Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

czwartek, 11 lipca 2019

Mowa ciała w gejowskim seksie [5]: gesty stymulujące


W trakcie seksu gejowskiego istnieje parę tajemnych i ekscytujących sposobów, by się dodatkowo podniecić i rozkręcić. Oto i one :)


Stymulacja sutków

Wg badań - aż 52% mężczyzn odczuwa wyższe podniecenie w wyniku stymulacji sutków. Jest więc o co grać ;)






Gładzenie ciała

Działa najlepiej, gdy jest nieco chłodniej i macie gęsią skórkę. Skóra jest napięta i czuła. Ach...



Lizanie jaj

Jądra to silna strefa erogenna. Szkoda byłoby jej nie pobudzić...




Dick shaking

By poczuć jego potęgę - wytarmoś go i wymęcz :)



Rimming

Lizanie odbytu - tam znajdują się ogromne ilości zakończeń nerwowych, których stymulacja prowadzi do czystego szaleństwa.



Smyranie kutasem odbytu

Obraz mówi sam za siebie...





Anal twerking

Machanie pupą w trakcie ostrego rimmingu - pogłębia rozkosz poprzez stymulowanie zakończeń nerwowych znajdujących się tuż przy odbycie.




Jebanie całą długością (full-length fucking)

Aktywowi daje cudne widoki. Pasywowi - cudne doznania i wrażenie niesamowitej długości kutasa aktywa.







Ostre dojebanie

Jak wyżej - tylko mocniej :)



Active bottom

Gdy sam pasyw dba, by być dokładnie wyjebanym.




Mieszanie w kociołku

Pięknie masuje wszystkie zakończenia nerwowe pasywa. Mieszając mu w dupie, masz pewność, że wyjebałeś go dokładnie.




Palcówka / Dojenie prostaty

Dobre przygotowanie do analu i wytrysku.





Anal z palcówką

Gdy sam kutas to za mało - i chcesz mieć taką minę, jak ten gość:


***

Coś pominąłem? Opisz to w komentarzu :)

28 komentarzy:

  1. Dream,znasz jakieś sprawdzone sposoby, żeby opanować strach przed pierwszym razem? Głównie chodzi o lęk przed bólem. Nie umiem tego w sobie przełamać i ten strach bierze nade mną górę za każdym razem, gdy ma dojść do zbliżenia. Jak to jest z tym bólem - boli tylko przy wprowadzaniu członka i pierwszych ruchach wewnątrz czy potem też? Strasznie panikuje jak z tym jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim - polecam kupić sobie dildosa i samodzielnie sprawdzić, co i jak czujesz. Przygotować się do tego i sprawdzić, co będziesz czuł i gdzie są Twoje granice.

      Po drugie - wybrać zaufanego partnera, który potrafi się opanować i nie zrobi Ci krzywdy.

      Po trzecie - zastanowić się, czy ten strach nie bierze się z jakichś niemiłych doświadczeń z przeszłości - bo nie jestem pewien, czy ten lęk jest proporcjonalny do wyzwania. Co często jest wskazówką, że jest jakieś doświadczenie, które ten lęk generuje.

      Bo zazwyczaj jest takie myślenie, że "okej, będzie boleć, to przerwiemy" - i czegoż tu się obawiać.

      Usuń
    2. Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Zrobię tak jak mówisz, chyba mój lęk bierze się ze strachu przed skrzywdzeniem pomimo że mam chłopaka, któremu mogę zaufać. Podniosłes mnie trochę na duchu, dziękuję.

      Usuń
    3. DreamWalker zgadzam się z tym co napisałeś w 100 % dodałbym jedynie że kolega powinien się przygotować dobrą grą wstępną, wzajemne pieszczoty przede wszystkim odbytu np poprzez rimming powinny spowodować odprężenie i rozluźnienie i powinno być dobrze :-) ale najważniejsze - nic na siłę bo wtedy przyjemności na pewno nie będzie
      Pozdrawiam i życzę miłych wrażeń
      Brian

      Usuń
    4. Jak coś boli to tylko lidokaina żel i guma bo inaczej znieczuli się też penis :-)))

      Usuń
    5. Rimming jest dla mnie sam w sobie odpychajacy i nie ma szans na to żebym kiedykolwiek go polubił, natomiast sex zabawki - wypróbowane, dzięki Dream

      Usuń
  2. Sutki zdecydowanie, dwa włączniczki :-D
    ale także: lizanie jaj, włącznie z miętoleniem worka w mordzie oraz jebanie całą długością i z mocnym dojebaniem....

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo ekstytujący jest głęboki lodzik. Jako aktyw - nie ma lepszego widoku gdy pasyw połyka całego twojego kutasa (najlepiej gdy robię to powoli, centymetr po centymetrze penis zanurza się coraz głębiej w gardło, cudowne uczucie gdy pasywowi udaję się chwilę go całego w sobie przetrzymać). A jako pasyw ekstytujące jest, że bierzesz coraz to głębiej, obserwując jak jara to kolesia, któremu obciągasz.

    P.S. Uwielbiam czytać tego bloga, pozdrowienia dla autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - chyba dodam tę opcję :)

      I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Widzę że pisałeś coś o dildach na górze. Możesz polecić jakąś stronkę ze sprawdzonymi zabawkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zewsząd i znikąd15 lipca 2019 17:17

      O właśnie, w ogóle chyba był pomysł wpisu o zabawkach erotycznych...
      Z mojej strony (jako osoby zainteresowanej seksem wyłącznie teoretycznie, które stanowczo nie chce go osobiście uprawiać) i tak a propos rady wyżej dla zdenerwowanego: naprawdę istnieją (o czym sklepy z takowymi wyrobami zdają się zapominać) osoby, które używają lub chciałyby spróbować zabawek erotycznych, a nigdy nie uprawiały seksu z drugą osobą...

      Usuń
  5. Jakie sklepy z zabawkami dla geji polecasz? Może jakis dokładny model na początek zabawy z takimi rzeczami? Chciałabym kupić jakieś dildo i szukam czegoś dobrego na początek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie nie w temacie, ale - myślisz, że można kochać dwóch mężczyzn w ten sam sposób? tak samo mocno? wydaje mi się, że jestem w takiej sytuacji i nie wiem, co mam robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się wydaje, że jesteś w takiej sytuacji - to najpewniej jesteś. I wygląda na to, że można.

      Co zrobić? Co NALEŻY zrobić? Czy WYPADA zrobić? Może zamiast szukać recepty - najpierw wypisz sobie wszystkie możliwe opcje, co możesz zrobić. I opisz też, jaki byłby najlepszy, jaki chciałbyś osiągnąć. I najgorszy - na co musiałbyś się przygotować. Wtedy Twój umysł sam podejmie najlepszą decyzję z tych, które sobie uświadomiłeś.

      Usuń
  7. Hej jestem na tym blogu nowy , bardzo mi się spodobał i widząc po twoim ogromnym doświadczeniu chciałbym Cię prosić o zrobienie blogu pt 'poradnik dla nastoletnich gejów' był bym ci bardzo wdzięczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tylko musisz sprecyzować, porad odnośnie jakiej kwestii oczekujesz :)

      Usuń
    2. Moja pierwsza myśl jako że jeszcze jestem w okresie nastoletnim powiedzmy licealnym to przeklęte uczucie zaszczucia ze strony kolegów. Masz dobrych znajomych, jest zajebiście, gadacie normalnie i nagle jest chociażby najmniejsze wspomnienie o osobach homoseksualnych i pada "jebane gejuchy" i inne takie teksty. Od razu cała iluzja dobrego znajomka upada co jeszcze bardziej zniechęca do ewentualnego coming outu, bo jak się dowiedzą to cię odrzucą. Sam zmagam się z taką sytuacją, jeszcze gorzej że jeden z tych chłopaków mi się na prawdę podoba i nie mówię o wymyślaniu jak to go nie uwiode żeby zdjął przede mną gacie, tylko raczej chciałbym żeby był w stanie mnie zaakceptować. Taka moja mała spowiedź której nigdy nikomu nie robiłem a odważyłem się tu. Jednocześnie pierwsza wypowiedź na twoim blogu więc powiem jedynie że super prowadzony. Nawet jeżeli nie korzystam ze wskazówek to ciepło mi się robi że są ludzie którzy potrafią poradzić potrzebującemu pokazując że bycie gejem nie ogranicz się tylko do ostrego seksu, fiutów kapiących od spermy tylko że są też zwyczajne problemy.

      Usuń
    3. Kurczę, przykra sprawa :/
      Niestety w okresie licealnym jesteśmy skazani na takich, a nie innych kolegów. Sam też to przechodziłem. Tutaj nie ma dobrej porady. To po prostu trzeba przetrwać. Wyoutowanie się mogłoby teoretycznie zmienić ich nastawienie do Ciebie na plus. Dość często jest tak, że ludzie potępiają grupy społeczne, dopóki sami nie poznają kogoś sympatycznego, kto do niej należy. Wtedy ich opinia zmienia się o 180 stopni. Ale mimo to nie sugeruję Ci tego. Wyoutowanie się w szkolnym otoczeniu to droga w jedną stronę - tej decyzji nie da się cofnąć. Jeśli coś pójdzie nie tak - najpewniej nie pomoże Ci ani żaden nauczyciel, ani szkoła.

      Dla pocieszenia dodam, że sam miałem taką homofobię w swoim otoczeniu. Jeden z moich najbliższych kolegów ze szkolnej ławki był zdania, że "wolałby umrzeć niż być gejem". Potem okazało się, że jego brat jest gejem. I dziś mój znajomy zmienił zdanie w 100% - jest zagorzałym zwolennikiem praw LGBT i totalnie nas wspiera. Dowiedział się też o mnie i mamy dobre relacje. Inni znajomi też o mnie wiedzą i też pozmieniali zdanie. Ludzie dojrzewają i zmieniają poglądy - nawet te najbardziej agresywne. Oby i Tobie przytrafiła się taka historia.

      Usuń
  8. Może zrób teraz coś o zabawkach erotycznych i które są najlepsze do pobudzania partnera

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w temacie postu, ale myślisz, że warto dać chłopakowi kolejną szansę po tym jak całował się ze swoim najlepszym kumplem, który go pociąga? Nie wiem czy wierzyć, gdy mówi że kocha, jeśli potrafił pocałować kogoś innego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pojawia się kwestia męskiej natury. W odróżnieniu od kobiet, nam facetom, znacznie łatwiej jest oddzielić strefę fizyczną od uczuciowej. Pociąg do drugiej osoby może się pojawić, mimo szczerej miłości do pierwszej.
      Moim zdaniem warto o tym z nim porozmawiać. Zależy ci na nim? Pokaż mu to!

      Usuń
  10. Ból jest na początku podczas wchodzenia czuje się takie kłucie i naprężenie ciała ale trzeba się troche rozluźnić i niech on wchodzi w ciebie powoli. Musi się przebić jesli do tego dojdzie powolne ruchy rozluźnią i przyzwyczają a potem już tylko ostra jazda. Bałem się pierwszego razu ale na szczęście wybranek był mega delikatny i było jak w siódmym niebie. Szkoda że mieszkamy obok siebie a nie chce się on spotkać mimo tego że mówił że podobało się mu ze mną i że pasywi których miał o wiele szybciej uciekali niż trwał stosunek. Ja podobno dość długo wytrzymałem. Była to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Aurorze,
    piszę dzisiaj do Ciebie z ciemnego konta mojego pokoju. Ja po prostu nie wiem co robić. Jestem pewny tego,że jestem gejem. Ale na przemian targają mną sprzeczne emocje. Dużo cierpienia,bólu i smutku. Wszystko się zwielokrotniło od kiedy zacząłem myśleć o tym na poważnie,że tak ja też,ja też jestem gejem. Czasami czuję ulgę gdy to piszę,że wiem kim jestem. Czasami siebie takim nie lubię. A najbardziej boję się krytyki z twojej strony za to,że mam z tym problem,bo mam problem z akceptacją siebie w pełni. Może nawet nie chodzi o tą orientację. Po prostu nie wiem co mam robić. Płakałem dzisiaj 3 godziny z przerwami. Każda najmniejsza rzecz mnie wzrusza. W każdym razie oglądałem filmik o tym jak Ellen Degeners opowiadała o swoim comming oucie i o tym,jak jej było ciężko w sensie widziałem taki ból na jej twarzy i płakałem razem z nią. Po prostu się boję. I zauważyłem,że czuję nienawiść do osób hetero,że to ich wina,że mamy taki świat i mam takie przekonanie,że oni nienawidzą gejów i odwrotnie geje nie lubią za to hetero. Czy my musimy walczyć czy to jest jakaś walka? Autorze w mojej głowie jesteś moim ego,które mnie ocenia za to,że mam problem z akceptacją siebie bardzo surowo. Nie wiem jaki jesteś naprawdę. Ale boje się już każdej rzeczy, każdej opinii która może być wygłoszona pod moim adresem. Czuję się po prostu źle i chce mi się tylko płakać co chwila od jakiegoś czasu. Za tydzień idę do psychologa w sensie wracam,bo chodzę z przerwami kiedy mam problem. Ja po prostu nie wiem co się ze mną dzieje. Nie chcę się oszukiwać wiem,że jestem gejem. To słowo jest okej,podoba mi się. Podobają mi się chłopacy ty autorze i twoje posty też. Ale wciąż jest we mnie dużo lęku i strachu o opinie innych na mój temat i tego co w ogóle wyprawiam. Całe życie przed tym uciekałem, że wolę mężczyzn. I nie chcę dłużej,a z drugiej strony nie chce dłużej udawać heteryka chce być homo,bo nim jestem. I nie chcę aż takiej wagi do tego przykładać. Nie chcę nienawidzić nikogo. Chciałbym żebyś mnie pochwalił ale nie musisz. Ja obecnie czuję się źle,ale wiem że to minie i będzie lepiej. Wiesz co mnie tylko zastanawia? Ostatnio coś odkryłem. Na czacie gdzie zwierzyłem się chłopakowi hetero o problemie z akceptacją mojej orientacji. I on podszedł do tego okej. To nie jest tak,że każdy heteryk nas nienawidzi. Niektórzy są super i wspierają. Wiesz,że ostatnio znalazłem na Instagramie konto gościa,który jest hetero, podobno,a daje fotki jak wywija pupą w slipach. Specjalnie dla nas gejów. To jest coś niesamowitego,że on,heteryk,robi to dla innych facetów i pokazuje swoje piękno. Przede mną jest trochę pracy ,nie wiem ile. Ale chcę się zaakceptować chcę być spójny chcę kogoś mieć. Wcześniej nie było we mnie siły na zmierzenie się z tym. Autorze zazdroszczę ci,że masz te walki za sobą. Choć wiem,że też łatwo nie miałeś. Ale zaakceptowałeś się. Bo w gruncie rzeczy to tylko orientacja seksualna,to nie jest nic znaczącego,ale dla mnie jest ważna. I nie chcę żeby była niechciana,ani spychana na margines mego życia. Chcę ją poznać ,rozwinąć i zaakceptować,chcę przestać bać się,że spotka mnie coś złego za bycie gejem. Żałuję,że nie wiem więcej i,że sam nie umiem sobie pomóc. Na koniec skromna pochwała ode mnie. Robisz dobrą robotę. Ten blog jest super. Bycie gejem jest okej na tym blogu się to czuję. Ja również chciałbym czuć to częściej cały czas. Wiem,że na pewno mądrze mi odpiszesz. Więc z góry dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie,Patryk,21 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemal 8 lat temu, tylko wtedy miałem 9 lat więcej, niż sty teraz, też przechodziłem etap płaczu i wychodzenia z nieakceptacji siebie.
      https://mojebrokeback.blogspot.com/2012/02/poczatek.html

      Wrażliwość jest częścią natury człowieka, źródłem poznania piękna, jak i przekleństwem, gdy szarga mocno. Daj sobie czas, kilka tygodni, miesięcy, by poznawać prawdziwszego siebie. Spróbuj dostrzec, kto z Twojego otoczenia ma pozytywne, przyjazne nastawienie do nieheteronormatywności - powolutku przygotowuj sobie przestrzeń ludzi, wśród których będziesz zaczynał być sobą. Z czasem, nabierzesz większej pewności siebie i dostrzeżesz, że świat jest duży i znajdziesz w nim swoje, prawdziwsze miejsce.

      Usuń
  12. No to ja jestem chyba nietypowy bo nie lubie miec pieszczonych sutkow.Ale za to jak mi koles ssie , lize jaja, tylek albo robi palcowe to odrazu jestem w 7niebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim przypadku Partner nie musi bawić się moim wackiem. Wystarczy że dobrze "pomęczy mi sutki". Ajak już podczas macania sutków dojdzie masowanie wacka to wystrzał zapewniony w 10 sekund ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lizanie dupci, to super przygotowuje do analu, mega że odpisałeś ten temat mnie najbardziej u faceta kręci jego dupcia 😜😜😜💪

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca