SZYBKIE INFO:

3 MLN WYŚWIETLEŃ - DZIĘKUJĘ!!! :)

Dzień obfity we wpisy - 2 nowe i oba o seksie :)

Na HomoFascynacjach nowe opowiadanie - zapraszam serdecznie :)

piątek, 15 maja 2009

Gej-marketing: tworzenie profilu

Przychodzi taki moment w życiu każdego Geja, w którym zakłada on profil na fellow ;-) Niemniej niewielu opanowało sztukę tworzenia profilu i wie, co tak naprawdę tam umieścić, a co lepiej przemilczeć, by wypaść lepiej i zwiększyć szansę na odnalezienie odpowiedniej osoby.

Poniżej mały kurs robienia fajnego profilu. Korzystaj :)

1. Wiedz, kogo szukasz.

Kiedyś pisałem o kryteriach krótko- i długoterminowych, czyli Twoich odpowiedziach na pytanie: po czym poznasz, że chcesz się z kimś tylko dobrze pobawić, a z kim chcesz zostać dłużej. Bez wiedzy, kogo konkretnie szukasz, będziesz się obijał po fellow jak kupa w toitoice od ściany do ściany. To tak, jakbyś poszedł do sklepu z pomysłem "coś sobie kupie" i łaził tam pół dnia. Pewnie wcześniej czy później znajdziesz coś, co Ci się spodoba. Co prawda najpierw kupisz i przetestujesz kilka bubli zanim trafisz... ale rób jak chcesz:) Wiedz, że są prostsze sposoby. Np. szczegółowo wyobrazić sobie, co chcesz mieć, zanim poleziesz do sklepu. Wtedy od razu, gdy zobaczysz to na półce, powiesz: tak, to jest to!

Wszelkie opisy na profilu twórz POD tę osobę, do której piszesz. Nie jesteś papierem toaletowym, że chcesz trafić do każdej dupy. Ty szukasz - przeważnie - jednej osoby. Jednej, konkretnej. Wiesz już, po czym ją poznasz, gdy ją zobaczysz? Wiesz, jak do niej mówić? Jeśli Twoim marzeniem jest młody, wykształcony człowiek z ambicjami, to nie pisz do niego jak do tępego osiłka z siłowni na litość boską bo nie stoleruje tego i oleje.

2. Wiedz, co oferujesz

Przyznaj, że nigdy tak o tym nie myślałeś ;-) Co takiego masz do zaoferowania swojemu "księciu z bajki"? Czy wysuwasz w jego kierunku tylko listę żądań, jaki ma być, czy dajesz mu coś więcej? Jeśli tak - to co? Czy jesteś opiekuńczy? Tak? Po czym wnosisz? Opisz to tak, żeby stworzyć obrazy. Opisz, że przykryjesz go do snu, że przytulisz, że wyprasujesz koszulę itd. Nie zwabisz do siebie nikogo, jeśli nie zaoferujesz wartości dodanej do czyjegoś życia. To proste jak 2 x 2.

3. Odróżnij się

Gdy po raz kolejny trafiam na podobny profil w stylu "nie szukam przegiętych" to załamuje ręce. Każdy z nas jest unikalny, każdy z nas ma swoje wyjątkowe doświadczenia, przemyślenia, osobowość. POKAŻ TO. Jest to nic innego jak UCO z marketingu, czyli Unikalna Cecha Oferty. Nie bój się, że jeśli napiszesz coś innego, to ludzie Cię obśmieją. Obśmieją Cię i chuj im w protezę. Ciebie interesuje ten, kto będzie tym zachwycony.

***

Ten post to wstęp do gej-marketingu (c) [lol] Niebawem kolejne, w których opiszę m.on. największe błędy perswazyjne stosowane przez Gejów na swoich profilach, sposoby czytania między wierszami z opisów ludzi i inne, arcyciekawe sprawy ;-)

Do napisania ;-)

2 komentarze:

  1. Dobry pomysł z ta seria postow nt fellow :) pozdr SunSet

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry przykład z tym "f" nie znam drugiego tak pojebanego portalu ... proponuję dla porównania zajrzeć na GayRomeo - tak jest zdecydowanie bardziej konkretnie i to oszczędza mnóstwo Twojego czasu... teoretycznie - praktyka już zależy do Ciebie ;) M. 8)

    OdpowiedzUsuń

Umieszczanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu (w menu na górze). Musisz liczyć się z tym, że - jeśli Twój komentarz nie spełni jego warunków - nie pojawi się na tej stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP 10 miesiąca