Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

sobota, 12 marca 2022

Czy geje naprawdę lubią duże kutasy? - zaskakujące wyniki badań


Popularna opinia głosi, że geje uwielbiają duże kutasy. Jednak wyniki naszego Badania Atrakcyjności Penisów nie są jednoznaczne w tej kwestii. Miejscami dochodzę wręcz do wniosku, że zbyt duży penis jest wręcz mniej atrakcyjny, niż jego mniejsi bracia.

Jak to możliwe?


Chudszy kontra grubszy kutas - pierwsze porównanie:

Jak może wiecie (lub nie) - 2 losowo podzielone grupy ok. 500 gejów oceniało atrakcyjność kutasów - ale dostawało nieco zmodyfikowane zdjęcia jego samego fiuta do oceny - by przekonać się, jak zmiana jednego jego parametru wpłynie na jego generalną ocenę w skali od 0 do 10.

Oto pierwsze porównanie:

I tu jakby zaskoczenia nie ma - kutas grubszy uzyskał ok. 0,5 wyższą ocenę, czego można by się było spodziewać.

12 porad, jak zrobić pięknego loda

Ale dalsze porównania dają nieco zaskakujące wyniki... Spójrzcie sami:

Choć różnice w ocenie nie były jakieś kolosalne - to, po pierwsze - były statystycznie znaczące. A po drugie - przemawiały na korzyść MNIEJSZEGO kutasa.

Self Fuck - jak zerżnąć się własnym kutasem

Kolejne wyniki dotyczące porównania wielkości zaskakują jeszcze bardziej:

Pomimo znaczącej różnicy w wielkości przedstawionego kutasa - różnica w ocenie wyniosła tylko 0,08 - czyli była praktycznie bez znaczenia statystycznego. Większe różnice w ocenach wychodziły, gdy obie grupy oceniały TO SAMO zdjęcie, niż gdy oceniały te dwa różne powyżej.

Tak, jakby oceniający kompletnie ignorowała wielkość kutasa.

Autofellatio (selfsuck) - czyli jak zrobić sobie loda

Mam hipotezę, że goła klata mogła tutaj odciągnąć uwagę od wielkości kutasa. Co o tym myślicie?

Idźmy dalej.

Wcześniejsze wyniki sugerowałyby, że grubszy = bardziej atrakcyjny. I że odsłonięta klata odciąga uwagę od kutasa na tyle, że jego wielkość jest bez znaczenia. Jednak wyniki tego porównania jednoznacznie przeczą postawionym hipotezom.

Różnica w ocenie wyniosła aż 0,8 i jest ogromna. Na niekorzyść kutasa grubszego.


Jak to w końcu jest z tą wielkością kutasa?


Poprosiłem Was w jednym z pytań o podanie, ile centymetrów ma idealny kutas. Ogólnie liczba centymetrów rosła aż do 18 cm - a potem średnia gwałtownie opadała. Tak, jakby za tymi 18 centymetrami była przepaść - jakby to był próg, powyżej którego kutas nagle traci na atrakcyjności.

Na pewno też nie jest tak, że tylko i wyłącznie wielkość ma znaczenie - choć zapewne jego to parametr kutasa, który budzi spore emocje i dlatego o nim rozmawiamy. Jednak badanie pokazało, że liczą się także inne zmienne, jak grubość, stosunek szerokości do długości, estetyka, kolor i otoczenie.

5 typów kutasów, które każdy gej chce mieć w sobie

Wiek z kolei nie ma znaczenia - bez względu na liczbę lat na karku, kutasy oceniamy dość spójnie i podobnie.

Ocena atrakcyjności kutasa jest też zapewne w dużej mierze subiektywna - także będzie różnić się ze względu na to, kto ocenia i w jakim jest stanie emocjonalnym. Ocena wielu zdjęć korelowała się na poziomie około 0,13 z odczuwanym w chwili oceny popędem seksualnym. Jest to dość wysoka korelacja - ale też nie na tyle, ile można by się spodziewać. 

Innymi słowy - to, jak mocno jesteśmy napaleni w danej chwili, ma wpływ na ocenę atrakcyjności kutasa - ale nie tak duży. Wciąż inne czynniki odgrywają ważną rolę.

***

Sprzęt tak duży, że ledwo można go objąć.

Masowanie fiuta ustami.

Nagły atak młota.

Taka klata na pewno poprawia jakość doznań.

Jeden z największych kutasów w Europie.

Pobudka ze konkretnym mięsem na śniadanie.

Lucky bitch.

I powiedzcie, gdy patrzycie na te GIFy - czy wielkość naprawdę nie ma znaczenia?

***

A Wy jak uważacie? Wielkość ma znaczenie? A jeśli tak, to jak wielką? :) Jakie myśli przyszły Wam do głowy, widząc takie wyniki badania?

ZOBACZ EBOOKA

Gejowska Kamasutra [0]: Masturbacja solo - techniki i pozycje

Problem małego penisa - jak sobie z nim poradzić

Gejowska Kamasutra [3]: pozycje seksu analnego

17 komentarzy:

  1. Według mnie jaranie się wielkim fiutem to raczej fetysz a jakby partner miał tego z tych mniejszych to też problemu by nie było, przynajmniej dla mnie. Sam nie mam jakiegoś wielkiego, raczej takiego normalnego.

    Bardziej patrzę na pewno na to czy kutas jest ładny, pełny, krągły z różową główką. Jak facet ma ładny sprzęt to super plus nie ważne czy większy czy mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. GIFY jak zawsze cudowne!!

    Powiedz mi Dream, czy napiszesz kiedyś artykuł o fetyszu rajstop/pończoch lub szeroko pojętego crossdressingu? Bardzo mnie ciekawi Twoja wizja przedstawienia tego tematu :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam! Również, mnie to interesuje :)) myślę, że wielu z nas chciałoby o tym poczytać :)

      Usuń
    2. Kochani! Taki artykuł byłby dla mnie wyczynem - nie powiem. Bo w temacie nie siedzę i trochę mało go czuję. Ale może podzielcie się swoimi odczuciami - co Was kręci z rajstopach, pończochach, crossdressingu? Uprawiacie go na co dzień? Jak to wygląda? Jak na to reagują Wasi partnerzy?

      Usuń
  3. Ja uważam że długość nie jest aż tak znacząca, jak dla mnie, bo czy to 20 czy 16cm wielkiej różnicy nie robi, za to obwód to już zupełnie inna sprawa. Cienki sprzęt może mieć nawet 20cm i bez problemu, ale bardzo gruby 10cm może i będzie sprawiał ból jeśli ktoś nie jest rozciągnięty do takiego obwodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie w końcu mogłem spełnić się jako aktyw i poczuć się mężczyzną. GIFy genialne doszedłem do nich mnóstwo razy 😈

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że spróbował bym kiedyś seksu z osobą o dużym przyrodzeniu, ale lekko się obawiam czy, aby na pewnio taki seks będzie przyjemny i czy taki duży przyjaciel nie wyrządzi wiecej bólu od przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne by był smaczny i dużo soczkow z niego tryskało w moje usta 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobają się te duże.
    Ale skoro też jest coś o self... To ciekaw jestem jaki procent facetów to potrafi.a tym bardziej czytajacych tutaj posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Self suck czy fuck? :)
      Bo jeśli chodzi o ssanie samemu sobie, to już kiedyś publikowałem tutaj takie statystyki :)

      Usuń
    2. To 2 na 1000 facetów to potrafi...wow.nie źle.a takich co potrafią te dwie rzeczy?

      Usuń
    3. 27,2% moich ankietowanych jest w stanie chociaż dotknąć językiem końca swojego kutasa. Tylko około 3% jest w stanie wziąć do ust żołądź swojego kutasa - z czego tylko 0,4% aż po jaja.

      Usuń
  8. Wiem ja jestem Paweł cwel lubię u mojego faceta jego kutasa

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest tez tak ze niektorzy lubia patrzec jak taki napakowany samiec ma wiekszego, niz mniejszego. Wizualnie wiekszy kutas przy muskularnej sylwetce wyglada "ladniej". Ale... Gdy juz masz faceta, partnera to wielkosc kutasa schodzi na dalszy plan, wazniejsze staja sie ogolny wyglad, grubosc, skrzywienie itp. Przynajmniej ja tak mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle ze nieco uwlaczamy sami sobie. W związku, życiu nie chodzi o kutasa. Ważniejsze jest z kim tworzymy więzi,dzielimy troski i uniesienia. Jeśli masz rodzinę która nie ma problemu z homoseksualizmem to przedstawisz bliskim swojego partnera czy jego kutasa? Mamo, tato to jest mój kutas ma 20 cm długości i 16 obwodu przyozdabiają go nisko wiszące ogólne jaja, jest dobrze przystrzyżony a ten facet do którego jest ten kutas przyczepiony nie umie dodać 2+2 i myśli że ziemia jest płaska.

    Jakoś tego nie widzę.

    Tak gify jak zawsze cudne 🥰🥰🥰😈😈😈

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię duże przyrodzenia, ale bardziej podniecają mnie duże jądra. Jeśli facet ma penisa 14-15cm a jądra takie, że ledwo jedno mieszczę w ustach to jestem w siódmym niebie. Robi mi się dosłownie gorąco jak czasem zauważę gdzieś siedzącego pana a w kroczu odbijają się jądra przez spodnie.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca