SZYBKIE INFO:

Jeśli jeszcze nie przekonałeś się o wyższości seksu gejowskiego nad heteryckim - to dziś masz okazję ;)

sobota, 23 września 2017

15 powodów, dlaczego seks gejowski jest o niebo lepszy niż heterycki


Jestem propagatorem gejowskiego seksu. I zachęcam wszystkich chłopaków, by się ze sobą rżnęli ;) Oczywiście wiadomo, że seks ogólnie jest zdrowy - obniża ciśnienie, spala kalorie, reguluje hormony. Ale gejowski seks niesie ze sobą dodatkowe korzyści, których nie daje zwykły i nudny seks hetero.

Oto i one ;)

piątek, 22 września 2017

10 największych mitów rozwoju osobistego


Kiedyś byłem jego wielkim fanem. Dziś - wiem, że to fajna działka, ale nie jest już moim fetyszem i religią. Rozwój osobisty. Byłem szkoleniowym japiszonem, kupowałem kołczingi za tysiące złotych. I dziś opowiem Ci, co rzeczywiście może Ci dać rozwój osobisty. A czego na pewno nie może.

wtorek, 29 sierpnia 2017

TOP 10 typów wytrysków - a Ty jakim strzelasz najczęściej?


Od siły skurczów mięśni, konsystencji nasienia, grubości przewodów, napalenia, diety - od wielu czynników zależy to, jak gej tryska. A tryska na wiele różnych, nieraz trudnych do sklasyfikowania sposobów.

Oto najważniejsze i najciekawsze z nich.

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Homoseksualizm a wiara w Boga - czy to się da pogodzić?


Uwaga: ten post będzie skrajnie kontrowersyjny - szczególnie dla osób, które uważają się za wierzące.

Kontrowersja ta jednak nie ma na celu podbijania kliknięć (no może trochę :), ale jest po prostu autentycznym wyznaniem mojej głębokiej niewiary. I tego, jak wiarę w Boga itd. porzucałem - aż ostatecznie stałem się totalnym Bezbożnikiem :)

Piszę to, bo wiem, że wielu z Was zmaga się z tematem wiary i jej rzekomej "sprzeczności" z homoseksualizmem. I być może moja opinia - w całej swojej subiektywności - pomoże komuś w jego sytuacji.

Czytasz na własną odpowiedzialność :)

poniedziałek, 3 lipca 2017

Ty też walcz z homofobią w Internecie - powiem Ci, dlaczego


Internet to śmietnik informacji. Wystarczyło pozwolić ludziom swobodnie pisać, co "myślą"* - aby zmienić największe techniczne osiągniecie ludzkości w wysypisko fake newsów, bredni i przesądów.

I dostaje się nam, Gejom. Tysiące, miliony komentarzy wysyconych po brzegi homofobią, ślepą nienawiścią i prostactwem. Otóż okazuje się, że jesteśmy pedofilami, zoofilami, roznosimy HIV, jesteśmy erotomanami i prostytuujemy się na zawołanie.

Długo uważałem, że nie ma sensu z tym walczyć - tłumaczyć, prostować, dyskutować. Ale miarka się przebrała. Dziś uważam, że nasze milczenie to ciche przyzwolenie na szerzenie chorych, nieprawdziwych informacji na nasz temat.

Już tłumaczę dlaczego zmieniłem zdanie.

* - "myślą" w cudzysłowie, bo prawdziwe myślenie to coś znacznie więcej, niż powtarzanie tego, co się usłyszało / przeczytało

niedziela, 25 czerwca 2017

My, Geje


Jesteśmy starsi, niż wszystkie religie świata. Niż najstarsze cywilizacje i narody. Niż wszelkie prawa i przykazania.

Niż wszystkie bzdury, które o nas wymyślono...


piątek, 16 czerwca 2017

Prawda o homofobii, która najpewniej oszczędzi Ci sporo nerwów


Pomyje się leją. Wszelkiej maści "specjaliści" internetowi, domorośli "eksperci" od ludzkiej seksualności, wytłumaczą Ci, dlaczego "pedalstwo" to zboczenie, grzech i utrapienie.

Żeby znieść to ze względnym spokojem trzeba ukończyć 30-letni kurs medytacji. Ewentualnie zrozumieć jedną, prostą rzecz na temat homofobii: te pomyje NIE są kierowane tak naprawdę pod nasz tęczowy adres...

Więc pod czyi?

niedziela, 4 czerwca 2017

Co naprawdę liczy się w życiu - i jak to oszczędzać, by mieć Efekty


Gdyby zapytać większość ludzi, co liczy się w życiu, pewnie powiedzieliby: kasa, miłość, zdrowie. Ale żadna z tych rzeczy nie może zaistnieć, jeśli nie masz tej jednej, najważniejszej rzeczy w Twoim życiu.

Czasu.

Bo życie to czas. Jak nie masz czasu, to nie masz życia. Więc dziś parę słów o tym, jak ten czas oszczędzać.

wtorek, 21 marca 2017

10 porad, by odzyskać wolność emocjonalną



Emocje są treścią naszego życia. Są powodem,z dla których pewne rzeczy robimy, a pewnych unikamy. Emocje są sposobem, w jaki się motywujemy do wszystkiego - nawet, jak nam się wydaje, że nie.

I choć latamy na księżyc, rozbijamy atomy i programujemy sztuczne inteligencje - nadal zrobiliśmy bardzo gówniany postęp w rozumieniu własnych emocji. Jeśli chcesz być szczęśliwym człowiekiem - czyli takim, który niemiłe emocje przeżywa tylko chwilowo i natychmiast przestaje, by wrócić do równowagi - musisz nauczyć się odpowiedniego podejścia do swoich emocji.

Oto 10 porad, które w moim życiu emocjonalnym zmieniły wszystko. Dzięki nim dziś czuję się super w swoim życiu. I Ty też zaczniesz:


niedziela, 12 marca 2017

Gejowska Kamasutra [0]: Masturbacja solo - techniki i pozycje


Masturbacja to seks z najważniejszą osobą w Twoim życiu - z samym sobą. Uwielbiamy to uczucie, gdy z dumą, ulgą oraz zachwytem uwalniamy z siebie cały zapas nasienia. I nie oszukujmy się - wszyscy to robimy.

Aby nasze penisy nie przyzwyczaiły się za bardzo do monotonii - dziś kolejna, zerowa (bo chyba od niej powinienem był zacząć) część Gejowskiej Kamasutry.

niedziela, 26 lutego 2017

Jak zacząć żyć tu i teraz – w 7 dni pozbywając się większości swoich problemów


W teraźniejszości w 99% przypadków nie dzieje się nic złego. W teraźniejszości zazwyczaj nic nam nie grozi. W teraźniejszości jest tylko to, co jest tu i teraz.

Teraźniejszość to kraina bez złowieszczych prognoz, chamstwa polityki, bez żarliwych konfliktów, awantur.

I choć w teraźniejszości żyjemy ciągle, non stop (nie mamy wyjścia), to czasem „powrót” do niej zajmuje nam wiele czasu. Nasze rozszalałe umysły wciąż opowiadają nam historie o tym co było i co niby będzie – sprawiając, że umyka nam w życiu to, co najcenniejsze: chwila obecna.

Jak to zmienić? Jak znów nauczyć się – niczym dzieci czy zwierzęta - żyć tym, co jest? Jak poczuć na sobie, że problemy to tylko… fikcja umysłowa?

wtorek, 14 lutego 2017

Seksownych Gejowskich Walentynek!


Z okazji Walentynek - życzę Wam Moi Drodzy dużo miłości. Przede wszystkim tej miłości najważniejszej, a więc swojej do siebie samego. A reszta się ułoży :)

Wiem, że to w sumie głupie, komercyjne święto - ale niech będzie. Bawmy się dobrze - samotnie, z drugą połówką czy w grupie ;)

A przy okazji - dreamboard o Walentynkach (kliknij główny obrazek, by cieszyć się detalami :) ) PS Pozostałe moje dreamboardy.

czwartek, 9 lutego 2017

Jak dać mu piękny orgazm analny - 6 praktycznych porad


To jeden z najprzyjemniejszych widoków, jakich może doświadczyć gej podczas seksu - gdy Twój pasywny partner tryska bezdotykowo, będąc nabijanym na Twój pal. W takich chwilach czujesz dumę.

Dziś parę porad, które mogą pomóc Ci doprowadzić go do analnego orgazmu życia.

wtorek, 7 lutego 2017

Powiedz stanowcze "NIE" zinternalizowanej homofobii!


Niedawno trafiłem na bardzo trafny artykuł dotyczący zinternalizowanej homofobii. Autor genialnie wypunktowuje wszystkie objawy tego, jak geje w Polsce sami siebie poniżają, obrażają i odtrącają - często nawet nieświadomie.

Totalnie Ci ten artykuł polecam.

Nazywając kogoś "przegiętą ciotą", mówiąc, że jest się "spoza środowiska", piętnując kogoś, że "się obnosi" ze swoją orientacją - de facto dajemy upust własnej homofobii. Zgadzam się z autorem w 100%.

Nie chcąc powtarzać tez z powyższego artykułu - zastanówmy się, co z tą naszą pieprzoną homofobią zrobić.

Jak pieprzyć go dłużej - porady dla ambitnych aktywów


Jak zwykle - życie jest najlepszą inspiracją. Napisał do mnie Czytelnik z problemem - chciałby dać swojemu pasywnemu partnerowi orgazm analny, ale sam, ruchając, dochodzi za szybko.

Sprawy seksualnie aktyw potrzebuje ok. 2 minut intensywnej stymulacji, by trysnąć. Tymczasem strona pasywna często chciałaby pobawić się dłużej. Tym bardziej, jeśli chciałaby mieć orgazm analny.

Myślę też, że seks jest nie tylko po to, by strzelić i po sprawie - ale też od tego, by jak najdłużej cieszyć się obustronną rozkoszą.

Co więc zrobić, by nie dojść od razu i móc dłużej zaspokajać pasywa?

sobota, 4 lutego 2017

Mój nowy sposób, by zapomnieć o świecie i się odstresować


Ostatnie 2 tygodnie pod kątem zawodowym był dla mnie najgorszym okresem w życiu - za co zapłaciłem potężnym stresem.

Nie chcąc jednak zagłębiać się w swe problemy (jedna tylko rada: żadnych spółek z zachłannymi ludźmi!) - chcę zagłębić się w coś, co pozwoliło mi uciec od myślenia o problemach, z którymi i tak niewiele mogę na chwilę obecną nic zrobić.

Tą ucieczką okazały się...

sobota, 7 stycznia 2017

Tyrania rozwoju - czas z tym skończyć i wrzucić na luz


Jeśli marzyć - tylko z konkretnym terminem realizacji i planem.

Jeśli się bawić - tylko celowo, by się uczyć przydatnych umiejętności. Jeśli odpoczywać lub spać - to tylko dlatego, że to podnosi ogólną efektywność.

Dotarliśmy już do apogeum. Wszystko, co robimy - czy to drapiemy się po tyłku, podziwiamy śnieg czy zmieniamy kanał w telewizorze - powinno być rozwojowe. Powinno dawać umiejętności, kasę, wyniki.

Przestaliśmy robić rzeczy tak o, bez celu. Dla zabawy i relaksu. Dziś - o tyranii rozwoju, fetyszu efektywności i tym, czym to się kończy.

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Gejowska Kamasutra [6]: Pozycje rimmingu


O tajnikach gejowskiego rimmingu pisałem tutaj - i, zgodnie z zapowiedzią, w Twoje rozochocone dłonie kładę kolejną, bardzo gorącą, lubieżną i wilgotną część Gejowskiej Kamasutry.

piątek, 30 grudnia 2016

Czym jest (moje) największe szczęście - czyli krótki przewodnik po trudnej sztuce niemyślenia


Są nim momenty, w których - zupełnie niezaplanowanie - udaje mi się spojrzeć na świat z idealnie czystym umysłem.

Umysłem, który jest niczym perfekcyjnie gładka tafla wody. Obrazu, który się w niej odbija, nie zniekształca żadna myśl. Żadna.

To czyste piękno. I być może dopiero dziś udało mi się je zdefiniować...

sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!


Doszły mnie słuchy, że byliście w tym roku bardzo, bardzo niegrzeczni. Dlatego odwiedzi Was dziś wyjątkowy Mikołaj z OGROMNĄ rózgą. I spuści Wam manto na Wasze gołe pupy :)

Doigraliście się ;)

A tak nieco bardziej serio: Wesołych Świąt Chłopaki!

Życzę Wam zdrowia - byście mogli ruchać się do woli. Szczęścia - w spotykaniu odpowiednich facetów. I kasy - żeby ich zatrzymać (haha) :)

I byśmy wspólnie w przyszłym roku dobili do 3 milionów wyświetleń :)

Życzę Wam jednak przede wszystkim samoświadomości. Samodyscypliny. I samopoznania. Bo te rzeczy otworzą Wam drogę do lepszego roku.

:-*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP 10 miesiąca