Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej

Skondensowany i praktyczny mini przewodnik dla początkujących, którzy chcą dawać dupy bezpiecznie, zdrowo i przyjemnie.

niedziela, 8 stycznia 2023

Analna euforia - czym jest i jak ją osiągnąć (+ankieta)


Byłem nago.
Położyłem się na brzuchu. A on położył się na mnie. Poczułem jego ciężar, ciepło. I jego kutasa między pośladkami. Był już twardy i gotowy do penetracji.

Ale ja jeszcze nie byłem.

Wtedy zrobił coś magicznego. Zaczął mnie pieścić. Całować po karku. Masować. Otulił mnie serdecznością. Czułem, że jestem w dobrych rękach. Poczułem się błogo odprężony. Totalnie zrelaksowany. Ciarki elektrycznymi łukami rozkoszy spacerowały po moich plecach. Włosy jeżyły się od rozkoszy.

I nim się zorientowałem... 

... jego kutas był już we mnie.

Moja pupa była już idealnie rozluźniona. Ja odprężony. A cudowne, głębokie uczucie penetracji, było ekstatyczne i elektryzujące.


Wypinałem dupsko. Chciałem, by mnie rżnął. Tarcie doprowadzało mnie do szaleństwa.

Tak, Kochani. To jest właśnie analna euforia.

To stan totalnego rozluźnienia cielesnego i błogości - połączony z wielkim, rozbudzonym, analnym apetytem na drągi. Czujesz się rozjebany, rozruchany mentalnie, zmiękczony. Rozpływasz się w ramionach. Jest Ci lekko na dupie i duszy.

Masaż, dotyk, pocałunki, szepty - generują w Tobie potok pozytywnych hormonów: endorfin oraz oksytocyny. Jednocześnie cielesna bliskość i ciepło podkręcają podniecenie. Twoja pupa rozchyla się sama. Zwieracze odpuszczają. Luzują.

Masz poczucie, że zmieścisz w sobie stado kutasów. Że mogą wchodzić po dwa, po trzy - i nie poczujesz żadnego bólu. Wyłącznie cudowne uczucie zapełnienia pustki.


Wypinasz pupę instynktownie.
Nieznośna nieobecność kutasa musi być zatkana konkretnym kutasem - i to zaraz. Chcesz być rżnięty. Chcesz to czuć i na po patrzeć.

Zero bólu. Maksimum błogości. Ogromna szansa na nagły, mocny orgazm analny.

A gdy do analnej euforii dodasz odrobinkę alkoholu - znikają hamulce. Twój otwór staje się zaskakująco gościnny. Każdy chce się w nim zanurzyć. Zalać do spermą po sufit - aż nabiał się uleje.

Czujesz się pożądany. Bezpieczny. Kochany i zaopiekowany. Chcesz się samcowi odwdzięczyć za to, że się Tobą zajął. Więc rozchylasz pupę i oddajesz się cały. Dajesz się wypełnić po brzegi nasieniem.


Rozluźnienie x podniecenie = analna euforia

To krótki wzór na analną euforię.


Korzyści z analnej euforii są oczywiste:

Zero bólu. Totalna błogość. Cudowne uczucie oddania. Lekkość rżnięcia. Głębokie wsady. Możliwość podwójnej penetracji. Szansa na cudowny orgazm analny.

A wystarczy tak niewiele. Odrobina czułości. Bliskości. Pieszczot. Robisz się senny, zrelaksowany, oddany do granic.

I można Cię tankować do pełna. I coś mi się wydaje, że tego chcesz ;)


Nie każdy aktyw to potrafi:

Aktyw musi mieć w sobie moc opiekuńczego samca. To nie kwestia wyglądu. 

To kwestia charakteru.

Jego luzu, spontaniczności, obeznania. Chęci zrobienia Ci dobrze. Jeśli to się zgadza - masz szansę osiągnąć euforię analną.

Czego serdecznie Ci życzę ;*


O tak się robi komuś analną euforię.


Gdy euforia jest tak wielka, że aż płaczesz z rozkoszy.

Dla tych, którzy chcieliby zacząć przygodę z dawaniem dupy (i z analnymi euforiami też) - przygotowałem ebooka "Męski Anal - jak przygotować się do seksu analnego w roli pasywnej". Dokładnie omawiam tam, jak przygotować się fizycznie do dania dupy - aby akt ten był zdrowy, bezpieczny i przyjemny.



Jakie tematy w nim poruszam:

► Dlaczego seks analny jest tak przyjemny dla pasywa
► Jak bezpiecznie nauczyć się swojej pupy
► Czego NIE wsadzać sobie w tyłek
► 2 opcje, jak otworzyć swoją pupę
► Problem zbyt wąskiego kanału
► Najlepsza metoda oczyszczania pupy przed analem - i nie jest to lewatywa
► Jaki żel nawilżający (lubrykant) wybrać
► 3 dziwne odczucia w trakcie analu - i co z nimi zrobić
► 2 czynniki, które mają wpływ na przyjemność analu
► Czym jest analna euforia i jak ją osiągnąć
► Najważniejsza rada, nim pójdziesz w anal z facetem
► Jak znaleźć odpowiedniego partnera do analu
► Anal a choroby zakaźne
► Anal a choroby jelit i odbytu
► Czy wielkość kutasa ma serio aż takie znaczenie
► Jaki kutas jest idealny do analu
► Jaka pozycja jest idealna na pierwszy raz
► Najprzyjemniejsze pozycje w seksie analnym

(za śmieszną kasę - dziękuję z góry także za wsparcie bloga :* :)

***

A Ty? Osiągnąłeś kiedyś stan analnej euforii? Podziel się doświadczeniami i opowiedz, jak to zrobiłeś?

WYPEŁNIJ KRÓTKĄ ANKIETĘ

6 komentarzy:

  1. Spoko artykuł. Ankieta wypełniona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy e-book przychodzi na maila czy po zapłacie jest do pobrania z jakiegoś portalu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DREAMWALKER: Szanowny Czytelniku, obsługą całej transakcji i wysyłką wszystkich materiałów zajmuje się wydawnictwo Ridero. Jeśli cokolwiek poszło nie tak - prosiłbym Cię o kontakt z nimi. Z tego, co wiem, powinno wszystko przyjść na maila.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Wszystko ok jeszcze nie zamówiłem ale zaraz to zrobię :) Jestem przed swoją pierwszą analną przygodą i chce nabyć jak najwięcej wiedzy przed tym ciekawym doświadczeniem.

      Usuń
  3. Mój pierwszy orgazm miałem w zeszłym miesiącu. To mój pierwszy chłopak, sypiamy od 4 miesięcy i się wzajemnie dobrze odkrywamy. Już wie jak ma mnie bzykac. Muszę być dobrze napalony, oświetlenie swieczki, widzimy się w lustrze, najpierw dobry lodzik on liże szpareczke. Podnieca mnie to jak bardzo kręci go moja dupcia. Oczywiście jest poppers, seks z tym jest fantastyczny a orgazmy nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pierwszy orgazm miałem w zeszłym miesiącu. To mój pierwszy chłopak, sypiamy od 4 miesięcy i się wzajemnie dobrze odkrywamy. Już wie jak ma mnie bzykac. Muszę być dobrze napalony, oświetlenie swieczki, widzimy się w lustrze, najpierw dobry lodzik on liże szpareczke. Podnieca mnie to jak bardzo kręci go moja dupcia. Oczywiście jest poppers, seks z tym jest fantastyczny a orgazmy nieziemskie

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE SĄ ŚCIŚLE MODEROWANE. Obowiązują proste zasady: bądź miły, pomocny i konstruktywny. Rozmawiaj na temat. ZERO homofobii, hejtu, ogłoszeń towarzyskich i fejk newsów. Akceptujesz REGULAMIN :*

TOP 10 miesiąca