Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 13 kwietnia 2020

5 typów kutasów, które każdy gej chce mieć w sobie


Małe, duże, grube, chude, proste i zakręcone. Różnorodność kutasów oszałamia. Jednak są takie, które od lat śnią się nam po nocach - generują ślinotok, wspierają erekcję, sprzyjają orgazmom.

Wiele z nich zdaje się mieć wspólny mianownik anatomiczny. Posłużył mi on do wyłonienia 5 najciekawszych typów kutasów w historii.


Chłopak z sąsiedztwa

✅ Idealna wielkość
✅ Pokryty miękką skórą
✅ Prosty i estetyczny
✅ Jednorodny jak mortadela
✅ Rześki niczym słoneczny poranek

Takie kutasy są po prostu SPOKO - jak dobry sąsiad. Uprzejmy, uśmiechnięty, pomocny. Może ich wielkości nie będziemy wspominać latami, ale miło się na nie patrzy i ssie. Pasują do każdej pupy, są miłe w dotyku.

















Tego GIFA aż czuć...

Byk

✅ Ożylony
✅ Czerwony
✅ Tłusty i soczysty
✅ Twardy

Są to kutasy większego kalibru. Nie są tak estetyczne, jak chłopaki z sąsiedztwa, ale nadrabiają wściekłością i twardością. I rozmiarami.















Maczuga

✅ Węższa u podstawy
✅ Gruba na końcu

Jest to piękny, masywny kutas. Szczególnie ciekawy w analu. Wchodzi z trudem, ale potem przenosi pasywa do raju - pięknie rżnąc go od środka całą szeroką powierzchnią.










Anakonda

✅ Wstrząsająco dłuuugi
✅ Szczupły
✅ Jednakowy w obwodzie na całej długości

Spotkanie z anakondą pozostawia niesamowite wrażenia do końca życia. Ich długość jest dodatkowo podkreślana przez szczupłość. Anal z nimi bywa trudny i bolesny, bo wchodzą naprawdę głęboko.

























Waleń

✅ Wielki i długi
✅ I dodatkowo mega gruby
✅ Zwężony u szczytu - choć nie zawsze













***


Szykujesz się do pierwszego dania dupy i ogarnia Cię stres? Spokojnie. Dla tych, którzy chcą się dobrze przygotować na ten pierwszy raz - stworzyłem zwięzły poradnik w formie ebooka.

Jakie tematy w nim poruszam:

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa
► Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy
► Czego NIE wsadzać sobie w tyłek
► 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę
► Problem zbyt wąskiego kanału
► Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa
► Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać
► 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić
► 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu
► Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć
► Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem
► Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu
► Anal a choroby zakaźne
► Anal a choroby jelit i odbytu
► Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie
► Jaki kutas jest idealny do analu
► Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz
► Najprzyjemniejsze pozycje w seksie analnym


***

- który typ najbardziej chciałbyś mieć w sobie?

- a może jesteś właścicielem któregoś z nich? pochwal się w komentarzach ;)

24 komentarze:

  1. Ja to taki bardziej 'chłopak z sasiedztwa', zresztą można go zobaczyć na moim blogu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. A z jakimi ty miałeś doświadczenia i jakie są twoje odczucia Dream Walkerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki z sąsiedztwa - dobre do analu, to fakt. Na czerwone byki i wyżej to trzeba się już przygotować na oberwanie dupska. Mój chłopak ma byka i to dość grubego. Lubię go wypuścić, by zaorał arenę, ale muszę się liczyć z tym, że potem chodzę okrakiem ;)

      Usuń
  3. Ja też chłopak z sąsiedztwa, ale chciałbym mieć w swym sobie anakonde i byka 👌👌😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jest takiego w tych penisach, że tak bardzo podniecają? ;) Dlaczego pieszczenie penisa ustami sprawia nam ( a przynajmniej mi ) tyle radości i frajdy? Dlaczego męskie ciała i w ogóle szeroko pojęta męskość jest tak bardzo pociągająca i podniecająca. To mnie ciekawi. Coś mi się wydaje, że wyjaśnienie tej sprawy jest znacznie bardziej skomplikowane i rozległe niż, zwykłe stwierdzenie, że ma się konkretną orientacje seksualną.:)Kochany autorze tego bloga. Artykół rewelacyjny, zdjęcia pierwsza klasa i w ogóle twój blog jest rewelacyjny. Bardzo lubię go czytać. Chciałbym Ci podziękować za to co robisz, życzyć wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka w ten trudny czas.Jeszcze raz serdecznie dziękuję i przesyłam Ci gorące buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Dziękuję Ci dobry człowiecze za te miłe słowa :) Tobie również życzę wszystkiego dobrego! :*

      Na pytania, które stawiasz, jest kilka naukowych odpowiedzi. Długo by o tym mówić, ale powiem w skrócie - sekret podniecającej męskości tkwi w tym, że mamy ją w głowie :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście na codzienne swawole i zabawy definitywnie świetnie sprawdza się "chłopak z sąsiedztwa". Ja osobiście uwielbiam kutasy typu byk, które rozpalają zmysły, czuć świetnie ich twardy kształt w sobie, każdą tętniące krwią żyłę i tętnice, ale nie pogardzę też maczugą, przede wszystkim z brutalnym właścicielem.
    Waleń i anakonda, choć często jest marzeniem wielu gejów, nie każdy jest w stanie pomieścić je w sobie, sprawiają dużo bólu i najlepiej być odurzonym nadmierną ilością testosteronu. Raczej prezent od święta, niż dobry towarzysz każdego wieczoru i poranka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie kręcą mnie bardzo grube, długie, czerwone, żylaste penisy i jakoś nie marzę aby takiego w sobie mieć. Typ 1 jest zdecydowanie najlepszy do codziennego seksu jaki lubię. Mój stety lub nie najbardziej podpada pod typ walenia, szczególnie jeśli chodzi o grubość, chociaż partner jest zadowolony ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, to musi boleć dosyć mocno, najlepiej to one wyglądają na zdjęciach no chyba, że ktoś ma wielką dziurę xd

      Usuń
  7. Ja tam uwielbiam długie i grube haha Raz spotkałem chłopaka z tak wielkim penisem, że trudno było mi go włożyć w siebie, choć miałem już w sobie parę ogromnych kutasów. W końcu przy dużej ilości śliny udało mi się na niego nadziać, na poczatku było co prawda nieprzyjemnie, ale chłopak ten postarał się, abym czuł się komfortowo i seks był rewelacyjny. Do dziś wspominam spotkania z nim że ślinką na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiekniejsze sa byki z dobrym wpascicielem, ktory wie jak go mocno uzyc :)
    Ale od czasu do czasu dobra jest i maczuga i anakonda :) jak jest sie dobrze podnieconym i rozgrzanym to powoli i wejdzie kazdy cm :)
    Ahhh to meskie piekno ;)
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam długie i grube z wielkim żołądziem - jeszcze grubszym niż kutas!
    takie się ssie niesamowicie a anal jest wprost nieziemskim doznaniem!
    ból przemieszany z wielką przyjemnością do szaleństwa doprowadzić może

    początek jest oczywiście zawsze trudny wtedy, aby ten wielki żołądź wepchnąć przez dziurkę do wnętrza w ogóle...
    ale gdy już wejdzie to jak tłok zasuwa w środku do rychłego analnego orgazmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tu wracać... Byk i anakonda - zapraszam do swojego wewnętrzna! ;)
    Zig Munt

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój to byk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mini maczugę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Który? A czemu nie każdy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne i wszystkie podniecają i rozpalają zmysły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię wchodzić na ten blog i czytać go. Jestem 60 letnim żonatym mężczyzną. Jestem hetero(ale czy na 100% 🤔-niewiem) Od kąd pamiętam interesowały mnie kutasy.Jako kilkunastoletni chłopcy ja i mój kuzyn zabawialiśmy się Penisami, co było bardzo przyjemne. On był kilka razy w mojej dupie co bardzo mi się podobało.Poznie już wiek dojrzały, żona itd. Ale fascynacja męskim ciałem i kutasem pozostała.Bardzo często wraz z żoną oglądamy filmy gejowskie z dużymi kutasami. Oboje marzymy o tym samym lecz każdy na swój sposób. Przedstawione przez autora bloga, 5 typów kutasa są piękne. Podniecają wszystkie ale najpiękniejsze to byk, anakonda, no i pierwsze miejsce to waleń (ten jest cudowny). Którego chciałbym mieć w dupie - napewno chłopak z sąsiedztwa no i po odpowiednim przygotowaniu byka. Walenia chciałbym pieścić i ssać. Cóż ale mężczyzna w moim wieku to tylko może marzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam uwielbiam starszych facetów

      Usuń
    2. Świetnie że lubisz starszych panów, milo mi bardzo. Mało kto ich lubi, nawet ich własne żony wolą młodszych ogierów z wielkimi kutasami. Jak już wyżej wspomniałem moim numerem jeden jest waleń. Śliczny mięsisty wielki kutas. Ale w dupie nie chcial bym go mieć, bał bym się że mnie rozerwie.

      Usuń
  16. Miałem okazję wypiac się koledze z sąsiedztwa, jak wchodził pierwszy raz to od razu zaczęło kąpać mi z kija:) było mega przyjemnie! Co mąż co mieć okazję miałem, za to maczuge i byka do buzi brałem, znaczy próbowałem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byka ... Uwielbiam ruchac do konca

    OdpowiedzUsuń
  18. Marze aby ktoś mnie wkoncu przeleciał , najlepiej taki chłoptaś z sąsiedztwa 2 razy starszy ahhh

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubie zylaste z dużym żołędziem, raz miałem przyjemność pobawić sie z czarnoskórym facetem ze sporym obrzezanym drągiem, zwykle jestem top ale takiej okazji nie mogłem odpuścić i dałem sie spenetrować, wszedł dopiero po porządnym niuchy popka, jak mnie brał to na początku bardzo bolało ale potem miałem taki orgazm analny że szok

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca