Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

niedziela, 20 grudnia 2020

Piękno Gejowskich Ciał - przypomnienie i mała zmiana regulaminu

Kochani! Już niebawem (bo na Wigilię) mija termin przysyłania swoich fot w ramach akcji Piękno Gejowskich Ciał. Zatem jeśli jeszcze nie strzeliłeś sobie sexy foty - to najwyższy czas to zrobić i przesłać ją do mnie (na adres dreamwalker.pro@gmail.com) z oświadczeniem:

"Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią, załączone zdjęcia są mojego autorstwa, a wszystkie osoby przedstawione na zdjęciu zapoznały się i zgodziły z Regulaminem zabawy Piękno Gejowskiego Ciała na blogu Sztuka bycia Gejem (gay-relations.blogspot.com) oraz wyraziły zgodę na publikację na niniejszym blogu."

Zgłosiło się do mnie już kilkanaście fantastycznych chłopaków, którzy przekazali swoje nudesy. 

Jest w czym wybierać i już widzę, że będę musiał dokonać pewnej selekcji - bo niektórzy z Was zalali mnie fotami :) I nie, żebym narzekał ;) Po prostu chcę, aby każdy, kto wsadził wysiłek w zrobienie fot - miał sprawiedliwy czas antenowy. 


WAŻNA ZMIANA W REGULAMINIE: Niektórzy przesłali mi BARDZO odważne foty - z twarzami i kutasami na jednym. To piękne, dziękuję Wam za zaufanie i odwagę. 

>>> Niemniej będę musiał w tych najodważniejszych fotach zakryć Wam twarze. 

Zasada będzie następująca: albo twarz, albo kutas w zwodzie. Z jednym wyjątkiem - że zdjęcie będzie miało charakter typowo artystyczny - będzie aktem, a nie typowym łazienkowym nudesem. Wtedy ewentualnie pozwolę na wyjątek. Każde foto będzie rozpatrywane osobno.

Po konsultacjach z Radą Nadzorczą - podjęliśmy decyzję, że musimy chronić Waszą prywatność. Zdjęcia z bloga stety / niestety, ale pójdą w świat. Stąd nasza uważność w tej kwestii. 

Mam nadzieję, że zrozumiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca