Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

poniedziałek, 10 października 2016

12 porad, jak zrobić pięknego loda


Seks oralny to taki ulepszony pocałunek. Otaczając swymi ustami czyjegoś drąga, wyrażamy więcej, niż 1000 słów: zachwyt nad jego kształtami, sympatię, oddanie. Mówimy tym aktem "Chcę dla Ciebie dobrze".

Powstaje pytanie: jak robić loda, aby kutas narysował Ci spermą na twarzy piękny uśmiech - oto kilka porad :)


Robienie loda może być świetnym urozmaiceniem czasu i relaksem. Jest też doskonałą grą wstępną przed analem. Wiadomo - drągal dobrze naoliwiony i postawiony będzie lepiej i głębiej wchodził.

Poniższe porady na pewno pomogą tym, którzy dopiero zaczynają uprawiać sztukę oralną. Ci bardziej doświadczeni jednak też może znajdą coś dla siebie - albo zechcą się swoimi sugestiami podzielić w komentarzach. 


1. Znajdź odpowiednią siłę zacisku


Zbyt mała siła zacisku = słaby lód.

Niby jakaś przyjemność jest - ale jeśli Twoje wargi jedynie ślizgają się po powierzchni - może to być zdecydowanie za mało, aby doprowadzić kutasa do orgazmu.

Z kolei zbyt silny zacisk nie tylko będzie bolesny - ale także męczący dla Twojej żuchwy.

Ponieważ każdy kutas jest inny - sztuka więc polega na znalezieniu odpowiedniej siły w danym przypadku.

W tym celu proponuję metodę "z dolnego C" - byś zaczął od łagodnego chwytu, a potem stopniowo go zaciskał - aż partner zacznie sygnalizować, że radośnie zbliża się do orgazmu.

Zapamiętaj tę siłę na przyszłość.




2. Uważaj na zęby

Przy dużych sprzętach - lub też gdy bierzesz dwa naraz - zęby (szczególnie siekacze) mogą narobić szkód.

Dlatego ważne, byś okrył je swoimi napiętymi wargami - tworząc przyjazny, twardy i bezpieczny tunel, w który facet może spokojnie wsadzić swój ulubiony organ.

W niektórych przypadkach można nieco poeksperymentować ostrożnie, odsłaniając swoje uzębienie i delikatnie "rysując" nim głowicę partnera - bacznie obserwując jego reakcje.






3. Baw się nim i obserwuj efekty

Monotonia nigdy nie jest wskazana.

Jeśli chcesz się pobawić jego sprzętem dłużej - musisz robić przerwy, które sprawią, że on nieco ochłonie. W międzyczasie jednak możesz pobawić się na różne sposoby.

Uderzaj się nim po twarzy i języku - ale uważaj na zarost (dla miękkiej i wrażliwej skóry - zarost jest bardzo nieprzyjemny, drapiący).


Łaskocz go końcówką języka:




Liż go na całej długości:



Pomagaj sobie dłonią - dobre, gdy Twoja szczęka już wysiada (podtrzymujesz stymulację):







4. Pobaw się jajami

Są faceci, którzy to uwielbiają. I są tacy, co nie znoszą. Sprawdź, jaki jest Twój partner.

Jaja możesz lizać i ssać (wciągając jedno z nich do ust).





Możesz sobie pomóc ręką:




5. Sprawdź, jak głęboko go sobie wsadzisz

Przy kutasach dłuższych niż 7-8 cm - połykanie będzie wyzwaniem. Chyba, że nie masz migdałków - wtedy nie masz też odruchu wymiotnego. Ten skutek uboczny może dać spektakularne efekty:





6. Popatrz mu w...

...oczy.

Niektórych facetów bardzo to jara - gdy patrzą w oczy komuś, kto robi im długiego jak ich własny kutas, namiętnego blowjoba.






7. Zaproś kolegę

Jeśli Wasz związek jest otwarty albo po prostu obsługujesz tymczasowego faceta - wiedz, że nic tak nie jara samca alfa, jak widok dwóch, głodnych chłopaków, którzy chcą udowodnić, który z nich jest lepszy i wyrywają sobie na zmianę jego sprzęt.





Możecie się podzielić zadaniami:


Zresztą większą imprezę też można zrobić:




8. Bądź goły

Szczególnie, jeśli oral ma być wstępem do planowanego analu. Twoja nagość i wypięta pupa podkręcą faceta, gdy będziesz zajmował się jego prętem.






9. Daj mu już poruchać

Pamiętajmy, że - formalnie rzecz biorąc - to on jest tutaj wciąż aktywem, a Ty gościnnie udostępniasz swój otwór. Pozwól mu więc wyruchać się w twarz.

Ale uważaj: jeśli masz odruch wymiotny - zaciśnij spód języka tak, by zablokować gardło i kutas nie wszedł głębiej, niż powinien.




10. Zmieniajcie pozycję

Zmiana pozycji w oralu jest o wiele szybsza i łatwiejsza, niż w analu. Korzystajcie więc. Im więcej różnych obrazów zostawi Wasz seks w jego głowie - tym bogatsze będzie miał z Tobą doświadczenie.

Loda możesz robić, klękając przed nim, leżąc na nim lub obok niego. Kwestia fantazji.




>>> Jeśli zastanawiasz się, ile pozycji jest w gejowskim seksie oralnym - zapraszam do Gejowskiej Kamasutry.


11. Połknij lub weź na twarz

Ten element polecam tylko, gdy kochasz się z zaufanym sprzętem - najlepiej stałym. Gdyż ryzyko przeniesienia choroby jest niestety wysokie.

... czy może pozwolisz penisowi ceremonialnie spuścić się na Twoją twarz:


... w obu przypadkach dajesz kochankowi wspaniałą nagrodę. Pokazujesz w ten sposób, jak bardzo jesteś mu oddany - i że wytrzymujesz z nim do samego końca.

Uważaj tylko na spermę w oku - nie tylko piecze, jak diabli, ale też przenosi drobnoustroje.



12. Obciągaj dalej

Zaraz po wytrysku jego głowica staje się maksymalnie czuła na wszelkie pieszczoty. Ale to nie oznacza, że trzeba je przerwać.

Bądź delikatny - pieść go ustami, językiem lub delikatnie wal, przedłużając jego rozkosze tak długo, jak to możliwe.





***

Coś pominąłem? Masz własne techniki i metody? Podziel się nimi w komentarzach!

56 komentarzy:

  1. Ubóstwiam robić loda!!!
    To dla mnie najbardziej podniecająca rzecz w seksie MM. Najlepiej od samiutkiego początku, kiedy jeszcze miękki kutas zaczyna w ustach rosnąć i rozpychać się w nich - niesamowite uczucie.
    Kolejny piękny moment to ten, gdy pojawia się preejakulat - jego smak zwiastuje powoli nadejście najlepszego.
    A nim jest oczywiście moment, gdy z pulsującego kutasa partnera tryska cieplutka i lepka sperma wprost w nasze usta. Aż mnie wtedy zawsze dreszcz podniecenia strasznego przechodzi jakbym miał orgazm i ja.
    Picie spermy w ten sposób jest jak duchowa uczta dla mnie!
    Fajnie czasem obciągnąć tak po swojemu ale nie mniej fajnie też dać swoje usta zerżnąć komuś, zupełnie wg jego wizji...

    Mógłbym to robić w kółko... najgorsze jednak, że w Kielcach nie ma komu, bo jak tylko zapytasz o to by początek współpracy zbadać się wspólnie to chętnych od razu brak :((
    Ciężkie czasy dla dbających o swoje zdrowie nastały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam twoją opinie, że robić loda i przyjąć sperme w usta to dwa najprzyjemniejsze momenty w seksie :)

      Usuń
    2. pozdrawiam kielce

      Usuń
  2. A ja mam problem bo mam wąską szczękę :/ Nawet u stomatologa długo nie wytrzymuję a co dopiero przy oralu, kiedy muszę uważać na zęby :( Może ktoś ma podobny problem i jakoś go rozwiązał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy z tym niewytrzymywaniem to chodzi o to, że zaczynają Cię boleć zawiasy?

      Z tego, co wiem, może chodzić o to, że często podświadomie zagryzasz zęby i zaciskasz szczękę. Dlatego mięśnie są często spięte i bolą przy rozciąganiu.

      Mam coś podobnego. Dentysta powiedział mi, że powinienem regularnie masować sobie policzki i mięśnie żuchwy, żeby je relaksować.

      Przetestuj, może podziała :)

      Usuń
  3. wszystkie podpunkty świetne zupełnie jak bym widział siebie :) ale dobra rada na koniec. Ja ciągne do samiutkiego końca aż poczuję ten cudowny kochany i wspaniały smak w ustach,wtedy jeszcze nie łykam wszystkiego tylko dalej pieszczę tego wspaniałego kutasa,oczywiście patrząc danemu partnerowi w oczy i patrząc na jego zadowolenie na twarzy. Dopiero później wszystko grzecznie łykam :) . Panowie którzy dajecie nam do ust dziękuję wam to jest najwspanialsza żecz w moim życiu jaką mogłem robić i patrzeć na wasze zadowolone twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mq nic lepszego jak facet facetowi obciaga zadna kobieta temu nie sprosta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się z tym w 100%
      Mój kumpel hetero powiedział, że robię najlepszego loda na świecie i żadna laska lu tak dobrze nie ciągnie :D

      Usuń
    2. Hehehe. Do kolegi Anonimowy. To w takim razie Twoj kumpel nie jest Hetero tylko Bi. W sumie nie wiem czy jest jakis 100% facet hetero. Kazdy albo kiedys sprobowal albo chcialby sporobowac z drugim facetem. Tylko nie kazdy chce o tym mowic. Tak wiec panowie, wiecej odwagi bo albo sie zrobi zaje-go loda albo dostanie sie w ryj :P

      Usuń
  5. A ja mam pytanie z innej beczki, czy jak się poznaje przypadkiem faceta i chce się mu zrobic loda, to trzeba go prosić, żeby założył gumkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seks oralny bez zabezpieczenia z obcym partnerem jest zawsze jakimś ryzykiem - także oralnie przenoszą się różne choroby.

      Natomiast decyzja, komu zaufać, należy do Ciebie.

      Usuń
  6. Miśki jedno pytanie, wiem że post był dawno ale może ktoś jeszcze mi odpowie. Mianowicie co w przypadku nadwrażliwości główki? Facet z ktorym się spotykam ma bardzo wrażliwy zoladz nawet przy wspólnej masturbacji używa lubrykantu i raczej wale mu pośrednio przez napletek i w sumie nie dotykam główki. Co w przypadku loda jeżeli napletek sam pod naciskiem ust schodzi, a jemu zaczyna to przynosić raczej negatywne odczucia. Macie jakis lajfhack?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałem, i w sumie nadal trochę mam. Pierwszy oral był po prostu nieprzyjemny. Myślałem że to nie dla mnie. Ale powoli zacząłem się przyzwyczajać, penis przestał być aż tak wrażliwy. Być może mój partner nabrał większej wprawy, w każdym razie kluczem okazało się doświadczenie. Na początku delikatnie i krótko pieścił mnie językiem. Gdy byłem bardzo wrażliwy ograniczał się do trzonu i jąder. Potem czasami pozwalał sobie na więcej. Po kilku miesiącach poczułem że każdy oral jest coraz lepszy, coraz przyjemniejszy, w tej chwili (po 7 miesiącach) uwielbiam jak robi mi loda, chociaż dochodzenie w ustach nie jest przyjemne, szczególnie duży dyskomfort czuję kiedy dotyka mnie ustami/językiem zaraz po orgazmie. Nigdy też nie doprowadził mnie do końca samym oralem.

      Usuń
  7. Cześć Miśki. Mam pytanko, jakie są wasze doswiadczenia a przede wszystkim rady, co do robiena loda chlopakowi z nadwrazliwym penisem? Spotykam sie z chlopakiem ktory ma tak nadwrazliwy żołądź że nawet w czasie wspólnej masturbacji uzywa tony lubrykantu a ja cały xzas uważam żeby walonko odbywało sie "przez" napletek, tak żeby nie dotknąć odkrytej główki. Z lodem jest większy problem bo usta nawet minimalnie zaciśnięte ściągają skórkę co powoduje u niego dyskomfort a w sumie ból. Macie jakieś doświadczenia, jakies lafjhacki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbujcie z lubrykantem z dodatkiem środka znieczulającego jak lidokaina.

      Usuń
  8. Po zapoznaniu sie z tekstem i filmikami aż mnie wzieło.Mimo ze jestem hetero chetnie poznałbym jakto robi facet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci zrobić jak chcesz
      Skąd jesteś

      Usuń
    2. Ja chce ci zrobi

      Usuń
    3. byczku jak masz ochote żeby ci facet zrobił loda to nie jesteś hetero

      Usuń
  9. Witam! Artykuł już wrzucony ponad rok temu, ale mam nadzieję, że ktoś, kto się zna, odpowie. :) Chciałbym z chłopakiem uprawiać seks oralny bez zabezpieczenia. Ja nie miałem nikogo przed nim, natomiast on uprawiał już seks oralny ze swoim byłym (bez zabezpieczeń). I moje pytanie: czy seks oralny będzie z nim bezpieczny? Wolałbym się nim zająć bez prezerwatywy... no i najlepiej z połykiem, marzę już o tym od dłuższego czasu. Doradzi coś ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z każdym partnerem, z którym planuje sex bez zabezpieczenia udaje się na wspólne badania w kierunku STD (badanie krwi w kierunku przeciwciał anty HIV i anty HCV). W czasie gry wstępnej dokładniem oglądam członek w poszukiwaniu zmian chorobowych (wykwity skórne, wydzieliny, nieprzyjemny zapach). Tobie też to polecam

      Usuń
  10. Można było jeszcze wspomnieć,że niektórzy partnerzy lubią podgryzanie skóry czy trzonu. Mój facet dla przykładu lubi iskanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja terz jestem htohetei od dłuższego czasu marzę o tym aby facet zrobił mi loda i odwrotnie. Chciałbym po prostu tego doświadczyć. I myślę że o tym marzy każdy facet nawet hetero tym bardziej jak zobaczy przystojnego faceta, tylko każdy boi się do tego przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto lubi obciągać kutasa, tak że cały wbija się w gardło, tak że się dławisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ssam od 3 lat mojemu pracownikowi 23cm kutasa i uwielbiam się nim dławić. Mówi że próbował dać innym do pyska ale nikt nie łyka wiecej jak 17-18 cm i jeszcze potrafia hafta puscić. Ja notomiast gdy mam całego głęboko w gardle to z podniecenia kutas zawsze mi sterczy jak nigdy

      Usuń
    2. Ja uwielbiam być taką suką
      Dławić się żeby mojemu panu było przyjemnie

      Usuń
  13. Od dłuższego czasu mam ochotę ssać penisa (nigdy wcześniej tego nie robiłem) Nie mogę przestać o tym myśleć, od wyobrażenia sobie aby był w moich ustach i pęczniał a potem smaku spermy mam erekcję.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pierwszy raz zrobiłem to to niezbyt mi smakował i nie był zbyt przyjemny.
    za drugim razem było juz spoko nawet głebokie gardło zrobiłem (ale z odruchem wymiotnym).
    trzeci raz jak robiłem... spuściłem się w spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten tekst to złoto, ciągnąłem partnerowi i szczególnie patent z łaskotaniem końcówką języka mi się podoba, zrobiłem tak przy okazji ostrząc partnerowi w oczy i co jakiś czas lizałem go po całości, brałem do gardła lub lizałem mu jajka jednocześnie czując na twarzy jego sprzęt, w efekcie partner strzelił na twarz a ja grzecznie zlizałem i dalej leciutko ssałem i lizałem jego pręta 😇

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tak robić że po spuście całego nektaru ssam i oblizuje kutaska do czysta z resztek słodkiej spermy ;) całuję jeszcze główkę na końcu dziękując ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Ekstra poradnik tylko że nie mam z kim tego zrobić kors chętny na znajomość i seks bez zobowiazan?

    OdpowiedzUsuń
  18. To taka piękna sprawa ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chociaż jestem żonaty nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem loda. Długo szukałem i znalazłem znajomego któremu nie przeszkadza to ze jestem żonaty i od czasu spotykamy sie na lodzika. Uwielbiał ssć, czuć penisa w ustach i smak spermy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałbym spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam jak penis uderza o twarz, po wytrysku na twarz zawsze obicągam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zrobić loda już wiem. Teraz napiszcie , jak znaleźć loda do zrobienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal szukasz?

      Usuń
    2. Dzisiaj miałem taką sytuację, że poszedłem do kina erotycznego (w Niemczech) bo miałem ochotę zrobić loda drugi raz w życiu. Raz zdarzyło mi się obciągnąć koledze na imprezie, ale pamiętam że było słabo i dziwnie się z tym czułem. Ogólnie jestem hetero (no może bi) mam żonę i dziecko, ale od pewnego czasu chodzilo za mną żeby komuś obciągnąć. Byłem w tym kinie i w jednym z pokojów masturbował się facet patrząc na mnie, poszedłem, powiedziałem że tylko w gumce. Duża pałka, przyjemnie się robiło loda. Myślałem że jak zacznie mnie dotykać to mi będzie przeszkadzało, jednak było to dziwne i podobało mi się. Stosowałem sporo technik z tego poradnika i gość już był przy końcu. Chciał ściągnąć gumę i mi do ust skończyć, ale nie pozwoliłem- zdrowie przede wszystkim. Potem mega żałowałem bo chciałem spróbować tej fontanny białej którą pomogłem zrobić. Jest jednak pytanie i dziwną anomalia. Gość chciał mi też dobrze zrobić, ale momentalnie jak pomyślałem o tym, to podniecenie mi uciekło. Czy to normalne, że ja mam ochotę robić facetowi loda, ale jak facet mi chce zrobić to od razu mam odruch, że nie chce za nic w świecie i mnie to nie jara? Przy okazji znalazłem nowe hobby szkoda tylko że ciężko jest poznać kogoś pewnego na oral bez gumy i że spustem

      Usuń
  23. Proszę pisać lubią najbardziej jak mi ktoś się spuscil do ust A

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj miałem taką sytuację, że poszedłem do kina erotycznego (w Niemczech) bo miałem ochotę zrobić loda drugi raz w życiu. Raz zdarzyło mi się obciągnąć koledze na imprezie, ale pamiętam że było słabo i dziwnie się z tym czułem. Ogólnie jestem hetero (no może bi) mam żonę i dziecko, ale od pewnego czasu chodzilo za mną żeby komuś obciągnąć. Byłem w tym kinie i w jednym z pokojów masturbował się facet patrząc na mnie, poszedłem, powiedziałem że tylko w gumce. Duża pałka, przyjemnie się robiło loda. Myślałem że jak zacznie mnie dotykać to mi będzie przeszkadzało, jednak było to dziwne i podobało mi się. Stosowałem sporo technik z tego poradnika i gość już był przy końcu. Chciał ściągnąć gumę i mi do ust skończyć, ale nie pozwoliłem- zdrowie przede wszystkim. Potem mega żałowałem bo chciałem spróbować tej fontanny białej którą pomogłem zrobić. Jest jednak pytanie i dziwną anomalia. Gość chciał mi też dobrze zrobić, ale momentalnie jak pomyślałem o tym, to podniecenie mi uciekło. Czy to normalne, że ja mam ochotę robić facetowi loda, ale jak facet mi chce zrobić to od razu mam odruch, że nie chce za nic w świecie i mnie to nie jara? Przy okazji znalazłem nowe hobby szkoda tylko że ciężko jest poznać kogoś pewnego na oral bez gumy i że spustem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby niemal dokładnie o sobie czytał. Też jestem BI i też jedynie robienie komuś loda mi przyjemność sprawia.
      A już najlepiej jak z wytryskiem w ustach i nawet połykiem.
      Tyle, że za całe kilkanaście lat poszukiwań kogoś pewnego i zaufanego w sprawie zdrowia (co się na badania nie bał iść wcześniej), udało mi się dosłownie 3 facetów takich znaleźć. :((

      I to jest dramat największy tego środowiska niestety tak wiele mi odbierający możliwości na sprawianie sobie i komuś przyjemności...

      Usuń
    2. Dobrze, że dbasz o zdrowie. In plus.

      Chciałbym tylko dodać, że nie ma "tego środowiska". Są ludzie, jest społeczność. Bo trochę to brzmi, jakby geje byli jacyś spod ciemnej gwiazdy.

      Powodzenia w poszukiwaniach :*

      Usuń
  25. Jak zwał, tak zwał... Mówiąc więc inaczej "ta społeczność" na w potwornej większość wywalone na zdrowie swoje i swoich partnerów :(
    I strasznie nad tym mocno ubolewam! :((
    Bo gdyby nie to moje usta mogłyby naprawdę wiele radości tym ludziom dawać bezinteresownie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Siema kiedyś tu pisałem, jakiś czas temu zrobiłem loda gościowi, mega mi się to spodobało, ale pomyślałem że to jednorazowa akcja, bo mam kobietę i ogólnie czuję się bi, ale nie planowałem ciągnąć tego dalej. Jednak od tego momentu minęło trochę czasu, zrobiłem kolejną laske i kolejną. Dogadałem się ze zdrowym typem na kilka spotkan tylko z lodem i z wytryskami. Dał mi na twarz i do połknięcia. Mega mnie to jara i nie mogę o tym przestać myśleć. Nie wiem co mam robić bo czuję się trochę osamotniony w tym wszystkim bo boje się komuś powiedzieć. Nie chcę uprawiać sexu z innym facetem bo mnie to nie rajcuje, ale kocham obciągać inne kutasy, nie wiem czy to normalne że nie chcę sexu zwykłego, ale uwielbiam oral.

    OdpowiedzUsuń
  27. Po przeczytaniu strasznie sie najaralem na zrobienia loda a jestem hetero mysle ukryte bi..

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj przeczytalem ponownie wszystkie komentarze i instukcje jak fajnie mozna obciagnoc paleczkie..podniecilem sie.stanol mi..kiedys na lodzi z kolega popilismy troche kompiel oczywiscie na golasa.bawilysmy sie kutasami nie wiem jak sie to stalo odruchowo zaczelismy sobie obciagnoc poz.69..pamientam zajebiscie bylo..a jestem hetero. .bylo pare lat temu..teraz bym to powturzyl.z wieksza namietnoscia..

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam.jestem jak myślę BI.jestem żonaty.czym więcej czytam i obserwuję jak można się fajnie zabawić z np.z kolegą..mam potężna ochotę na jazdę.bym chciał obciagnac fajnego kutasa z wytryskiem cieplej obfitej spermy.no i wzajemnością.mala przerwa i dalej bym obciagal kutasa chciałbym poczuć jak fajnie rośnie i twardnieje zaczyna pulsowac z podniecenia..no proszę fajnie mi stanął...nie ma to zajebista fantazja przy masturbacji kutasa..Może kiedyś w realu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, tydzień temu obciągałem i znowu chodzi mi to po głowie

      Usuń
  30. Ech... Gdyby tylko nie zmartwienie o zdrowie chyba mógłbym zostać zawodowym obciągaczem kutasów i każdemu kto jest w potrzebie wysysać spermę z jąder.
    Ja po prostu ubóstwiam to robić!!!
    Na samą myśl o tym, że poczuję kutasa w ustach mój własny w sekundę mi staje.
    Uwielbiam ssać kutasa od począteczku samego - gdy jeszcze jest mięciutki i w moich ustach zaczyna nabierać rozmiarów.
    A już najbardziej niesamowite jest gdy wtedy się w nich przestaje mieścić i w gardło mi chce wejść kiedy staram się utrzymać moje wargi wciąż do samych jąder przytknięte.

    Uwielbiam też oddawać swoje usta dominującemu facetowi do ruchania. Może wtedy sobie robić co chce byle tylko w zamian obradował mnie jak największą dawką swoich soków.
    Najlepiej jeszcze przy tym wydając w trakcie orgazmu męskie jęki rozkoszy. I choć zawsze się dławię wtedy kutasem to za każdym razem proszę partnera, aby nie zwracał na to uwagi.
    Jak kończy ma mnie złapać mocno za moją głowę i wciskać swojego chuja mi przełyk najgłębiej jak zdoła!

    Tak bardzo mnie to podnieca, że aż mi idą po plecach ciarki!
    Dobrze, że moja żonka kochana się nawet chyba nie domyśla, że taki ze mnie BI świntuszek ;)

    P.S. Kielce! Jesteście tu???

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ponownie.ostatnie moje notadki 25 01..i 04 02....fajna strona mozna sie otworzyc z kims podzielic z moja fantazja sexualna temat TABBU widze ze nie jestem sam jak pisalem ze jestem zonaty od paru ladnych lat..kiedys mialem przygode z moim kolega no bylismy mocno wstawieni i duza tajemnica.rozjechalismy sie po swiecie ja od 20stu lat w szwecji.c.jak czytam inne wpisy troche zazdroszcze innym kolegom na fajne przygody..ja uwielbiam sie masturbowac no i ta fantazja na fajny masaz i bciaganie kutasa od jakiegos czasu ogladam filmiki jak fajnie sie zabawiaja kutasami i tak trafilem na ta strone..jak pisze to juz mi powoli twardnieje.jest nie samowite ze moge sie podzielic z moja fantazja z innymi facetami.chcialbym tu spotakac kogos z taka fantazja zeby od czasu do czasu zaszalec w tej fantazji meskiego sexu.no nie stety w tym sztywnym swiecie zostaje jak narazie fajna masturbacja..moze kiedys padnie pytanie masz ochote na obciaganie????..Pozdrawiam milo kolegow z Stockholmu

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam ponownie.ostatnie moje notadki 25 01..i 04 02....fajna strona mozna sie otworzyc z kims podzielic z moja fantazja sexualna temat TABBU widze ze nie jestem sam jak pisalem ze jestem zonaty od paru ladnych lat..kiedys mialem przygode z moim kolega no bylismy mocno wstawieni i duza tajemnica.rozjechalismy sie po swiecie ja od 20stu lat w szwecji.c.jak czytam inne wpisy troche zazdroszcze innym kolegom na fajne przygody..ja uwielbiam sie masturbowac no i ta fantazja na fajny masaz i bciaganie kutasa od jakiegos czasu ogladam filmiki jak fajnie sie zabawiaja kutasami i tak trafilem na ta strone..jak pisze to juz mi powoli twardnieje.jest nie samowite ze moge sie podzielic z moja fantazja z innymi facetami.chcialbym tu spotakac kogos z taka fantazja zeby od czasu do czasu zaszalec w tej fantazji meskiego sexu.no nie stety w tym sztywnym swiecie zostaje jak narazie fajna masturbacja..moze kiedys padnie pytanie masz ochote na obciaganie????..Pozdrawiam milo kolegow z Stockholmu

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie popatrzeć na takie zdjęcia. Zawsze ciekawiło mnie jako heteryka jak to jest i jest to moja niespełniona fantazja erotyczna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze nigdy nie robiłem, ale mam wielką ochotę. Jak sądzicie czy jak mi się jakiś chłopak spodoba to warto zagadać go na ulicy, i zaproponować? I NAJWAŻNIEJSZE czy jak ktoś dojdzie mi na twarz, to ryzykuję jakąś chorobą?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca