uśmiechów, użytecznych informacji, cennych rad, pobudzających wyobraźnię opowiadań, świetnie dobranych gif'ów oraz wiele, wiele innych... Stworzyłeś blog, który stanowi inspirację dla wielu facetów. Wkładasz całe swoje ogromne serce w każdy artykuł i jesteś gotów wysłuchać każdego, kto zwróci się do Ciebie o pomoc/poradę. Myślę, że wielu z nas Twoja praca w życiu pomogła, a może nawet i zmieniła je na lepsze. Dziękujemy!!! <3

      Usuń
    3. Czy mógłbym wymarzyć sobie lepszych Czytelników? :) Aż doszedłem z bokserkach ze szczęścia :) Staram się, jak mogę, żeby Wam umilić czas i zbliżyć nas wszystkich do siebie oraz zagłębić w arkana seksu. Bo wierzę, że to pozwoli nam także bardziej zaakceptować samych siebie - co zresztą wiele osób zaznaczało w swoim mailach do mnie.

      Raz jeszcze dziękuję! <3 :)

      Usuń
  6. Drogi DreamWalkerze,

    Już prawie od pięciu lat w świąteczny wieczór zaglądam na tego bloga, mimo czasem długiej absencji spowodowanej natłokiem obowiązków dnia codziennego...

    Za każdym razem czuję to samo ciepło, troskę i ulgę, że ktoś mnie rozumie. Roztaczasz na tym blogu cudowną atmosferę.

    Nwm czego Ci życzyć, bo wydajesz się szczęśliwy (albo świetnie grasz ��), więc w tym miejscu podziękuję za cenne wskazówki na drodze do samoakceptacji i zaglądania w siebie! Dla mnie jesteś wielki (wiesz o co cho... ��)

    Wesołych Świąt!

    Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gejowskie serduszko zalane jest słodką jak miód spermą :*** To jedne z najmilszych słów, jakie usłyszałem o moim blogu - DZIĘKUJĘ!!!

      Wesołych!! :)

      PS. I nie gram :D

      Usuń
  7. Kocham te stronę jak gejowski świat 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także życzę wszystkim Dreamowiczom Wesołych Świąt!
    Ja zaglądam na tego bloga już od kilku lat, daje mi mnóstwo podniety, ale także ciekawej wiedzy o seksie, związkach gejowskich, o relacjach, panuje tu taka życzliwa atmosfera. Oby trwał zawsze! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 Dziękuję Nicky! Naprawdę rozkosznie to słyszeć! :)

      Usuń
  9. Wesołych Świąt gejuchy kochane! ❤🧡💛💚💙💜 żeby kolejny rok był o wiele lepszy, przyniósł pandemię zdrowia i jeszcze więcej tak cudownych wpisów na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim oraz Gejuchów! :D
      Buziaczki :*

      Usuń
  10. Lepiej spędzić święta samemu niż z homofobiczną rodziną!
    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę 🎅🎅🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech nasza nieobecność będzie ceną, jaką taka rodzina zapłaci za swoją homofobię.
      Pozdrawiam i Wesołych także!

      Usuń
  11. Ja również życzę Tobie DreamWalker
    najlepszego w te święta🎅🦌
    Ja Wigilię spędziłem z rodziną i moim facetem rodzice wiedzą i akceptują to jaki jestem
    Chociaż swojego musiałem szantażem wziąść bo nie chciał przyjechać na Wigilię (niestety jeszcze razem nie mieszkamy)więc powiedziałem że będzie Foch no i sms-a od mamy wysłałem i chyba się Teściowej wystraszył 😁 no i przyjechał 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale super, że udało się spędzić Święta razem z rodziną i chłopakiem :) Oby jak najwięcej takich pozytywnych newsów! Pozdrawiam Ciebie i chłopaka :*

      Usuń
  12. Wesołych świąt, piękna kolekcja Mikołajów :)
    Zig Munt

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca